הדסה עין כרם משביל הדסה (צילום: דוברות הדסה)
הדסה עין כרם משביל הדסה (צילום: דוברות הדסה)

מדד האיכות של משרד הבריאות: בתי החולים של הדסה בצמרת הדירוג

בתי החולים של הדסה - עין כרם והר הצופים מובילים במדד האיכות של משרד הבריאות לשנת 2021 - כך עולה מדוח חדש שפרסם אתמול המשרד, העוסק באיכות הטיפול הרפואי בישראל

פורסם בתאריך: 21.7.22 17:04

בדו"ח מדדי האיכות בבריאות שפרסם אתמול, חמישי, משרד הבריאות, ניצבים בתי החולים של הדסה במקומות הראשונים לאחר שזכו להישגים מרשימים בציוני הוועדות בתחומי רפואה שונים. הדו"ח הינו חלק מרכזי בתוכנית הלאומית למדדי איכות של משרד הבריאות, אשר שמה לה למטרה עיקרית את קידום הטיפול הרפואי האיכותי בנושאים מרכזיים ונבחרים במערכת הבריאות הישראלית.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בית החולים הדסה הר הצופים עומד במקום הראשון בישראל בטבלת בתי החולים הקטנים עם ציון משוכלל של 10 ובית החולים הדסה עין כרם זכה במקום השני המכובד בין בתי החולים הגדולים בארץ, המוגדרים "מרכזי על", עם ציון של 9.99. בכך, גבר עין כרם על בתי החולים איכילוב, סורוקה ורמב"ם, והר הצופים עקף בציוניו את לניאדו, אסותא אשדוד, זיו ומעייני הישועה.

הנושאים הנבחרים בהם בחן משרד הבריאות את איכות הטיפול בבתי החולים בארץ כלל מדידת זמנים מההגעה למיון ועד לביצוע מיון והערכה ראשונית על ידי איש צוות, מדידת הזמן שלוקח לבצע מהגעת מטופל ועד ביצוע CT ראש למטופלים עם חשד לאירוע מוחי, טווח הזמנים מרגע ההגעה למיון ועד לביצוע צנתור לבבי טיפולי דחוף ואף שיעור החולים המגיעים לבית החולים עם שבר בצוואר הירך ומנותחים תוך 48 מרגע ההגעה לבית החולים.

מנכ״ל הדסה, פרופ' יורם וייס: ״המקומות הראשונים אליהם הגיע המרכז הרפואי שלנו הם התוצאה של עבודה קשה, מסורה ומלאת השקעה ומאמץ שמפגינים אנשי הדסה בשני בתי החולים שלנו, בכל שעות היממה – וללא הפסקה. זוהי הרוח ההדסאית הנושבת בין כותלי המוסד הרפואי שלנו המביאה לתוצאות מרשימות ולשיפור מתמיד בהישגים והכי חשוב – לרפואה מצוינת ומצילת חיים עבור תושבי ירושלים וישראל כולה. הדסה ניצבת בראש הטבלה של מדדי האיכות של משרד הבריאות זו השנה השנייה, ואין ספק כי המעמד המכובד מסמל את השירות והטיפול המעולים ברפואה הציבורית של מדינת ישראל המוענקת כאן מדיי יום בשנה".

על פי הדו"ח, בית החולים שערי צדק הגיע למקום האחרון עם ציון 9.83. "שערי צדק מדורג גבוה בכל מדדי האיכות באופן רציף בשנים האחרונות הן באיכות הטיפול הרפואי והן ביחס ובשירות למטופלים. אנו נמשיך לחזק את המצויינות הרפואית ואת השירות למטופלים לטובת כלל תושבי ירושלים והסביבה", מוסרים בשערי צדק.


מחפשים דירת 5 חדרים ברחבי העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגובות

תגובה אחת
  1. ממעריכי של פרופסור גופרית עופר.

    פרופסור עופר גופרית הינו אורולוג מעולה,המתייחס בנעימות
    לכל מטופל שלו ובמקצועיות רבה מאוד.
    אנו מודים לו על זה והוא נכס יקר לבית חולים הדסה
    ומודים בראש ובראשונה לבורא עולם..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר