שווה מקום בסגל - ורד (צילום: אורן בן חקון)
שווה מקום בסגל - ורד (צילום: אורן בן חקון)

בבית"ר בטוחים: "ננצח ביום חמישי ונעלה לסיבוב הבא"

בבית וגן מוכנים למשחק הגומלין נגד באטב פלובדיב הבולגרית ואומרים: "אנחנו יודעים מה צריך לעשות ונעשה הכל כדי לעבור לסיבוב הבא"

פורסם בתאריך: 16.7.17 14:03

הבוקר (ראשון, 16.7) ערכו שחקני בית"ר את האימון הראשון שלהם לאחר ה־1:1 המאכזב נגד באטב פלובדיב הבולגרית במסגרת סיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית.

גם היום, שלושה ימים לאחר המשחק, התקשו בבית"ר לעכל את תוצאת המשחק, שמעמידה את הקבוצה בפני סכנת הדחה ממשית, ובעיקר את ההחמצות הגדולות שרשמו השחקנים על כר הדשא.

לקראת משחק הגומלין ביום חמישי הקרוב, 20.7 (20:30), עשוי המאמן שרון מימר לשנות את המערך ולשחק עם שני בלמים בלבד, כשבקבוצה מבינים שהם חייבים לכבוש, אחרת הם ימצאו את עצמם מחוץ למפעל. מי שעשוי לקבל הופעת בכורה בהרכב הוא יוסי בניון, אך מימר עדיין מתלבט בינו לבין ז'אורז'יניו, כשהתלבטות נוספת היא על מי מבין שלושת הבלמים – דן מורי, טל כחילה ודוד קלטינס – לוותר.

בבית"ר ניסו להרים בימים האחרונים את הראש של השחקנים, ובעיקר של עידן ורד שהיה אחראי על כמה מההחטאות הגדולות ביותר במשחק.

"יש ימים כאלה", אומר אחד מחבריו של ורד בבית"ר, "עידן שחקן ואדם גדול ואין לי ספק שהוא יעשה הכל כדי להחזיר לקבוצה במשחק הגומלין".

גורם בבית"ר מתייחס לתיקו המאכזב ואומר "היינו טובים מאוד, אך לצערנו מי שמחמיץ סופג. היינו צריכים לגמור את המשחק כבר במחצית הראשונה, אך נעקצנו. אני מקווה שבגומלין נעשה את העבודה".

בבית"ר, כאמור, מנסים להשאיר את המשחק הראשון מאחור ומתמקדים בגומלין ביום חמישי הקרוב, אליו תמריא הקבוצה ביום שלישי בצהריים.

"ננצח ונעלה לסיבוב הבא" - בית"ר נגד באטב פלובדיב (צילום: אורן בן חקון)

"ננצח ונעלה לסיבוב הבא" – בית"ר נגד באטב פלובדיב (צילום: אורן בן חקון)

"אין לי ספק שננצח את המשחק ונעלה לסיבוב הבא", מדגיש אחד משחקני הקבוצה ומוסיף ש"אפשר היה לראות במשחק הראשון שאנחנו טובים יותר. ייצרנו הרבה מאוד מצבים וזה מה שחשוב".

שחקן שני מציין כי "אנחנו צריכים להרים את הראש ולהתמקד במשחק הבא. יש לנו התקפה מצוינת ואנחנו שווים לפחות גול אחד במשחק. אנחנו יודעים מה צריך לעשות ונעשה הכל כדי לעבור לסיבוב הבא".

מהצד השני, זה ההגנתי, בבית"ר ישימו לקראת המשחק דגש על החלוץ של באטב קוסקו, שקיבל הרבה מחמאות מאנשי הקבוצה. בבית"ר אף החלו לבדוק את האפשרות להחתים את החלוץ, כשגורם בבית וגן מציין כי "קוסוקו מסיים את החוזה שלו בבולגריה בדצמבר ויהיה שחקן חופשי. במידה ולא נמצא חלוץ זר עד אז, ננסה להחתים אותו. הוא אתלט עם טכניקה ברמה גבוהה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר