עו"ד ריקי אופק אבן צור (צילום: גליה פלד)
עו"ד ריקי אופק אבן צור (צילום: גליה פלד)

כל לקוח הוא עולם ומלואו

כבר יותר מ-20 שנה שמשרד עורכי הדין ונוטריון אופק אבן צור, הפועל בירושלים בניהולה של עו"ד ונוטריון ריקי אופק אבן צור, יוצר תקדימים משפטיים רבים בדיני משפחה (גירושין). לפני שלוש שנים נפתח סניף נוסף שלו בלב תל אביב

פורסם בתאריך: 16.2.23 13:27

עו"ד ריקי אופק אבן צור, אחת מעורכות הדין המובילות בתחום דיני המשפחה, גירושין ופירוק חברות, ביחד עם צוות עורכי הדין במשרדה, יצרו לאורך השנים וממשיכים ליצור גם בימים אלו תקדימים משפטיים רבים בתחום דיני המשפחה (גירושין), מה שהפך את המשרד לשם דבר בזירה המשפטית.

לא בכדי מככבת עו"ד אופק אבן צור בשנתיים האחרונות בפינה קבועה לסיוע משפטי בטלוויזיה (ערוץ 14), שבה היא מייעצת בנושאי גירושין, רכוש ונדל"ן ומשיבה מדי שבוע בשידור לשאלות של הצופים בתוכניות.

פעילות המשרד וחוות הדעת המשפטיות היוצאות ממנו זוכות להדים ופרסום אף בערוצי תקשורת נוספים, בהם: YNET, NRG ונוספים.

לפני כשלוש שנים נפתחה באופק אבן צור מחלקה לעסקאות נדל"ן, המלווה עסקאות קנייה ומכירה של נכסים ועסקאות תמ"א 38/2 (הריסה ובינוי של מבנה אחד) ופינוי-בינוי (הריסה ובינוי של מתחם בניינים).

ייחודיותו של משרד עורכי הדין ונוטריון אופק אבן צור היא בראש ובראשונה בשירות המקצועי ובניסיון רב השנים, שהרי לא תמצאו עוד משרד עורכי דין שבראשו עומדת מי שהייתה באת כוחו של היועץ המשפטי לממשלה במשרד המשפטים, באגף האפוטרופוס הכללי, הרשם לענייני ירושה והכונס הרשמי. שם עסקה עו"ד אופק אבן צור בצוואות, ירושות, עיזבונות, סכסוכי ירושה ופירוקי חברות. כמו כן היא דירקטורית בהכשרתה וחברה בארגון הבינלאומי World Jurist Association ובאמתחתה שני תארים במשפטים.

נוסיף על כך את אופן החשיבה היצירתי של מייסדת המשרד וצוותה, בטיפול ובניהול של מאות תיקי הלקוחות לאורך השנים, המושתת על אבחון מדויק והבנה מעמיקה של צורכי הלקוח, מורכבות התיק, מערכות היחסים בין הנפשות הפועלות, הקשורות לתיק, תוך ליווי אישי ואמפתי לאורך כל הדרך עד להשגת התוצאה.

 

 

חשוב לזכור, כי במקרים רבים מצוי הלקוח בשבר העמוק ביותר בחייו – על אחת כמה וכמה כשילדים מעורבים בו – ולפיכך הוא זקוק לתמיכה מקצועית ורגשית, שבתום התהליך יובילו אותו לדרך חדשה וטובה יותר.

חשוב להבין, כי כל לקוח הוא עולם ומלואו ואין תיק לקוח דומה למשנהו. במטרה להעניק את הפתרון המדויק לכל לקוח, חשוב לבנות ולהתאים את ההליכים ודרכי הפעולה, ולעיתים קרובות ליצור תקדימים משפטיים, תוך כדי תנועה.

עו"ד אופק אבן צור מספרת: "הגעתי לעסוק בתחום הודות לסדרות טלוויזיה כמו 'אלי מקביל' ו'פרקליטי אל. איי'. התחברתי מאוד ליכולת של עורכי הדין להשפיע על חייהם של אנשים, ובלא מעט מקרים להוביל אותם למקום אחר בחייהם ולייצר עבורם שינוי שיסב להם אושר".

היא מוסיפה לסיום: "אני מאושרת שבחרתי בתחום עריכת הדין וחשוב לי להיות בכל רגע נתון הגרסה הטובה ביותר של עצמי, להביא את יכולותיי לידי ביטוי, ליצור ולחולל שינוי משמעותי בחברה".


השלוחה בירושלים: רחוב דיסקין 9א', מגדל וולפסון.

השלוחה בתל אביב: רחוב הארבעה (מגדל המוזיאון).

טלפון: 02-5770095

נייד: 052-5399374

אתר אינטרנט >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר