מיצג האריה הטוב, מיצג הסרט הצהוב להחזרת החטופים (צילומים: דור קדמי, דורון גזית)
מיצג האריה הטוב, מיצג הסרט הצהוב להחזרת החטופים (צילומים: דור קדמי, דורון גזית)

ההיגיון ניצח: במקום 'עדלאידע' – תהלוכת פורים

אחרי המחאה הגדולה נגד קיום אירוע 'עדלאידע' ראוותני ביום שני הקרוב, שושן פורים בירושלים, ראש העיר משה ליאון נפגש עם נציגות ממשפחות החטופים, וסיכם איתם כי שם האירוע ישונה לתהולכת 'פורים מאוחדים' וכי המוזיקה תצומצם ותהיה בווליום נמוך יותר

פורסם בתאריך: 21.3.24 18:23

עדלאידע אאוט – תהלוכת 'פורים מאוחדים' אין: כך סוכם הערב בין נציגי משפחות החטופים לראש העיר משה ליאון, זאת לאחר המחאה שהלכה ותפסה תאוצה בימים האחרונים נגד קיום האירוע הראוותני שתכננה עיריית ירושלים לקיום ביום שני הקרוב (25.3, שושן פורים) ברחובות העיר.

בפגישה שהתקיימה בין ליאון לנציגות המשפחות הושגה ההסכמה כי תהלוכת הבובות תצעד במסלול כמתוכנן, אך זה יהיה ברוח התקופה ועם תוכן מוזיקלי שהוסכם גם הוא בפגישה. עוד הוסכם כי תמצומם עוצמת המוזיקה באירוע, וכאמור – גולת הכותרת – שינוי השם של האירוע ל'פורים מאוחדים' במקום עדלאידע.

עכשיו יהיו שיטענו כי אחרי המחאה הגדולה, שכללה גם ביטול השתתפות מצד שני בתי ספר ירושלמים (היסודי של הניסויי ארגנטינה ויאסא), עיריית ירושלים התקפלה, אך מוטב להסתכל על כך בצורה חיובית ולומר שההיגיון הבריא ניצח.



 

 

במפגש עצמו הסביר ליאון על התהליך שעליו עמלה העירייה בשיתוך מוסדות התרבות בעיר לקיום אירוע ה'עדלאידע', שתוכן הרבה קודם לאירועי השבת השחורה של ה-7/10. כמו כן, ראש העיר, כך נמסר, היה קשוב לטיעוני המשפחות, והדגיש את הזדהות הגורל עם הצער, הכאב והתפילה העזה להחזרת כל החטופים הביתה במהרה ולשלום.

ליאון ציין במפגש כי "ירושלים היא בירת ישראל של כלל אזרחיה ותושביה ומשמשת כמגדלור המכווין את האור במאבק להשבת החטופים". עוד הוא אמר ש"כמו כל בית ישראל, הוא מחבק את המשפחות, עומד לצידן, ויעשה הכל כדי לסייע להשבת היקירים והיקירות הביתה, מהר ככל הניתן".

בסיום דבריו אמר כי כולו תקווה שכל עם ישראל יגיע לירושלים, ישתתף בתהלוכה אותה יוביל מיצג החטופים ומיצגים הקוראים להשבתם.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שוקולית

    יש ניצחנו באמת זה לוא הזמן לקיים אדלוידע באמת עד לחזרת כול החטופים הביתה

  2. ליאון הפחדן

    מה הקשר בין פורים למה שקרה מדינה שמאלנית מטומטמת.
    עד שיש זמן לצאת מכל העצב ולשמוח בזמן שיש מצווה לשמוח עושים עוד דיכאון חולי נפש.
    חבל שהצבעתי לליאון הפח

  3. עצוב

    אסור לשמוח, גם לא בחג הפורים, חייבים להיות בדיכאון(ציניות), בגלל שכמה אנשים אם קול חזק עשו קצת רעש כולם חייבים לסבול, רק כי הם רצו

  4. טל

    להציג מיצג של סמל החטופים?
    להשתמש בטרגדיה במיצג לפורים?
    מישהו אצלכם התבלבל. תארו לעצמכם, בואו נציג טלאי צהוב, למיצג על השואה בתהלוכת פורים! נראה לכם הגיוני???? להשתמש בטרגדיה של אנשים שעדיין חווים שואה בבובות בנוסח דיסנילנד זו פשוט רשעות !! חוסר רגישות!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר