ההפגנה בבלפור בשבוע שעבר, תומכי נתניהו בירושלים בשבוע שעבר (צילומים: תומר אפלבאום, שלומי הלר)
מפגיני בבלפור, תומכי נתניהו (צילומים: תומר אפלבאום, שלומי הלר)

מתיחות שיא בקרב גורמי אכיפה ומודיעין סביב ההפגנות בעיר: מפגיני בלפור מול תומכי נתניהו

גורמי האכיפה והמודיעין תגברו כוחות; המתח והעוינות חוצים גבולות בין המפגינים בבלפור נגד ראש הממשלה לבין פעילי הארגון הקיצוני "לה פמיליה". מהנהלת מתחם התחנה, שבו תכננו פעילי לה פמיליה להתכנס, נמסר ל"כל העיר": "לא נאפשר למתחם התחנה הראשונה להפוך לזירת קרב של הפגנות"

פורסם בתאריך: 30.7.20 13:35

מתיחות שיא נרשמת בשעות אלו בעיר בקרב גורמי אכיפה ומודיעין על רקע ההפגנות ברחוב בלפור מול בית ראש הממשלה. המדובר באלפים היוצאים וקוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר. ומנגד, פעילי ארגון "לה פמיליה" שמתכננים לצעוד ממתחם התחנה לעבר מתחם ההפגנה בכיכר פריז וברחוב עזה – מרחק של כקילומטר.

במשטרת ירושלים תגברו כוחות, כמובן, זאת בין השאר לאחר ששלשום בתל אביב הותקפו מפגינים לפי החשד על ידי פעילי לה פמיליה. ובאופן כללי, בימים האחרונים הותקפו מפגינים ברחבי הארץ.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בפוסט שפרסם ארגון "לה פמיליה" נכתב בין השאר: "כמו שידוע לכולכם עוכרי ושונאי ישראל ממשיכים עדיין לבזות כל סממן יהודי ולפגוע בכל מושג יהודי שקיים; אנחנו לא מתכוונים להישאר אדישים ולשבת בשקט; שימו לב שמאלנים סמרטוטים כללי המשחק משתנים מעתה".

"כל העיר" פנה להנהלת מתחם התחנה הראשונה בירושלים, שמבהירה כי "הכניסה למתחם לא תתאפשר. בבדיקה שלנו מולם, דרך עמוד הפייסבוק, נאמר לנו שהתחנה היא נקודת מפגש עבורם, מהסיבה שישנה חניה גדולה באיזור חניון ה'זאפה'. נמסר להם שלא יוכלו לקיים הפגנה או תהלוכה או כל דבר דומה במרחב מתחם התחנה הראשונה. בתקופה לא פשוטה זו, ובוודאי שגם בשגרה, לא נאפשר למתחם התחנה הראשונה להפוך לזירת קרב של הפגנות. התחנה הינה רחוב קולינרי מגוון, פתוח ובטוח, נטול פוליטיקה, ובבסיסו מרחב ירושלמי מאחד ומחבר".




תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר