מסעדת ג'קו סטריט (צילום: אנטולי מיכאלו)
מסעדת ג'קו סטריט (צילום: אנטולי מיכאלו)

בעלי מסעדת ג'קו סטריט בשוק: "אם המסעדה תהיה חצי ריקה לא בטוח שיהיה שווה לפתוח אותה"

המשבר הגדול בענף המסעדות - בעלי "ג'קו סטריט" רפי רביבו אומר ל"כל העיר": "גם אם יחליטו להגביל את כניסת כמות האנשים, זה יהיה מעט מאוד, לא נוכל להתפרנס מזה"

פורסם בתאריך: 5.5.20 19:29

נראה כי ענף המסעדות בירושלים לא צפוי להתאושש במהרה. אחרי ששף אבי לוי, מבעלי "המוציא" קורא לפתוח את המסעדות בכל מחיר, גם אם יסעדו בהן 10 אנשים, טוען מנגד רפי רביבו, מבעלי מסעדת "ג'קו סטריט" בשוק מחנה יהודה כי "השאלה היא לא מה נפתח אלא איך נפתח, במסעדה כמו ג'קו סטריט – ברגע שיהיו הגבלות כמו מסכות, מדידת חום, שמירה על מרחקים והמסעדה תהיה חצי ריקה לא בטוח שהיה שווה לפתוח אותה, מסעדה שתכיל רק 50 אחוז תפוסה לא תצליח להרוויח כסף בשום מצב". רביבו מזהיר מקריסת הענף – "גם אם יחליטו להגביל את כניסת האנשים, זה יהיה מעט מאוד, לא נוכל להתפרנס מזה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


גם מסעדת ג'קו סטריט, בדומה למסעדות נוספות ברחבי ירושלים, פתחה, כפי שפורסם ב"כל העיר", קמפיין הדסטארט – מימון המונים תמורת תשורות, על מנת שבעליה יוכלו להמשיך ולהפעיל את המסעדה גם אחר משבר הקורונה. רביבו חושש כי  כשהממשלה תחליט על פתיחה מדורגת של המסעדות, תחת הגבלות של מספר סועדים ושמירת מרחק חברתי, אלה יפגעו בחוויה, ותוהה האם בכלל משתלם לפתוח מחדש. "הג'קו סטריט זו מסעדה עם אווירה, וברגע שמגבילים זה כבר לא כיף, זו לא מסעדת פועלים של לאכול וללכת, זה מקום של בילוי – אנשים באים להנות, לשתות, להתפרק", מסביר רביבו, "לא יודע כמה זה מתאים וכמה זה יעבוד".


רפי רביבו (צילום: אסי ניסים)

רפי רביבו (צילום: אסי ניסים)


"אמנם הממשלה אישרה משלוחים וטייק-אווי, אבל אף אחד לא יזמין סטייק ב-180 שקל הביתה. זה רק אולי כדי להשתיק אותנו בינתיים, אבל זה לא עוזר לנו. אנחנו עסק שאף פעם לא עשה טייק-אווי ולא התמודד עם זה, זה יקח זמן עד שנלמד את זה. אם זה היה משתלם היינו עושים את זה ביום-יום, אבל אנחנו עסק של בילוי, של יציאה, של הנאה ולעשות כיף. זה לא רק האוכל".

רביבו מתייחס ליוזמה העירונית "אוטו-אוכל", ובדומה לבעלי מסעדות אחרות גם הוא לא מאמין במיזם. "יש בזה הרבה בעיות, מצד אחד אני צריך לקנות רכב עם נגרר שיהיה אוטו-אוכל ולהתאים אותו לצרכים שלי. זו עלות הקמה של כ-500 אלף שקל, וזה בשביל חצי שנה? אני לא רואה מסעדן שעושה את זה, אלא אם כן יתנו יד וירכשו את המכוניות האלה או ישכירו לנו אותם".

למרות הכל רביבו שומר על אופטימיות: "האם אנשים יחזרו למסעדות ביום שאחרי? אני מאוד אופטימי. אני חושב שבשנים האחרונות כשיש פחות מקומות בילוי כמו ברים ומועדונים, ויותר מסעדות שנותנות את כל החוויה של הבילוי ללקוח, אנשים מאוד מתגעגעים לזה ורוצים לצאת מהקורונה הזאת ולשתות, לאכול ולבלות, אני תמיד שואל אנשים 'מה הדבר שתעשו אחרי הקורונה?' זה או לצאת לחופשה או לצאת לשתות ולאכול. אנשים מאוד צמאים לצאת למסעדות, כמובן שתיירות החוץ תהיה חסרה, אבל אני חושב שתייירות הפנים והקהל הירושלמי יתמוך ויחבק".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. לא להתבכיין שנים עשיתם ארגזים

    ליבי איתכם אבל מסעדה שלא יכולה לסגור לשלוש חודשים חבל על הזמן שלה

  2. גל

    מסעדה בינונית ומטה,מחירים יחסית גבוהים בודאי ביחס לאיכות המנות.
    מקום מאד מאד רועש
    לא הבנתי אם זה מועדון או מסעדה
    כך לא נעים לאכול.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם סטייק שעולה 20 שקל,ואתה מוכר רק את הסטייק ב180 שח
    תאמין לי שגם חצי מסעדה מלאה,אתה תרוויח!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר