עורך דין ונוטריון דניאל ספרבי | צילום: פרטי
עורך דין ונוטריון דניאל ספרבי | צילום: פרטי

כל מה שצריך לדעת על ייפוי כוח מתמשך

עורך דין ונוטריון דניאל ספרבי, המתמחה מזה 17 שנים במשפט אזרחי – מסחרי וחדלות פירעון, מסביר למה כל כך חשוב לחתום על ייפוי כוח מתמשך וגם על סוד ההצלחה ביחסי עורך דין לקוח

פורסם בתאריך: 22.5.22 20:48

מזה למעלה מ-17 שנים שעו"ד ונוטריון דניאל ספרבי מנהל ביד רמה משרד בוטיק ייחודי בתחום המשפט האזרחי והמסחרי וחדלות פירעון. מאחורי עו"ד ונוטריון ספרבי הירושלמי, מאות עסקאות מוצלחות ולקוחות מרוצים, אותם הוא מלווה כבר שנים. לצד עבודתו השוטפת עו"ד ספרבי לא שוכח גם לתרום מזמנו לאוכלוסיות מעוטות יכולת במסגרת תיקי פרו-בונו, ומאמין כי הצלחה של כל תיק נשענת במידה רבה על יחסי אמון ויושר בין עו"ד ללקוח.

תוכל להסביר מהו ייפוי כוח מתמשך?

"ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי אשר מהווה חלופה למינוי אפוטרופוס", מסביר עו"ד ונוטריון  דניאל ספרבי אשר הוסמך לחתום על ייפוי כוח מתמשך. "ייפוי הכוח מאפשר לכל אדם בגיר, לקבוע מי יטפל בענייניו בעתיד, אם וכאשר לא יוכל לטפל בהם בעצמו. מיופה כוח יהיה מוסמך לפעול בשם אותו אדם בעתיד כאשר לא יוכל עוד לקבל או לבצע החלטות הנוגעות לעינינו בעצמו". עוד מוסיף עו"ד ספרבי,  שייפוי כוח מתמשך יכול להתייחס לעניינים רפואיים, אישיים או רכושיים – או רק לחלקם. "ייפוי הכוח יכול לכלול גם "הנחיות מקדימות", בהן יבהיר איך הוא מבקש ממיופה הכוח לפעול בעתיד".

למה חשוב לחתום על ייפוי כוח מתמשך?

"הסיבה העיקרית היא שייפוי כוח מתמשך, מאפשר לאדם, בהיותו צלול ובריא ובעל יכולת לקבל החלטות עצמאיות, לבחור ולקבוע כיצד יתנהלו חייו בזמן שאין לו את האפשרות להמשיך לנהל את החיים שלו בעצמו, למשל, בשל מצבו הבריאותי.

כפי שציינתי זה יכול להיות במספר תחומים:

בענייני רכוש – כספים, נכסים, השקעות, פיצויים, מתנות לילדים ולנכדים וכיוצ"ב,

בעניינים האישיים – בחירה וקבלת החלטות בעניינים אישיים, כגון מעבר מגורים, הכנסת מטפל/ת להשגחה קבועה, בית אבות וכיוצ"ב.

בעניין הרפואי – איך להמשיך לטפל באותו אדם במצבים כאלה או אחרים ועוד".

מעבר למקצועיות, למה חשוב לשים לב בבחירת עורך דין לחתימה על ייפוי כוח מתמשך?

"ייפוי כוח מתמשך, הוא עניין מאוד רגיש ולעיתים לא קל עבור מייפה הכוח, אשר צריך הכוונה פרטנית לכלל הנושאים הרלוונטיים ואשר יותאמו לו באופן אישי. לכן, חשוב שעורך הדין שעומד מולכם, יהיה מקצועי ואנושי בתחום הזה. הרגישות והגישה האמפטית חשובה מאוד ללקוחות ואני יודע להעניק להם זאת".

עו"ד ונטריון ספרבי, הוא בעל תואר שני במשפט אזרחי-מסחרי ומתמחה בשלל תחומים, ביניהם דיני חוזים, מקרקעין, תביעות כספיות שונות, סכסוכי שכנים, ליטיגציה ועוד. בנוסף, מתמחה עו"ד ספרבי גם בתחום של חדלות פירעון במסגרתו הוא מייצג, בין היתר, חייבים וחברות בהליכי פירוק, כשבתקופת הקורונה תחום זה נדרש לצערנו יותר ויותר. אלא שעו"ד ספרבי לא רק מסייע ללקוחות רבים שנמצאים בצומת הקשה בחייהם לפתוח דף חדש, אלא גם מלווה אותם יד ביד לאורך כל הדרך במטרה להעניק להם הזדמנות חדשה לחיים.

משרד עורך דין ונוטריון, דניאל ספרבי- דרך חברון 101, בית הנציב, ירושלים

טלפון ליצירת קשר: 02-6482990, פקס: 02-6482991

מייל: [email protected], אתר: safraby.co.il


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר