מסיבות הרחוב בירושלים בשנים שעברו (צילומים: דף הפייסבוק של FRONT STAGE)
מסיבות הרחוב בירושלים בשנים שעברו (צילומים: דף הפייסבוק של FRONT STAGE)

הטירוף והאדרנלין: מסיבת הטראנס שתרעיד היום את מדרחוב בן יהודה

היום, שישי, 12.7, תתקיים במדרחוב בן יהודה מסיבת רחוב ענקית של FRONT STAGE ועיריית ירושלים. הפרטים המלאים בפנים

פורסם בתאריך: 12.7.19 01:24

מסיבות הטראנס של 'FRONT STAGE' חוזרות למדרחוב ביהודה: היום, שישי, 12.7, תתקיים במדרחוב המסיבה הראשונה, כאשר שבועיים לאחר מכן, ב-26.7, תתקיים המסיבה השנייה.

המסיבות, שבהן צפויים להשתתף אלפים רבים של בליינים, ייערכו בין השעות 18:15-16:00, כאשר הכניסה אל המתחם תתאפשר החל בשעה 15:30. העלות, אם תהיתם, חינם אין כסף.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

"הפרונט סטייג' היא מסיבת טראנס אורבנית שמתקיימת בלב ירושלים זו השנה העשירית ברציפות", נמסר מעיריית ירושלים. "בזמן שאירועי טראנס מתבטלים. ירושלים היא זו שמחבקת את הסצנה. זה קורה בהובלת ראש העיר משה ליאון ובהפקת אגף תרבות, בשיתוף פעולה מבורך עם המשטרה ועם אגף חירום וביטחון ואגף תברואה והפיקוח העירוני".



יש לציין שהליין אפ למסיבה היום (וגם למסיבה השנייה) נבחר על ידי הבליינים. כך, על מגדל הדיג'יי יטפסו אחר הצהריים 'Rising Dust' – צמד ירושלמי שחורף במות ופסטיבלים בכל העולם ומגיע במיוחד למסיבה במדרחוב; ו-DEKEL – דיג'יי חדשני וסוער שיתארח במסיבת הרחוב הירושלמית בפעם הראשונה.

"10 שנים אנחנו דואגים להפוך את רחובות ירושלים למסיבה אחת גדולה אבל הפעם באמת הגזמנו", נכתב באיוונט של המסיבה בדף הפייסבוק של FRONT STAGE. "אנחנו חוגגים עשור וחוזרים הביתה לבן יהודה לרייב הכי מטורף שאי פעם נראה בירושלים".



על הצד המרווה הופקד Tap&Tail Cocktail Bar (טאפ&טייל) – בר ירושלמי מפנק שיהיה פתוח לרווחת הבליינים החל מהשעה 15:30. בעיריית ירושלים מתייחסים לבר ומציינים כי "מדובר, כמובן, על בר ירושלמי וזאת כחלק מהאג'נדה לקידום עסקים ירושלמים. הבר שזכה מחויב, כך על פי המכרז, להשתמש בכוסות מתכלות וזאת כדי לצמצם את השימוש בפלסטיק שמזהם".


מסיבות הרחוב בירושלים בשנים שעברו (צילום: דף הפייסבוק של FRONT STAGE)

מסיבות הרחוב בירושלים בשנים שעברו (צילום: דף הפייסבוק של FRONT STAGE)


"מסיבות 'FRONT STAGE' מהוות חלק משרשרת אירועים והפקות ביוזמת העירייה לקראת הקיץ", מוסיף גורם בכיר בכיכר ספרא. "בנוסף, יש על הפרק גם מופעי ענק בכיכר ספרא, בבריכת הסולטן ובהיכל הפיס ארנה, כל זאת לטובת תושבי ירושלים והמבקרים בה".

דיג'יי אלעד עמדי, שנחשב לאחד הדיג'יי המובילים בעיר בסצנת הטראנס, אומר בשיחה עם "כל העיר": "אני מאושר שראש העיר מממש את הבטחותיו בקיום אירועים המוניים למען כלל האוכלוסיות, ובפרט לירושלמים שמחוברים לסצנה האלקטרונית על גווניה הרבים. כמות האנשים שתגיע למסיבות הללו תוכיח לכולם שרק דרך אירועים המוניים ומסיבות ענקיות למען התושבים, ניתן יהיה לגרום לגאווה הירושלמית לחזור ולקונן בליבותיהם של התושבים. השמחה והתקווה לעתיד טוב יותר, אוהב יותר ומחבר יותר תחזור לעיר הבירה הכל יקרה לכולנו. מוזיקה מחברת בין עולמות ובין אנשים ותודה תודה רבה לראש העיר. אז קדימה, עכשיו זה הזמן של כולכם, תושבי ירושלים, לצאת לבלות, לשמוח ליהנות ולפרגן לעצמכם במסיבות מטורפות".


מסיבות הרחוב בירושלים בשנים שעברו (צילום: דף הפייסבוק של FRONT STAGE)

מסיבות הרחוב בירושלים בשנים שעברו (צילום: דף הפייסבוק של FRONT STAGE)


עינת גומל, מנהלת המחלקה לאירועי צעירים באגף תרבות בעירייה מסכמת ואומרת כי "אנחנו שמחים ומתרגשים לפתוח את חגיגות 10 שנים ל-FRONT STAGE, סדרת הקיץ של המחלקה לאירועי צעירים באגף תרבות, במסיבת טראנס אורבנית בלב ירושלים, עם הדיג'ייז הכי טובים בארץ. אנחנו רוצים להודות לקהל האדיר שלנו, הירושלמים, ואלו שמגיעים כל שנה מכל קצוות הארץ ולשיתוף הפעולה המוצלח עם משטרת לב הבירה, אגף חירום וביטחון ואגף התברואה שמלווים אותנו כל שנה. בזכותכם נוכל גם השנה לחגוג בלב המדרחוב מסיבת טראנס קייצית של שישי צהריים כמו שרק ירושלמים יודעים לחגוג".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר