(צילום: מרכז המורשת גבעת התחמושת)
(צילום: מרכז המורשת גבעת התחמושת)

המיזם החדש של גבעת התחמושת – לוחמים על החומות

לרגל שבוע ירושלים וציון 55 שנים לאיחוד העיר, הקים מרכז "גבעת התחמושת" מערך סיורים על חומות העיר העתיקה שיכללו מפגש עם לוחמים שלחמו בשחרור העיר. מנכ"ל גבעת התחמושת: "הציבור מוזמן לחוות מקרוב את מלחמת ששת הימים ששינתה את פניה של מדינת ישראל"

פורסם בתאריך: 1.6.22 14:36

להכיר את המלחמה, לצעוד בעיר העתיקה ולחוות את העבר בסיור מרתק בירושלים: שלושה ימים אל תוך מלחמת ששת הימים – התגשם החלום שכל יהודי חיכה לו 19 שנה. החומות שהיו גבול וקו תפר שבו לחבר בין העתיק לחדש ובין הקודש לחול בירושלים.

עכשיו, אחרי 55 שנים לאיחודה של העיר, הקים מרכז המורשת "גבעת התחמושת" מערך סיורים בהשתתפות לוחמי צה"ל ששיחררו את העיר. "הסיור", אומרים בגבעת התחמושת, "יעניק מבט נדיר אל מרחבי ירושלים ולהבנת תהליכי איחוד העיר".

"במהלך הסיורים יוקרן סרטון תיעודי של הלוחמים", מציינים בגבעת התחמושת. "דרך הסיפור האישי נתחבר לאותם הרגעים שהיו קצרים אך נצחיים. ללוחמים היקרים שנפגוש עומדת לעולם הזכות הגדולה וההיסטורית להיות ממשחררי ירושלים".

כתרי מעוז, מנכ"ל גבעת התחמושת: "הציבור מוזמן לחוות מקרוב את מלחמת ששת הימים ששינתה את פניה של מדינת ישראל, מפגש אישי מול לוחם הוא אוצר שחובה עלינו לראות אותו, לשמוע ולחוות. גבעת התחמושת וכל אזורי הלחימה מחכים לכם בכל שבוע ירושלים. בואו לירושלים".

ההרשמה לסיור בתאריכים נבחרים ניתן למצוא בקישור המצורף: https://ms1.galoren.co.il/warriors-on-walls


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר