ליאל אלי, דשה אברמנקו (צילומים: גיל טרנוס, פרטי)
ליאל אלי, דשה אברמנקו (צילומים: גיל טרנוס, פרטי)

המדור של דשה: יוצרת הסרטונים ליאל אלי מכוונת גבוה

אלי החלה ליצור סרטונים קורעים מצחוק בכיכובה במהלך שירותה הצבאי. כיום, בגיל 21 ועם כ-60 אלף עוקבים ברשתות החברתיות, היא אחת מיוצרות הרשת החזקות ביותר בתחום

פורסם בתאריך: 23.11.17 11:32

היוצרת ליאל אלי, בת 21, מראשון לציון, החלה לפרסם סרטונים קורעים מצחוק בכיכובה במהלך שירותה הצבאי. כיום, בגיל 21 ועם כ-60 אלף עוקבים ברשתות החברתיות היא הפכה להיות אחת מיוצרות הרשת החזקות ביותר בתחום. אלי שירתה באגף המודיעין בצה"ל, וכבר במהלך השירות היא כבשה את הרשת. "התחלתי לעשות סרטונים מצחיקים מהרגע שהתגייסתי", היא מספרת, "בטירונות עשיתי סרטון מצחיק ראשון והוא עלה ל'חיילים מצייצים' לאחר מכן פתחתי אינסטגרם ומשם העוקבים רק עלו ועלו".


ליאל אלי (צילום: גיל טרנוס)

ליאל אלי (צילום: גיל טרנוס)



מרות הפרסום, אלי נשארת עם הרגליים על הקרקע. "המשפחה שלי לא רואה בזה פרסום", היא מציינת, "אני אותה ליאל עם קצת יותר עוקבים".  עם זאת, כשמזהים אותה ברחוב היא מתרגשת בכל פעם מחדש: "אני לא לוקחת את זה כמובן מאליו בכלל, תמיד מחייכת ואומרת תודה רבה". יחד עם זאת אלי מודעת לכוח האדיר שיש לה בתור יוצרת תוכן, ומבהירה שלא תהיה מוכנה לצחוק על כל דבר: "ראיתי לא מזמן פוסט הומוריסטי שנכללה בו גזענות וזה קו אדום מבחינתי".

כמו חיילים משוחררים רבים היא צועדת במסלול החיים, וכיום היא סטודנטית לתואר ראשון בתקשורת: "עד לא מזמן לא רציתי לעשות תואר בכלל! אמרתי לעצמי "מי צריך את זה היום כשאפשר להתקדם עם קשרים ונחישות?". אבל אני באמת חושבת שתואר זה דבר חשוב. אין כזה דבר להשכיל יותר מדי, וגם בחרתי לעשות תואר שהוא די קליל וקשור לתחום שאני עוסקת בו".


ליאל אלי (צילום: גיל טרנוס)

(צילום: גיל טרנוס)


אם חששתם שבעקבות התואר היא עומדת להיעלם לכם מהמסך, התשובה היא ממש לא – אלי ממשיכה להעלות סרטונים ש "שוברים" את הרשתות החברתיות ולא שוללת גם קריירת משחק: "משחק זה החלום! עוד לא ויתרתי על זה. אני מאמינה שתוך כדי התואר אני אעשה קורס במשחק". לדבריה, יש סיכוי שבעתיד תראו אותה עושה גם עושה סטנדאפ, כי השמיים הם הגבול מבחינתה.

איזה טיפים את יכולה להעניק ליוצרים מתחילים?

"לא לפחד ממה שאנשים יגידו! ברגע שהתחלתי לעשות כל סרטון שעלה לי לראש בלי לפחד מהתגובות, הסרטונים שלי התחילו לצבור תאוצה. לאנשים תמיד יהיה מה להגיד, אז אם כבר הלכתם על זה – תוציאו לפועל כל רעיון שעולה לכם לראש".

מהי ההודעה הכי מצחיקה שקיבלת מעוקב?

"'היי ליאל, ראיתי אותך יושבת בבית קפה עם חברות ,ולא יודע.. את לא נראית לי כל כך מצחיקה מרחוק'. אני קראתי את ההודעה הזאת ובכיתי מצחוק".

מי הבן אדם הכי מצחיק שאת עוקבת אחריו?

"יבגני זרובינסקי. אני שרופה עליו!".

ליאל אלי (צילום: גיל טרנוס)

(צילום: גיל טרנוס)

 


מה אף אחד לא יודע עלייך?

זה נשמע מצחיק אבל אני ביישנית. אני באמת ביישנית".

מה יהיה כתוב על המצבה שלך?

" Literally Dead".

הפייסבוק והאינסטגרם נסגרים את

"ליטרלי מתה".

 


ליאל אלי (צילום: גיל טרנוס)

(צילום: גיל טרנוס)


 

 


 

מה את הכי אוהבת בירושלים?

"אמאל'ה, הכל. את האווירה, את המבנים ששונים מכל עיר אחרת, את מחניודה! מתה על השווקים".

איך את רואה את העתיד שלך?

"אני חושבת שאין לדעת מה יהיה מחר.. הכי חשוב מבחינתי זה להישאר עם רגלים על הקרקע. מקווה להגשים כל חלום ולכבוש כל פסגה שאני מכוונת אליה".

איזה מסר היית רוצה להעביר לעוקבים שלך?

"שיהיו מי שהם, לא לפחד להעז להגשים חלומות. כל מה שצריך זה נחישות כוח ורצון! (יצאתי קיטשית-על אבל זה באמת נכון)".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר