יובל כרמי (צילום: מתוך פייסבוק)
יובל כרמי (צילום: מתוך פייסבוק)

גזר הדין של עבריין המין יובל כרמי יינתן בשבוע הבא – הפרקליטות דרשה למעלה מ-3 שנות מאסר

בדיון הטיעונים לעונש של כרמי, שהורשע בביצוע עבירות מין בשתי מטופלות, דרשה הפרקליטות עונש מאסר של 3 שנים ו-10 חודשים. עו"ד אפרת נחמני-בר ועו"ד שרון זגגי - פנחס, המייצגות את קים אריאל ארד: "אנו מברכות על כך שהפרקליטות קיבלה חלק ניכר מטיעונינו, כי מדובר ברף הגבוה ביותר של הניצול"

פורסם בתאריך: 25.7.22 08:16

גזר דינו של עבריין המין יובל כרמי יינתן ביום שלישי הבא, 2.8.2022, כך נקבע אתמול (ראשון) בבית משפט השלום בירושלים, שם התקיים הדיון האחרון בטיעונים לעונש של הפסיכולוג לשעבר אשר הורשע בעבירות מין בשתי מטופלות – קים אריאל ארד, אשר חשפה את הפרשה באומץ רב, ומטופלת נוספת.

בבית המשפט ביקשה פרקליטות מחוז ירושלים להטיל על כרמי 3 שנות מאסר ו-10 חודשים. על פי הפרקליטות, מדובר בנסיבות החמורות ביותר של עבירות יחסי מין בין מטפל למטופל ולכן יש לגזור על עבריין המין כרמי עונש חמור ובכך לקבוע סטנדרט ענישה חדש.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


עו"ד אפרת נחמני-בר ועו"ד שרון זגגי – פנחס, המייצגות את קים אריאל ארד, מסרו: "אנו מברכות על כך שהפרקליטות קיבלה חלק ניכר מטיעונינו, כי מדובר ברף הגבוה ביותר של הניצול, כי החריגה של הנאשם בטיפול היתה קיצונית וכי הנאשם הפך את המרחב הטיפולי למרחב לסיפוק מאוויו. לצד זאת, בנסיבות האלה, ראוי היה כי הפרקליטות תעתור להשית על הנאשם את העונש המקסימלי לעבירה – ארבע שנים, ולא כפי שנתבקש בדיון. הצטערנו לראות שהנאשם ממשיך ב"הצגות" ומניפולציות גם בדיון המשפטי בהתנצלות מעושה שכל כולה מן הפה אל החוץ ומטרתה להביא להפחתת עונשו. אנו בטוחות שבית המשפט יבין היטב כי אין פה נטילת אחריות אמיתית וידון את הנאשם לשנים ארוכות בכלא, ובכך הצדק ייעשה".


קים אריאל ארד (צילום: מתוך פייסבוק)

קים אריאל ארד (צילום: מתוך פייסבוק)


על פי פרסום בכאן 11, עו"ד שני טביב מהפרקליטות הסבירה כי "מדובר ברף הגבוה ביותר והקיצוני של הפגיעה וניצול יחסי התלות והערצה שהייתה לנפגעת כלפי המטפל. כרמי תכנן את המעשים ולא מדובר בהיסחפות. קים ראתה בו אב רוחני, חצי אלוהים ויש לכך משקל בענייננו, הפגיעה היתה בתוך חדר הטיפולים. הנאשם לקח רק אחריות משפטית ולא אחריות מוסרית".

על פי הפרסום של כתבת כאן 11 ורד פלדמן, במהלך הדיון אמר כרמי: "אני מתחרט, זה כל יום עולה לי, אין ספק. אני אקבל כל גזר דין, אני יודע שמגיע לי עונש. פגעתי בקים אנושות ובכל כך הרבה אנשים, לקחתי אחריות". עורכת דינו של יובל כרמי, תמי אולמן טענה בבית המשפט כי "מגיע לו עונש מאסר, הנאשם חטא ופשע", אך הוסיפה: "הנאשם עבר השפלות קשות. כשעומדים מתחת לבית המשפט עם תופים, בית המשפט לא צריך להיגרר אחרי תרבות הרחוב".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", כרמי הורשע בביצוע עבירות מין בין מטפל למטופל בשתי מטופלות. כנגד כרמי היו תלונות נוספות, אך חלה עליהן התיישנות והן לא נכללו בכתב האישום.

 

 

כפי שפורסם, קים אריאל ארד ניהל מאבק ארוך וממושך כדי שכתב האישום יתוקן מעבירות מין בין מטפל למטופל לאונס, וזאת בשל חומרת מעשיו של כרמי והועבדה כי ניצל את היותו המטופל והפך את המרחב הטיפולי למרחב סיפוק מאוויו. ארד אף הגישה לפרקליטות עצומה עם למעלה -13,000 חתימות אשר דורשות לתקן את כתב האישום, אך בפרקליטות לא שעו לבקשותיה והותירו את כתב האישום כמות שהוא.


מחפשים דירת 4 חדרים בדרום מערב העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר