מתוך הווידאו שבו החשוד משליך כובע של קשיש בשוק מחנה יהודה (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים. נשמח לתת קרדיט לבעל הסרטון)
מתוך הווידאו שבו החשוד משליך כובע של קשיש בשוק מחנה יהודה (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים. נשמח לתת קרדיט לבעל הסרטון)

פרשיית ההתעללות בקשישים באזור השוק: מעצר החשוד הוארך; חשוד נוסף נעצר

בית משפט השלום בעיר האריך היום (שני) בשלושה ימים את מעצרו של הצעיר שנצפה בסרטונים שהופצו ברשת מתעלל פיזית ונפשית בקשישים. משטרת ירושלים עצרה חשוד נוסף בפרשה

פורסם בתאריך: 23.12.19 16:29

חקירת משטרת ירושלים בפרשיית החשד להתעללות פיזית ונפשית בקשישים באזור שוק מחנה יהודה נמשכת. היום, שני, האריך בית משפט השלום בעיר את מעצרו של החשוד המרכזי, הצעיר ממזרח ירושלים, שנראה בסרטוני וידאו שהופצו ברשת כשהוא מתעלל פיזית ונפשית בקשישים, בשלושה ימים.

כמו כן, משטרת ירושלים עצרה בשעות הצהריים חשוד נוסף בפרשה, גבר כבן 50 אף הוא ממזרח ירושלים, שפעל, כך על פי חשד המשטרה, ביחד עם הצעיר והשניים פגעו במספר מקרים בקשישים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כזכור, כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר", סרטוני וידאו שהופצו ברשתות החברתיות, בהן נצפה צעיר, תושב מזרח העיר, שמתעלל בקשישים, הביאו למעצרו של תושב מזרח ירושלים כבן 20.

בסרטונים, שהופצו כאמור ברשתות החברתיות, נראה אותו צעיר כשהוא מתיז מים ומקלל קשיש במקרה אחד, ובמקרה אחר הוא עובר באחת הסמטאות בשוק מחנה יהודה ליד קשיש אחר, משליך את כובעו לרצפה ומניח על ראשו חפץ אחר תוך שהוא ממשיך בהליכה.



במשטרת ירושלים מציינים כי "החשוד הובא היום (שני) לדיון בעניינו, לאחר שנעצר אתמול בשעות הערב, עקב מספר סרטונים שהגיעו לידי חוקרי המשטרה שצולמו והועלו לחשבונו הפרטי באחת האפליקציות לשיתוף תכנים. החקירה נגד החשוד בחשד להתעללות פיזית ונפשית במספר קשישים חסרי ישע בירושלים נמשכת".

באשר לחשוד השני שנעצר, במשטרה מוסרים כי "חוקרי המשטרה הצליחו להגיע לזהותו של חשוד נוסף, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-50, שעל פי החשד פעל יחד עם החשוד שנעצר אמש, ובמספר מקרים פגעו והתעללו נפשית ופיזית בקשישים. הוא נעצר והובא לחקירה במשטרה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר