דן מורי (צילום:ניר קידר)
דן מורי (צילום:ניר קידר)

“אנחנו חייבים מנהיג מאחורה, המשחק של מורי לא מספיק איכותי”

בבית"ר מודאגים ממשחק ההגנה אבל משדרים ביטחון לקראת הגומלין נגד באטב פלובדיב: "אנחנו נוסעים במטרה לחזור עם הכרטיס לשלב הבא"

פורסם בתאריך: 18.7.17 10:35

היום (שלישי) תמריא בית"ר לבורגס שבבולגריה, שם יתקיים ביום חמישי הקרוב (20.7) משחק הגומלין נגד באטב פלובדיב (20:30) במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

אל המשחק, כידוע, מגיעה בית"ר בעמדה לא נוחה ולאחר שסיימה רק בתיקו 1:1 את המשחק הביתי נגד הבולגרים, מה שמציב את הקבוצה בסכנת הדחה ובבית"ר יודעים שהם חייבים לנצח את המשחק.

"אנחנו נוסעים במטרה לחזור עם הכרטיס לשלב הבא", מדגיש אחד משחקני הקבוצה בשיחה עם "כל העיר" ומוסיף ש"אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה ואנחנו צריכים לעשות את העבודה".

עידן ורד מול שוער באטב (צילום: אורן בן חקון)

הפעם הוא יצליח להבקיע? עידן ורד מול שוער באטב (צילום: אורן בן חקון)

 

למרות הביטחון הזה, בבית"ר, יש לציין, יודעים שמצפה להם עבודה לא קלה בגומלין והם מתכוננים בהתאם. באימונים האחרונים מאמן הקבוצה מימר שם דגש מיוחד על ההגנה, שמסתמנת בשלב זה כחוליה החלשה בבית"ר.

המאמן שרון מימר עדיין מתלבט לגבי ההרכב והמערך שאיתו יפתח, כשמצד אחד הוא יודע שהקבוצה שלו חייבת לכבוש ולנצח כדי לעבור שלב (גם תיקו 2:2 ומעלה יספיק לבית"ר) ומצד שני, כאמור, ישנה הבעייתיות בהגנה, כשחסרונו של בלם זר איכותי מורגש מאוד.

"אנחנו מקבלים שערים שאסור לנו לקבל", מדגיש גורם במועדון ומוסיף ש"אנחנו חייבים מנהיג להגנה, המשחק של דן מורי לא מספיק איכותי, הוא חייב לידו בלם בעל שיעור קומה. גם בקישור אנחנו חסרים לאחר העזיבה של איינבינדר, כי הוא היה מפעיל לחץ על כל המגרש”.

מבחינת הצוות המקצועי המטרה היא כמובן להתחזק הן בהגנה והן בהתקפה, כשבבית וגן יודעים שהחתמה של שני שחקנים טובים יכולה לגרום לקפיצת מדרגה משמעותית. “אנחנו מאוד רוצים להתחזק, אך רוצים לעשות את הדבר הנכון, ובלי לחץ”, טוען גורם בצוות המקצועי בשיחה עם “ספורט כל העיר” ומוסיף: “כרגע, המטרה נשארה בעינה: להתחזק בבלם זר ובחלוץ ישראלי או להיפך”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר