רמי מנדל, הפועל ירושלים (צילום: ניר קידר)
רמי מנדל, הפועל ירושלים (צילום: ניר קידר)

הטור של רמי מנדל | קדימה לפיינל פור

גלבוע גליל יריבה קשוחה, אבל הפועל אמורה לנצח את הסדרה ולהתמודד על התואר ביד אליהו

פורסם בתאריך: 3.6.18 14:50

אחרי סאגת השביתה של ארגון השחקנים ולאחר שמנהלת הליגה כבר הכריזה על סיום העונה, נפלו לכולם האסימונים ובמאמץ לילי של משרד הספורט וההסתדרות, חזרה ליגת העל לפעילות לקראת הפיניש הגדול.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

במשחק הליגה האחרון עשתה הפועל את המוטל עליה, ובניצחון על נס ציונה הבטיחה את המקום השלישי וסידרה לעצמה מפגש מול גלבוע גליל הקשוחה, שכבר עשתה לה הרבה צרות העונה.

יחד עם זאת, עם יתרון ביתיות ועם סגל עמוק יותר, היריבה מהצפון לא אמורה להיות משוכה גבוהה מדי ואם דברים יעבדו כמו שצריך בלי תקלות, הפועל צריכה לעבור את הסדרה להגיע לפיינל פור ולהיאבק על תואר האליפות. כל תוצאה אחרת תחשב, כמובן, אכזבה עצומה.

***

מה שקורה בבית"ר ירושלים לא ברור לאף אחד. אלי טביב הכריז, כידוע, שהוא נוטש את הספינה (עם הבטחה שלא ייתן לה לטבוע), והודיע שלא יזרים כספים, מה שאומר שהקבוצה תצטרך להסתדר עם תקציב צנוע שמבוסס על הכנסות קבועות. ואחרי כל זה – מחתימה בית"ר מאמן מהשורה הראשונה, שמן הסתם יקבל פי שניים מקודמו, בצעד שמותיר את כולנו מבולבלים וסקרנים לדעת לאן פניה של הקבוצה של המדינה?

עזיבתם של איתי שכטר וחן עזרא היתה רשומה על הקיר, וכעת יש להמתין ולראות האם ינסה בעל הבית (העוזב?) לעשות אקזיטים גם על עידן ורד ויאקוב סילבסטר. איש לא יכול להעריך בשלב זה כיצד תבנה בית"ר החדשה במתכונתה הרזה – זו שתשחק על מנת לשרוד, בלי שאיפות לתארים. האם אוהדי בית"ר יוכלו "לאכול" קבוצה שכזאת? ואיך הם יסתדרו עם גיא לוזון? דבר אחד בטוח – במועדון הצהוב, גם העונה, לא יהיה רגע דל.

***

אנשי המקצוע יגידו שכדורגל מבוסס במהותו על ניצול טעויות, אלא שבגמר ליגת האלופות בקייב הטעויות הללו היו סיפור המשחק. במרכז ההצגה עמד, כידוע, השוער של ליברפול, שבמו ידיו נתן לריאל את הגביע השלישי ברצף. יורגן קלופ, המאמן הגרמני של ליברפול, עשה הכל נכון העונה, מלבד העובדה ששם מבטחו בשוער לא מספיק מנוסה ולא מספיק חזק מנטלית, וזה מה שהובילה לקריסה של הקבוצה כולה.

[email protected]

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר