מצלמת המהירות החדשה בכביש בגין (צילום: רץ ברשת - מפורסם לפי סעיף 27א)
מצלמת המהירות החדשה בכביש בגין (צילום: רץ ברשת - מפורסם לפי סעיף 27א)

ירושלמים שימו לב: מצלמת מהירות חדשה הוצבה בכביש בגין לכיוון דרום

ל"כל העיר" נודע כי המצלמה הוצבה בין מחלף דב יוסף/בית צפאפא לבין מחלף הרוזמרין. מדובר על תוספת לשתי המצלמות הקיימות. האם זה מה שיעצור את הרייסים המטורפים?

פורסם בתאריך: 11.12.23 15:56

נהגים שימו לב – מצלמת מהירות חדשה הותקנה באחרונה בירושלים: בכביש בגין לכיוון דרום, בין מחלף דב יוסף/בית צפאפא למחלף הרוזמרין.

יצוין כי משטרת ירושלים אישרה ל"כל העיר" כי הוצבה מצלמה חדשה בכביש בגין. בשלב זה, חשוב לציין, המצלמה עדיין לא פועלת, אך במשטרה לא נוקבים בתאריך הפעלה, כך שמומלץ להיזהר.

מדובר, כידוע, באחד המוקדים המובילים בירושלים לרייסים – נהיגה פרועה ומשולחת רסן – הוא כביש בגין. עשרות רבות של תלונות התקבלו ברבות השנים בנושא, ואינספור מבצעי אכיפה ביצעה משטרת ירושלים בכביש. ההרתעה היתה עובדת לשבוע אחד במקרה הטוב, ולאחר מכן – הרייסים היו חוזרים ומפריעים את מנוחת התושבים שמתוגררים בסמוך – משכונה גילה, דרך פת ועד גבעת מרדכי ובית הכרם.

האם המצלמה שהוצבה תרתיע את הנהגים המתפרעים? מוקדם לקבוע, אבל זה בהחלט צעד בכיוון.

כידוע, בכביש בגין כבר מוצבות 2 מצלמות מהירות – בין מחלף גבעת מרדכי למחלף קרית משה בשני הכיוונים. המצלמות הללו, כפי שעלה מדיון שהתקיים לפני כשנה בעיריית ירושלים בנושא הרייסים בכביש בגין, לא פעלו במשך תקופה ארוכה, וניתנה התחייבות שהן יתוקנו, אך לא ברור אם הן חזרו לפעילות או שהן עדיין מושבתות.



 

 

כעת, כאמור, הוצבה מצלמת מהירות 3 במספר. היא תיתן מענה לאינספור התלונות שהתקבלו מתושבי גילה שמתגוררים בקרבת ציר בגין. בכל סוף שבוע ובלא מעט מהערבים והלילות באמצע שבוע מתבצעות נסיעות משולחות כל רסן על הכביש. כזכור, בערב ראש השנה 2019 רייס שכזה גרם למותו של שוקי כהן ז"ל, לאחר שאחד הרכבים איבד שליטה ונכנס ברכב של שוקי ז"ל ואשתו.

כבר אז, לאחר התאונה הקטלנית, עלתה דרישה להציב מצלמות מהירות נוספות על כביש בגין כדי למנוע את ההתפרעויות הללו, אבל זה לא קרה. מאז נפתח כביש 16 – גם בו עלתה דרישה מצד תושבים להתקין מצלמות. מדובר בעיקר על תושבי גבעת מרדכי ורמת בית הכרם, אשר תעדו מספר רב של השתללויות בכביש.

יצוין כי פרט למצלמות המהירות בכביש בגין, ברחבי ירושלים ישנם עוד מצלמות רמזור אשר משמשות גם כמצלמות מהירות. שתיים מהן בציר דרך חברון – בצומת דניאל ינובסקי ובצומת התנופה. מצלמת רמזור נוספת מוצבת בדרך האלוף עוזי נרקיס – במחלף חיזמה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר