בתוכנית של 'עמדינה' (צילום: פרטי)
חוזר לשדר? אלעד עמדי (צילום: פרטי)

כחודש וחצי אחרי שהושעה: אלעד עמדי חזר לשדר ברדיו ירושלים

השדר הושעה בעקבות אמירות קשות, על סף המסיתות, נגד הפועל ירושלים ונגד נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות. כעת, למרות שנגד רדיו ירושלים עומד הליך הפרה פתוח ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ותביעת לשון הרע שהגישה הפועל ירושלים - הוא חזר ואמר:

פורסם בתאריך: 19.3.23 11:14

"במהלך החודש וחצי האחרונים העולם השתנה. העולם השתנה ואני צריך להתאים את עצמי לעולם חדש. למען עם ישראל, למען דגל ישראל, למען אזרחי מדינת ישראל כולם", כך אמר היום, ראשון (19.3) אלעד עמדי בפתח תוכניתו היומית 'עמדינה' ברדיו ירושלים, זאת לאחר חודש וחצי שבהן היה מושעה משידור בשל אמירות קשות ובוטות, על גבול המסיתות, כנגד נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות וכנגד הפועל ירושלים ואוהדיה.

"אני רוצה להדגיש – גם הרדיו וגם אני נגד הסתה ונגד אלימות מכל סוג שהוא. הכבוד הכי גדול הוא לחזור. יש המון דברים שאני רוצה לומר אבל ואסור לי. אני גם לא יכול להגיד מילה על עניין המשפט שיש לי בהמשך – אבל איזה כיף זה לחזור. זכות ענקית. רוצה לבקש סליחה מכולם על זה שלא הייתי פה בתקופה הקשה הזו שעוברת על עם ישראל, סליחה שלא עשיתי שמח. סליחה מכולכם – וברוכים הבאים לתוכנית של 'עמדינה'".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בתלפיות? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


עמדי, כאמור, חזר היום לשדר אחרי שהושעה ב-8.2.2023 לאחר אמירות קשות, על סף המסיתות, נגד נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות. כפי שפורסם ב"כל העיר", בתוכניתו התייחס עמדי לנושא הרפורמה המשפטית שמקדם שר המשפטים יריב לוין, ואמר, בין השאר, "אסתר חיות עם מבוטים, נבוטים – יאללה הביתה. הביתה".



 

 

בעקבות הדברים הוגשה נגד עמדי תלונה ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו וגם במשטרה. התלונה הועברה על ידי המשטרה לבחינת הפרקליטות, שצריכה להחליט האם לפתוח נגד עמדי חקירה פלילית בגין הסתה (מכיוון שמדובר באיש תקשורת, ומכיוון שמדובר בעבירת הסתה – יש צורך באישור של הפרקליטות).

עמדי, כידוע, הסתבך עוד קודם לכן – ב-5.1.2023 התבטא השדר באופן בוטה, על גבול המסית, גם נגד הפועל ירושלים בכדורגל ונגד חלק מאוהדיה, תוך שהוא אומר דברים שעשויים להישמע כקריאה לאלימות ("אני אוכיח לכולם למה יהיה שווה לי לשבת בבית סוהר על מישהו כמוכם. סגרנו? זה לא איום, זו הבטחה").

גם בעקבות הדברים הללו הוגשה תלונה לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, וברשות השנייה אף פתחו בהליך "הפרה" נגד רדיו ירושלים – הליך שבודק את האמירות ואת התנהלות הרדיו ומחליט על סנקציות כאלה ואחרות.

כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", בשל האמירות של עמדי נגד הפועל ירושלים ואוהדיה – החליט המועדון להגיש תביעת לשון הרע נגד עמדי ונגד רדיו ירושלים בסכום של חצי מיליון שקלים. התביעה הוגשה לפני כחודש – ועל פי דין יש לעמדי ולרדיו עוד כחודש עד להגשת כתב הגנה מצידם.

תגובות הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, רדיו ירושלים והפועל ירושלים יפורסמו כשיתקבלו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דני

    אם לאנשי תקשורת בערוצים אחרים מותר להגיד על מישהו מסוים בוגד אנרכיסט וכו וכו ,אז גם לעמדי מותר ,לא אמרתם דמוקרטיה?

  2. איחמ

    עמדי היקר אוהבים אותך ולא נסתום כי גם הם השמאלנים עם פה מטונף כולל כולם. הנהגה והציבור. בוא לערוץ 14 יש,מצ"ב לתחנה פרטית שלך העם יעזור לך?? כולנו ימין 64 מנדטים לא יסתמו לנו את הפה. אוהבים אותך אחלה עמדינה.

  3. מוש

    אלעד היה יקר אני מה אתה צריך את הרדיו החרא הזה תלך להיות דיגיי כמה שאתה יודע אמבטיה קצף לא שלא יודע הייתי מאזין קבוע שלך חולה עליך

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר