פורים בכיכר ספרא (צילום: אודי אלפסי)
פורים בכיכר ספרא (צילום: אודי אלפסי)

סכנת הקורונה | עיריית ירושלים הודיעה – האירוע המרכזי בספרא ומסיבת פורים בשוק מבוטלים

אחרי שמסיבת פורים המסורתית בנחלאות בוטלה - הבוקר, שלישי, אחרי הערכת מצב שהתקיימה בעיריית ירושלים הוחלט לבטל את מסיבת פורים בשוק מחנה יהודה שתוכננה להיערך הלילה, ואת ההפנינג למשפחות שהיה אמור להתקיים מחר, רביעי, לאורך המדרחוב ועד לכיכר ספרא

פורסם בתאריך: 10.3.20 09:57

בשל התפרצות הקורונה: הבוקר, שלישי, התקיימה הערכת מצב בעיריית ירושלים שבה הוחלט לבטל את מסיבת פורים שהיתה מתוכננת להתקיים הלילה בשוק מחנה יהודה.

כמו כן, הוחלט לבטל את האירוע המרכזי – ההפנינג למשפחות שתוכנן להיערך מחר, רביעי, מהמדרחוב ועד כיכר ספרא. באירוע המרכזי בירושלים תוכננו להופיע הדוד חיים, קופיקו ורינת גבאי לצד סדנאות, אמני רחוב מיצגי ענק, פסלים חיים, להקות מחול וזמר ותזמורת צועדת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ראש העיר משה ליאון מוסר הבוקר כי "זוהי החלטה קשה אך נדרשת. אני מבטיח לכולנו שברגע שיתאפשר, נחגוג עד דלא ידע. בהזדמנות זו אני מבקש מכל תושבי ירושלים להישמע להוראות משרד הבריאות, לשמור על בריאותנו ומשפחותינו. נעבור את משבר הקורונה יחד. אני מאחל לכולנו חג פורים שמח".

כפי שפורסם ב"כל העיר" ביום חמישי שעבר עיריית ירושלים הודיעה כי מסיבת פורים המסורתית בנחלאות מבוטלת. כמו כן, עוד הוחלט באותו  יום כי מרתון ירושלים הבינלאומי יידחה לחודש אוקטובר.

בתוך כך, כפי שפורסם ב"כל העיר" בעקבות התפרצות מחלת הקורונה בישראל, ביניהם חולים שמתגוררים בירושלים, החליט ראש העיר משה ליאון כי בכל בתי הספר בעיר יוצבו עמדות חיטוי ידיים. ליאון מסר כי "בריאות ילדינו במקום ראשון. היגיינה אישית היא הדבר היעיל ביותר במניעת הידבקות. לכן, הורתי לנפק חומרי חיטוי, במתקנים יעודיים, בכל בתי הספר בירושלים שיועמדו לשימוש התלמידים והמורים. שמירת היגיינה ובריאות התלמידים מעל הכל".

התפרצות מחלת הקורונה בישראל הובילה השבוע להחמרה בהוראות משרד הבריאות. כיום אסורה ההתקהלות באירועים של למעלה מ-5,000 אנשים. החל מיום שני, 9.3.20, כל תושב ישראל שחזר לארץ מכל מדינה יהיה מחויב בבידוד למשך 14 ימים מועד חזרתו.  לפי הוראות משרד הבריאות – תתאפשר כניסתם של מי שאינם תושבי ישראל רק אם יש להם יכולת מוכחת לבידוד בית בהתאם להנחיות משרד הבריאות. לגבי תיירים הנמצאים בישראל – יינתן להם זמן לעזוב את ישראל באופן מסודר בימים הקרובים. עד למועד עזיבתם הם יחויבו בשמירה על 5 כללים: אם יש תסמינים – יש להתקשר למד"א באופן מידי; להקפיד הקפדה יתירה על היגיינה; להימנע ככל הניתן מהתקהלויות; לא ניתן לצאת למדינות שכנות ולחזור לישראל; יש לתעד את מסלול השהייה בישראל; מי ששב לישראל ממדינות אחרות ב-14 יום האחרונים, ואינו נמצא כבר בבידוד בית על פי הוראות משרד הבריאות, אינו מחויב בבידוד בית, אך אם הוא יחוש בתסמיני המחלה, הוא מחויב להיכנס לבידוד בית באופן מידי וליצור קשר עם מד"א להמשך בירור רפואי".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר