אלעד עמדי (צילום: פרטי)
אלעד עמדי (צילום: פרטי)

לאחר ההתבטאות נגד נשיאת העליון חיות: אלעד עמדי הושעה מרדיו ירושלים

יומיים לאחר שאמר "אסתר חיות עם מבוטים, נבוטים - יאללה הביתה", הושעה אלעד עמדי מרדיו ירושלים. מהרדיו נמסר כי ייבדקו התבטאויות נוספות של השדרן. עוד נמסר: "מגנים כל אלימות וכל עידוד אלימות פיזית ומילולית"

פורסם בתאריך: 8.2.23 13:35

ההסתבכות החוזרת של אלעד עמדי: שדרן רדיו ירושלים אלעד עמדי, מגיש התוכנית הפופולארית 'עמדינה', הושעה הבוקר על ידי הנהלת רדיו ירושלים. ההשעייה מגיעה בעקבות ההתבטאויות הקשות של עמדי בתוכניתו ביום שני האחרון, אז דיבר בעד המהמפכה המשפטית של יריב לוין, ואמר בין השאר: "אסתר חיות עם מבוטים, נבוטים – יאללה הביתה. הביתה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


בהמשך התוכנית עמדי פנה לאחת מעוזרות ההפקה ושאל אותה: "יש שלבים בחיים שאת רוצה לקחת אקדח ובאמת לעשות את מה שהשמאל הקיצוני רוצה לעשות פה למחלמת אחים? היית רוצה לעשות את הפדיחה הזו פעם?".

בעקבות פניות לרדיו ירושלים ולאחר בדיקה ראשונה – הוחלט ברדיו ירושלים להשעות את עמדי עד לבדיקה מעמיקה. מרדיו ירושלים נמסר: "לאחר בדיקה ראשונית של העניין ועד לבירור מעמיק של הנושא (וכן בדיקת התבטאויות נוספות של השדרן), החליטה התחנה על השעייתו המיידית של השדרן אלעד עמדי".

עוד נמסר מרדיו ירושלים: "מובהר בזאת כי תחנת רדיו ירושלים מגנה כל אל ימות וכ ל עידוד אלימות, פיזית ומילולית ומתנערת ומוקיעה כל אמירה המעודדת אלימות, כאמור. לאחר בירור סופי ומעמיק של העניין, תשלח אליכם הודעה בהתאם".



@@@

כידוע, אין זו ההסתבכות הראשונה של עמדי. למעשה, כנגד עמדי עומדת בימים אלה חקירת משטרה בגין תלונה על הסתה שהוגשה נגדו על ידי אוהדי הפועל ירושלים. בנוסף, המועדון עצמו שלח לפני כעשרה ימים מכתב התראה לפני תביעה לעמדי ולרדיו ירושלים בשל הדברים שאמר בגנות המועדון ונגד אוהדיו ערב משחק הדרבי בין הפועל ירושלים לבית"ר ירושלים בחודש שעבר.

 

 

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ב-5 בינואר תקף עמדי את אוהדי הפועל ירושלים בשלל ביטויים קשים, על גבול האלימים. הוא כינה את אוהדי הפועל ירושלים 'אנרכיסטים', קרא להעביר "תמונות של החלאות" ואף הגדיל לעשות ואמר "אני אוכיח לכולם למה יהיה שווה לי לשבת בבית סוהר על מישהו כמוכם. סגרנו? זה לא איום, זו הבטחה". בנוסף עמדי האשים כי אוהדי הפועל ירושלים שרפו את דגל ישראל, קרעו אותו וביזו אותו – דברים אשר לא קרו מעולם.

במכתב ההתראה שנשלח לעמדי מטעם הפועל ירושלים נכתב, בין היתר, כי "לתדהמתה של הפועל ירושלים, במהלך התוכנית יצאת במתקפה זדונית שלוחת רסן וחסרת שחר על הפועל ירושלים, הנהלת ואוהדיה. במשך דקות ארוכות האשמת את הפועל ירושלים ואוהדיה בשלל האשמות חמורות לפיהן במשחקי הפועל ירושלים, קבוצה קיצונית אנרכיסטית וטרוריסטית, שהשתלטה כביכול על האצטדיון, שורפת את דגלי המדינה, דורכת עליהם, מסירה אותם ומכה את האוהדים אשר מבקשים להניף את דגל המדינה. הפועל ירושלים מתוארת כקבוצה שאיבדה כל צביון ישראלי, משל היתה קבוצה פלסטינאית (הפועל אל קודס), והכל, כך לפי האשמותיך, בעידוד הנהלת המועדון. תיאור המצב הוא כה חמור עד אשר (כך לטענתך) גייסת "צבא" על מנת להגן על דגלי המדינה ואוהדיה של הפועל ירושלים המבקשים לעשות שימוש בדגלים אלה (שכן לדידך המועדון כאמור מעודד התנהגות כזו). הרחקת לכת עד כדי כך שהצהרת שהינך מוכן לשבת בבית הסוהר בגין המעשים שבכוונתך לעשות, כל זאת בשפה בוטה, גזה, משתלחת ומסיתה לאלימות, תוך סיכום חיים ממש".

כאמור, מלבד ההתראה – אוהדי הפועל ירושלים הגישו תלונה במשטרה נגד עמדי. הנושא נמצא בימים אלה בבדיקת המשטרה והפרקליטות – שכן מדובר על עבירת הסתה והפרקליטות צריכה להחליט האם לפתוח בחקירה פלילית בנושא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

26 תגובות
  1. עשו עלינו בנט

    מדהים, אנשי שמאל קוראים לשפוך דם ואותו משעים.

    איזו מדינה שמאלנית דפוקה

  2. ברוריה כהן

    אלימות ברצח מהצד השמאלי עוברת בשקט.טיזה גועל.האיפה ואיפה זועקת לשמיים.זועקת.עד מתי

  3. מאזין שרוף

    עמדי העם הנורמלי איתך אוהבים אותך תמשיך להשמיע את הקול של העם

  4. עמדי המלך

    עמדי ימלך אוהבים אותך תמשיך להגיד את האמת ולא להקשיב לשמלאנים

  5. אזרח

    מגיש רדיו חייב להיות אובייקטיבי. יש לעצור מסיתים שיש בידם מיקרופון ועלולים להשפיע על חסרי עמוד שדרה.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טייס מצטיין שדיבר כללית נגד עבריינים, זומן לחקירה במשטרה.
    מסיתים לאלימות ימנים (שטופי שנאה לכל מי שאיננו מסכן או עלוב) רק מושעים ליומיים מהעבודה?
    יש לזמן גם אותו לחקירה במשטרה.
    חבל שהמשטרה הפכה למיליציה פרטית של שטופי שנאה לכל מי שאיננו עלוב נפש שיושב ומיילל אכלו לי, שתו לי

  7. ילין

    לכל שטופי השינאה, חשבתם למה אתם כל כך שונאים אנשים שאתם לא מכירים בכלל?
    למי יש אינטרס להסית אותכם כל כך?
    תוכלו להבין שמנצלים אותכם למטרות שרק יגרמו לכולנו נזק אמיתי !

  8. גו

    ערוץ פחדן כנראה גם שם שמלאנים מסריחים מנהלים את הערוץ שאני יפסיק לשמוע

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תת אפס בבון מסריח מטנף על נשיאת בית משפט. לזה הגענו… גם אם ילמד 500 שנה לא יגיע לקצה של הציפורן שלה.

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בשעה טובה! האיש הזה פשוט מגעיל, גס רוח, גזען שוביניסט. אישית התלוננתי על התבטאויות מזעזעות שלו ואני שמחה שסופסוף ננקטה פעולה נגדו. מקווה שהפועל תזכה כפי שראוי שתזכה בתביעה נגדו.

  11. יתרו

    אלעד מה עם הרופאים אתה לא רוצה רפורמה שהליכוד יבחר את הרופאים שיטפלו במשפחה שלך? ולגבי הבנקאים כדאי שתהיה רפורמה שהליכוד יקבע מי יתן או לא יתן לך כסף והכי חשוב רפורמה במערכת החינוך שהליכוד יקבע מי יהיו המורים שילמדו את הילדים שלך…רק ביבי מלך ישראל יקבע מי יהיו השופטים ברפורמה שיריב לוין מריץ- אגב מי זה בדיוק יריב לוין ?

  12. קלייר

    וואו, לפיד, ברק, עורכי דין, קצינים מסיתים, זה בסדר. אם לא תעיפו אותם, אנחנו נדאג שיעזבו את המדינה . לא רוצים רעל ורוע והסתה.אוי אוי אוי , היא נעלבה, למה היא לא הולכת הביתה. עשתה את המיליונים וגם בעלה עשה בעזרתה עם קומבינה עם חברות ביטוח. גרים בסביון, חיים טוב, מספיק לכם. תניחו לנו וברוך שפטרנו. את הפגיעה שלה במדינה ובאזרחים ובצהל עשתה בצורה המירבית.

  13. ליסי

    המסית הלאומי הוא יאיר לפיד והוא כל יום מסית והוא מותר לו שדמי איים ברצח נתניהו אפילו לא נחקר עו"ד איים לרצוח כל מי שבעד הרפורמה יענו נחקר ושוחרר הביתה טייס איים ברצח והוא בבית לא נחקר ועוד הרבה אנרכיסטים שמאיימים תבינו ומה עם אחרון ברק הרשע שאיים בכיתת טנקים נגד הימין זה מותר להם לא חוקרים תבינו אנשי עלק מנומסים עד שלא יהיה שינו בבתי משפט השוטרים ימשיכו לפגוע באנשי ימין וכל מה שקורה עכשיו זה בעידודה של חיות שמי יודע איך היא שופטת שעשתה עבירות בנייה ואין מי שיחקור את השופטים כי הם חושבים שהם מעל כולם אבל יש לנו את בורא עולם והוא לא יפסח על שופטים פרקליטים ושוטרים וגם אנשי צבא שאנחנו רואים באיזה צד הם של המפה וזה חונטה מאפיונרית

  14. תחנה לא מאוד מפותחת

    רדיו ירושלים הוא אוירה ותו לא . מלבד בספורט אין בו באמת שום דבר ירושלמי עמוק והוא לא מעלה על סדר היום נושאים מוניציפליים הוא אפילו לא מבן מה זה. זה חריף יותר שבעלים אינם גרים בעיר. במצב הזה כל ילד לא מאוד מפותח ומקצועי עם מיקרופון הופך גיבור מקומי בשתיים וחצי שכונות שמאזינים לרדיו ירושלים. כיסוי הספורט שלהם מקצועי אבל בסך הכל פספוס גדול.

  15. מעריץ של ביבי

    עמדי הוא איש עלוב נפש המסית לאלימות ואני ממליץ מפרסמים להימנע פרסו ברדיו ירושלים עד אשר עמדי יפוטר.ואני קורא לעלי התנה לשלול ממנו את פיצויי הפיטורים בשל מעשיו פרות משמת חמורות.ולכל הבביסטים המצדדים בדברי של השדרן אתם אנשים קטנים עלובים חרי השכלה בקיצור צטט דודו טופז צחצחיםוכולכם בני עדת המזרח

  16. אסתר

    כל הכבוד לאלעד עמדי עשה נכון לחשוף ברדיו מי היא באמת אותה נשיאת בית משפט העליון. וזה לא חדש שרדיו ירושלים נהיו שמאלנים

  17. רדיו ברמה נמוכה

    עמדי הוא סימפטום למה שיכול לקרות לרדיו מקומי . יש תחנות טובות בדרום ובצפון אבל רדיו ירושלים נמוך וכמו שראינו למעלה אחד שאיים "אני יפסיק לשמוע" אז אפשר להבין את הקהל. ירושלים יכולה להחזיק חמש תחנות רדיו במה שיש בה אבל ברדיו ירושלים אין כלום.

  18. עמדי תיהיה חזק אוהבים אותך.

    עמדי אתה איש מהמם!!
    מי שלא טוב לו שיעביר תחנה ולא ישמע אותך ואז ייטנף.
    כל מילה שלך בסלע, הכי צודק בעולם.
    תחסר לנו הצופים- מה שבטוח שעד שתחזור אצלי רדיו ירושלים מחוק!

  19. אבו-עלי

    בריון שכונתי (קטמונים משהו..?!?!) ושדרן/שואנדרן גס רוח ועילג עם הומור ביבים נחות מצוי

  20. יאללה בית"ר ירושלים

    בושה וכלימה עד שחשבתי שיש רדיו אחד שמתנהג בצורה הוגנת ונותן לשני הצדדים מהמפה הפוליטית להביע את דעתם אז מתברר לי שהייתי פשוט בושה עמדי תיהיה חזק אתה עוד תחזור ובגדול ואל תיכנע לשונאי ישראל שלא מוכנים לשמוע דעות של אחרים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר