ערב הוקרה לקצינים במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
ערב הוקרה לקצינים במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

יום רביעי במעלה אדומים: שבוע ההוקרה לחיילי צה"ל יוצא לדרך

במסגרת שבוע ההוקרה, יוזמת ארגון יחד למען החייל, קרן לב"י והאגודה למען החייל, ייהנו תושבי מעלה אדומים המשרתים בצה"ל ממגוון אירועים ופעילויות בסבסוד מלא או חלקי

פורסם בתאריך: 20.6.19 07:28

כניסה חינם לאירועי לילה מיוחדים בקאנטרי, כניסה ללא תשלום לאירוע הסטודנטים ולמופע פתיחת הקיץ וסבסוד מלא להופעות במועדון המטרו. מכל אלו ומהנחות ומבצעים נוספים ייהנו חייל צה"ל תושבי מעלה אדומים במסגרת שבוע ההוקרה לחיילים.

את שבוע ההוקרה, שמתקיים זו השנה השלישית תחת הכותרת 'תודה!', יזמו ארגון יחד למען החייל, הגוף המאוחד של קרן לב"י והאגודה למען החייל. מטרת שבוע ההוקרה היא להוקיר תודה והערכה לחיילי החובה בצה"ל ובגופי הביטחון השונים על פועלם ומסירותם לשמירה על ביטחון מדינת ישראל. במהלך שבוע ההוקרה יינתנו הטבות בבתי העסק ברחבי הארץ ויתקיימו מופעים, ימי כיף ועוד. בנוסף, עשרות רשתות מובילות יציעו לחיילים הטבות צרכניות מיוחדות בהצגת תעודת חוגר.

עיריית מעלה אדומים מצטרפת גם היא ליוזמת שבוע ההוקרה. "זו הזדמנות מצוינות לומר לחיילים שלנו תודה", מדגישים בעירייה. "אנו שמחים להשתתף באירועי שבוע ההוקרה ומזמינים את חיילי צה"ל תושבי העיר לקחת חלק בפעילויות העירוניות".



הפעילויות בעירייה עבור החיילים במהלך הן מגוונות ורבות. כך למשל, המתנ"ס התחייב להפעיל את הקאנטרי במשך כל שבוע ההוקרה עם כניסה מוזלת לחיילים במחיר של 10 שקלים בלבד (בהצגת תעודת חוגר, לחיילים תושבי מעלה אדומים או חיילים המשרתים באזור "גוש אדומים").

אגף הנוער יאפשר כניסה חינם לחיילים באירועים שונים בהם לילה לבן בנים בקאנטרי (26.6), מופע של אושר כהן במועדון המטרו (27.6), מסיבת בריכה בקאנטרי (30.6), מופע של נוי פדלון במטרו (4.7), ואירוע לילה לבן בקאנטרי (7.7).

כמו כן, היכל התרבות התחייב לאפשר ללא תשלום לחיילות, לאירוע המרכזי של הקיץ לסטודנטים עם אמירם טובים ולמופע פתיחת הקיץ לנוער עם מרגי וחן מזרחי (3.7 – על בסיס מקום פנוי).

ראש העיר בני כשריאל: "חשוב שהחיילים שלנו יידעו שהם חשובים לנו ואנחנו מוקירים ומעריכים את תרומתם, לא רק במילים אלא גם במעשים. זה רק טבעי שכולנו נתגייס למען החיילים והחיילות שלנו, ונוקיר אותם על הפעילות והתרומה שלהם לצבא ולמדינה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר