עופר ברקוביץ', ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, ארנון בוסאני)
עופר ברקוביץ', ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, ארנון בוסאני)

החזית בוערת: ברקוביץ עם עוד מכתב חריף נגד ברקת

בהמשך לעתירה שהוגשה בשבוע שעבר - סיבוב נוסף בהתגוששות בין ראש העיר ניר ברקת לסגנו עופר ברקוביץ, יו"ר סיעת התעוררות

פורסם בתאריך: 8.11.17 11:45

המתיחות בין ראש העיר ניר ברקת, לבין סגנו עופר ברקוביץ, יו"ר סיעת התעוררות, הולכת וגוברת: שבוע לאחר שחברי הסיעה הגישו עתירה לבית המשפט כנגד ברקת בגין הנחייתו לדרג המקצועי בעירייה, כך לטענתם, שלא להיפגש עימם, שיגרו אתמול, שלישי, ברקוביץ, חברת המועצה עינב בר כהן וחבר המועצה יואב בקשי ייבין מהתעוררת, מכתב חריף לברקת.

במכתב כותבים חברי הסיעה כי ראש מינהל החינוך בעירייה אביב קינן סירב לשוחח עם ברקוביץ בנושא מקצועי – משבר חמור סביב המשך פעילותו של בית הספר החרדי 'אחינעם' ועתידם של 90 ילדים. לדבריהם, רק לאחר לחץ ממושך התקיימה בסופו של דבר הפגישה. עוד טוענים בהתעוררות כי בשבוע האחרון לא התקיימה ועדת התרבות העירונית שבראשה עומד ברקוביץ – מחזיק תיק התרבות.

 



במכתבם לברקת הם כותבים בין השאר: "למרות העתירה ולמרות ההפצרות החוזרות והנשנות שלנו בך לחזור בך מההנחיה הלא חוקית ומהסכם השכונות הכושל, אתה ממשיך בשלך. למעט תגובה קטנונית וילדותית לתקשורת ומכתב מאיים ולא ענייני, לא קיבלנו אף תגובה עניינית לעצם הטענות. הנחייתך ממשיכה לפגוע בתפקוד חברי מועצה מכהנים ובתושבי העיר אשר פונים אלינו".
פועל מול הגורמים המקצועיים - עופר ברקוביץ (צילום: שרון גבאי)

עופר ברקוביץ (צילום: שרון גבאי)

במכתב מדגישים חברי הסיעה וטוענים כי הנחיית ראש העיר פוגעת בתושבי העיר באופן ישיר. "האם ייעלה על הדעת שראש מנהל חינוך יתעלם מפניות של תושב, לא כל שכן של סגן ראש העיר", הם מציינים ומוסיפים כי בשבוע האחרון ראשת הסגל בעירייה אינה אישרה את קיום ועדת התרבות בנושאים מגוונים, מאחר ובראש הועדה עומד יו"ר התנועה וסגן ראש העיר ברקוביץ: "מניעת קיום הוועדה הציבורית היא פגיעה קשה בעבודת העירייה ובכללי מנהל תקין".

 

כזכור, הרקע למשבר החריף הוא מחלוקת חריפה שהתגלעה בין ראש העיר לבין סיעת התעוררות בחודשים האחרונים, בנוגע לתוכניתו של ברקת לחלוקת שכונות ירושלים לחרדים ולחילונים, ולהסכמות שהגיע עם הנציגים הליטאים החרדים במסגרתה.

חברי סיעת 'התעוררות' דרשו בסיום מכתבם מברקת לבטל את ההנחיה הבלתי חוקית, לטענתם, לחזור בו מהסכם השכונות אשר סותר באופן מובהק את המדיניות שבשמה נבחר לתפקיד ושבשמה סייעו לו נמרצות להיבחר. "אין בכוונתנו להרפות בנושא זה, ולא נשקוט עד ששלטון החוק ישוב לעיריית ירושלים". חתמו חברי הסיעה את מכתבם.

 

גייס 200 אלף דולר לרכש - ניר ברקת (צילום: ארנון בוסאני)

ניר ברקת (צילום: ארנון בוסאני)



 

מהעירייה נמסר בתגובה: "אנו דוחים את אמירותיו של ברקוביץ, שאינן נכונות. הסיבה היחידה לסנקציות היא התנהלותו בהצבעות נגד החלטות הנהלת העיר, ועתירתו נגד הנהלת העיר שבה הוא חבר. זו הפרה בוטה של ההסכם הקואליציוני שעליו חתם, ושל כל נורמה שלטונית ומנהלית תקינה. בימים האחרונים התברר שהחליט לחבור פוליטית למי שנלחמים נגד מתן תקציב ראוי לירושלים, כדי לקדם את האינטרסים הפוליטיים והאישיים שלו, על חשבון האינטרסים האמיתיים של תושבי העיר. בפני ברקוביץ פתוחה הדרך לחזור מהתנהלותו זו או להסיק מסקנות ראויות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר