שוקי כהן ז"ל ורעייתו ענת כהן בחתונת בנם (צילום: באדיבות המשפחה)
שוקי כהן ז"ל ורעייתו ענת כהן בחתונת בנם (צילום: באדיבות המשפחה)

"פשוט ביזיון" – משפחתו של שוקי כהן ז"ל זועמת על גזר הדין של הנהגים שגרמו למותו

כשלוש שנים לאחר התאונה הקטלנית בכביש בגין בערב ראש השנה 2019, בית המשפט המחוזי גזר את עונשם של שני הנהגים הפוגעים - שמונה שנים לנהג הפוגע ו-6 שנים לנהג שערך איתו מרוצי כביש. עוד נקבע פיצוי בסך 490 אלף שקל למשפחה. ניב כהן, בנו של שוקי ז"ל: "מבחינתנו מדובר ברצח. פשוט עצוב שזה העונש"

פורסם בתאריך: 18.7.22 14:59

"מבחינתנו היה מדובר ברצח. עם כל נסיבות המקרה – הנסיעה המטורפת באמצע היום, בכביש מרכזי וביום חג – נראה היה שאת הפוגעים לא עניין אותם כלום. זה שהנהג הפוגע קיבל שמונה שנים – זה פשוט ביזיון. אמנם בסקאלה של עבירות מהסוג הזה, אז העונש יחסית בממוצע – אבל מבחינתנו זה עצוב. אמא היתה איתנו בבית המשפט היום – יש לה תחושות קשות, היא עצובה וכואבת. היא לא מבינה איך העונש הזה ניתן".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


על הדברים הקשים הללו אחראי ניב כהן, בנו של שוקי כהן ז"ל, תושב גילה שנהרג בתאונת דרכים מחרידה בראש השנה 2019 במחלף הרוזמרין שבסוף כביש בגין, בהתייחסו לגזר הדין שניתן היום בבית המשפט המחוזי בעיר לשני הנהגים שהיו מעורבים במותו של אביו לאחר שערכו ביניהם מרוץ כבישים מסוכן באמצע היום בכביש בגין. על הנהגים הושת עונש מאסר של 8 ו-6 שנים, ונקבע כי הם צריכים לפצות את המשפחה בסכום של 490 אלף שקלים.

"לא היינו מרוצים משום גזר דין שהיה ניתן, אבל זה מה שיש – העיקר שהסאגה הסתיימה", ממשיך ואומר ניב כהן ל"כל העיר". "אבל כל הסיפור הזה איום. מדובר על בנאדם עם עבר פלילי, עם הרשעות תעבורה קודמות ועוד הליך פלילי שמתנהל נגדו. כל נורות האזהרה דלקו והבהבו במקרה שלו, ומי יודע – אם אולי הוא היה יושב בכלא הוא בכלל לא היה בסיטואיציה של להתחרות על כביש בגין באותו יום וכל זה היה נמנע מאיתנו".



כאמור, בית המשפט המחוזי גזר היום על השניים – בדיע ג'ית ואיסמעיל מ. חוסאם – עונשים של שמונה שנים ושש שנים מאסר בפועל, מאסר על תנאי, שלילת הרישיון לשמונה עשרה שנים ופיצוי כספי בסכום כולל של 490 אלף שקלים למשפחת המנוח.

 

 

לאחר שמיעת הראיות, הרשיע בית המשפט המחוזי את שני הנאשמים – הנהג הפוגע והנהג שרכבו לא פגע ברכב המנוח – בביצוע עבירות של המתה בקלות דעת, סיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה, חבלה חמורה ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום המתוקן, בצהרי ראש השנה בשנת 2019 התחרו הנאשמים אחד בשני זאת תוך נסיעה פרועה ומהירה מאוד. השניים קיימו את התחרות בשדרות בגין בין מחלף מלחה למחלף הרוזמרין בעיר, תוך שהם עוקפים זה את זה ומסכנים את יתר הנוסעים בכביש. בהגיעם למחלף רוזמרין, הסמוך לשכונת גילה בעיר, המשיכו הנאשמים בנסיעה מהירה ומסוכנת במעלה המחלף, אז איבד אחד הרכבים שליטה, הועף באוויר, חצה מספר נתיבים ופגע בעוצמה ברכב שעמד ברמזור. כתוצאה מהפגיעה נגרם מותו של נהג הרכב שעמד ברמזור – יהושע כהן ז"ל, אשתו ענת שישבה במושב הנוסע נפצעה באורח קשה.


מחפשים דירת 5 חדרים בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר