שירותים ניידים (צילום: עיריית ירושלים)
שירותים ניידים (צילום: עיריית ירושלים)

מצוקת תאי השירותים בפארקים בירושלים: יותקנו מתקנים ניידים

ועדת הכספים העירונית אישרה תקציב של כמיליון שקלים לטובת הצבת שירותים ניידים עבור המבלים בפארקים בירושלים

פורסם בתאריך: 15.12.19 06:08

מצוקת מתקני בתי השימוש בפארקים ובגנים ברחבי ירושלים – ועדת הכספים בעיריית ירושלים אישרה העברת תקציב של כמיליון שקלים לטובת הצבת בתי שימוש ניידים (יבילים) בפארקים עבור המבלים. בעירייה מציינים כי הצבתם והתקנתם מהירה באופן יחסי על פני הקמת מבנים הקיימים, וזאת במטרה לספק פתרון מהיר וזמין לתושבי והמבלים בפארקים.

בעיריית ירושלים מציינים כי "עיריית ירושלים פעולת להוסיף באופן מיידי ומהיר בתי שימוש ציבוריים למרחב הציבורי ולפארקים, באמצעות מבנים יבילים. המבנים היבילים מטרתם לתת מענה מהיר וזמין. בנוסף, בכל פארק חדש שמתוכנן יוקם מבנה של שירותים ציבוריים".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


שירותים ציבוריים (צילום: עיריית ירושלים)

שירותים ציבוריים (צילום: עיריית ירושלים)



כפי שפורסם ב"כל העיר", בירושלים פועלים כ-52 מבני שירותים ציבוריים, כך לפי נתון שנמסר מעיריית ירושלים – כולם אמורים לשמש את הציבור כראוי, ולתת מענה לצרכיהם.  בחודש ספטמבר שודרגו מבני השירותים ברחבי העיר בהשקעה כספית בסך 5 מיליון שקלים.

במסגרת העבודה שודרגו השירותים הציבוריים והונגשו לאנשים עם מוגבלויות. לדוגמא, בגן סאקר נהרס המבנה הישן, ובימים אלה נבנה בניין שירותים חדש, בשטח של 200 מ"ר "ובסטנדרט בנייה חדיש, מודרני ומתקדם", תיארו בעירייה. "כל מבני השירותים שופצו בסטנדרט חדיש של ריצוף, חיפוי תאורה, ואביזרים, ברוב שרותי הנשים הותקנו גם משטחי החתלת תינוקות. גם בשירותי הגברים הותקנו מתקני החתלה". עוד נמסר מעיריית ירושלים כי "במסגרת התוכנית הכוללת להנגשה שבוצעה בעיר העתיקה, הונגשו מבני השירותים הציבוריים בשוק העיר העתיקה (רחוב דוד פינת היהודים), שער האריות, השירותים במתחם 'ויה דה לרוזה' – שירותי הרובע היהודי ושער האשפות. במהלך שדרוג תאי השירותים הושם דגש רב על ההנגשה והתאמתם של מבני השירותים באזור על פי התקן".



תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר