מגדלי אחים חסיד ארנונה (צילום: יח"צ)
מגדלי אחים חסיד ארנונה (צילום: יח"צ)

ארנונה: החל שלב האכלוס בבניין השני בפרויקט "מגדלי ציון"

במגדל השני, בן ה-24 קומות, נמכרו 56 מתוך 98 דירות בנות 5,4,3 חדרים בפרויקט מוצע מסלול של שכירות, עבור לקוחות ששוקלים לרכוש דירה במתחם

פורסם בתאריך: 26.5.18 12:58

השבוע החל שלב האכלוס במגדל השני שבפרויקט "מגדלי ציון" בשכונת ארנונה. המגדל, בן 24 קומות וכולל 98 דירות בנות 5,4,3 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים עם בריכות שחייה. סך הכל נמכרו במגדל השני 56 דירות.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

"מגדלי ציון" הינו פרויקט המגורים הגבוה ביותר בירושלים, הכולל 2 מגדלים בני 24 קומות כל אחד, ובהם 198 דירות. בחברת אחים חסיד מדווחים כי הושלמו עבודות הפיתוח בפרויקט, הן במפלס הכניסה מרחוב השופט חיים הכהן והן מהכניסה התחתונה בצומת הפילבוקס. עבודות הפיתוח כוללות גנים מעוצבים, פרגולות, מתקני ישיבה מרווחים ובריכת נוי הממוקמת בחיבור בין שני המגדלים.

בפרויקט נותרו שני פנטהאוזים מפוארים בקומות 24 ו—25 עם בריכת שחייה פרטית, מפרט פרמיום ונוף מרהיב על כל ירושלים.

כמו כן, החברה יצאה בקמפיין חדשני ללקוחות, שטרם מכרו את דירותיהם או טרם ביררו את זכאותם למשכנתאות, בו היא מציעה לעבור לגור בפרויקט בתנאי שכירות, עם אפשרות לקבל החלטה בהמשך. הלקוחות, שיחליטו בסופו של דבר לרכוש דירה בפרויקט, יקבלו הטבה ייחודית לרכישה.

מגדלי אחים חסיד ארנונה (צילום: יח"צ)

מגדלי אחים חסיד ארנונה (צילום: יח"צ)

בחברה מציינים כי "אוכלוסיית הפרויקט מגדלי ציון הינה מגוונת וכוללת משפחות של משפרי דיור מירושלים וסביבותיה, זוגות מחוץ לעיר, משפחות ממדינות אירופה וארה"ב, דתיים לאומיים לצד מסורתיים וחילוניים אשר רקמו יחד מרקם של שיתוף ואחווה עם מעורבות חברתית וקהילתית בפרויקט ומחוצה לו".

יש לציין בכל קומה בפרויקט 4 דירות, גובה הדירות כשלושה מטרים, בכל בניין ארבע מעליות מהירות וחכמות, חימום תת רצפתי, מיזוג אויר מרכזי, קירות מסך ומטבח יוקרתי. המגדלים כוללים גם חדר כושר מאובזר ולובי מעוצב ומרוהט.

 

שרון חסיד, מחברת אחים חסיד, אומרת: "אנו שמחים על תחילת שלב האכלוס של המגדל השני, המהווה ציון דרך נוסף בהתקדמות הפרויקט כולו. הביקוש הרב לדירות בפרויקט 'מגדלי ציון' מעיד על אופיו היוקרתי והמיוחד של הפרויקט, המעניק הזדמנות חד פעמית לגור בפרויקט המגורים הגבוה בירושלים. הפרויקט 'מגדלי ציון' שבשכונת ארנונה הוא פרויקט ייחודי של חברת אחים חסיד המתאפיין ביוקרה, מקצוענות ואיכות והמעניק מענה אמתי לאיכות חיים גבוהה של הדיירים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר