חסימות כבישים בירושלים (צילומים: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

שוב סופ"ש מסוכן בכבישי ירושלים: עשרות דוחות חולקו ו-12 תיקי שכרות נפתחו

במהלך סוף השבוע נרשמו על ידי שוטרי התנועה של מחוז ירושלים 160 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך. בנוסף, נפתחו 12 תיקי שכרות

פורסם בתאריך: 21.11.21 21:48

הסכנה בכבישים: 160 דוחות תנועה נרשמו במהלך סוף השבוע האחרון באזור ירושלים, בפעילות משטרת ישראל כנגד עבירות תעבורה מסכנות חיים. בנוסף, 12 תיקי שכרות נפתחו על ידי המשטרה.

במשטרת ירושלים מציינים כי בפעילות שוטרי התנועה של מחוז ירושלים בסוף השבוע האחרון, נרשמו עשרות דוחות בגין עבירות תעבורה המהוות סיכון ליושבי הרכב ולציבור משתמשי הדרך.

במהלך פעילות שנערכה ברחבי העיר ירושלים, חולקו 160 דוחות תנועה, בהם 58 דוחות בגין שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, 20 דוחות בגין אי מתן זכות קדימה להולך רגל ו-9 דוחות בגין אי ציות לרמזור אדום. כמו כן, נפתחו 12 תיקי שכרות.

במשטרת ירושלים עוד מציינים כי בתוך כך, בעקבות הגשם שירד במהלך סוף השבוע, הכבישים חלקים ומשטרת ישראל קוראת לציבור הנהגים: לנהוג בזהירות, לשים לב להולכי הרגל ולמצב תקינות הרכב, להתאים את מהירות הנסיעה למצב הדרך ולא לעבור את המהירות המותרת.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בקטל בכבישים, ולאכוף את חוקי התעבורה בדגש על עבירות תנועה המסכנות את ציבור הנהגים ומשתמשי הדרך".

העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שוטר בלי מצפון

    לא רשומים חולקו דוחות , דוחות זה לא עיתון שמחלקים דוח זה משהו כואב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר