(צילום: אור ירוק)
(צילום: אור ירוק)

מצפצפים על החוק: בירושלים חולקו אלפי דוחות לנהגים שעברו באור אדום

4,687 דוחות נרשמו בשנת 2021 לנהגים שחצו צומת באור אדום בכבישי ירושלים - 38,620 דוחות ברחבי המדינה, כך עולה מנתוני משטרת ישראל שהגיעו לידי עמותת אור ירוק. "חייבים להתקין בצמתים מצלמות רמזור, בולטות ומושלטות", אומר מנכ"ל עמותת אור ירוק

פורסם בתאריך: 30.11.22 16:03

הסכנה בכבישים: במהלך שנת 2021 חולקו בירושלים, שניצבת במקום השני, 4,687 דוחות לנהגים שעברו צומת באור אדום – כך עולה מנתוני משטרת ישראל שהגיעו לידי עמותת אור ירוק. על פי הנתונים, תל אביב מובילה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


38,620 דוחות רשמו שוטרי משטרת ישראל בשנת 2021 לנהגים שחצו צומת באור אדום – 105 דוחות בכל יום בממוצע, כך עולה מנתוני משטרת ישראל שהגיעו לידי עמותת אור ירוק. בשנת 2020 נרשמו 34,043 דוחות לנהגים שחצו צומת באור אדום  – עליה של 4,577 דוחות בשנת 2021.

פילוח הדוחות לפי ערים חושף כי בתל אביב-יפו נרשמו הכי הרבה דוחות לנהגים שחצו צומת באור אדום – 6,623 דוחות. כאמור, בירושלים שניצבת במקום השני נרשמו 4,687 דוחות. גבעתיים ניצבת במקום השלישי במספר הדוחות עם 1,388 דוחות. בבאר שבע נרשמו 1,189 דוחות ובנתניה נרשמו 1,165 דוחות לנהגים שחצו צומת באור אדום.

עו"ד יניב יעקב, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "חצית צומת באור אדום היא עבירת תנועה חמורה ומסוכנת שגובה את חייהם של עשרות בני אדם בכל שנה. היא חמורה כי נהג נכנס לצומת באור ירוק בידיעה שהצומת פנוי והוא איננו מוכן לעוצמת הפגיעה בצדו של כלי הרכב – פגיעה קשה שעלולה להיות קטלנית במיוחד. בצדו של הרכב אין את המנוע או ברוב המקרים גם אין את כריות האוויר שיגנו על הנוסע או הנהג. הפתרון מונח לפתחה של המדינה שחייבת למפות את הצמתים האדומים ולהתקין בהם מצלמות רמזור, בולטות ומושלטות. נהג שידע כי הוא נכנס לצומת מצולם ויעניש בחומרה לא ימהר לסכן את החיים של כולנו".


מחפשים דירה בבית הכרם או בניות? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר