יוסי בניון, עומר אצילי (צילומים: באדיבות האתר הרשמי של בית''ר ירושלים, באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
יוסי בניון, עומר אצילי (צילומים: באדיבות האתר הרשמי של בית''ר ירושלים, באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

גורם בבית"ר: "במינהלת הליגה חשבו טוב על מחזור הפתיחה"

ביום ראשון הקרוב, 20.8, מכבי תל אביב ועומר אצילי יארחו את בית"ר ויוסי בניון במחזור הראשון של העונה. "טוב לרייטינג"

פורסם בתאריך: 15.8.17 09:34

ביום ראשון הקרוב (20.8) תחל בית"ר את משחקיה בליגת העל, כשהקבוצה תשחק כידוע נגד מכבי תל אביב (21:00 באצטדיון נתניה החדש).

"במינהלת הליגה חשבו טוב על מחזור הפתיחה", אומר גורם בבית"ר בהתייחסו להגרלה, שזימנה למחזור הפתיחה משחק לוהט, שבו תארח, כאמור, מכבי תל אביב את בית"ר, שזה בעצם אומר עומר אצילי נגד בית"ר, יוסי בניון נגד מכבי. פיקנטריה לשמה.

"זה משחק שהוא טוב לכדורגל הישראלי, טוב לרייטינג ואני בטוח שיהיה מעניין", ממשיך ואומר אותו גורם בבית"ר. "זה בהחלט מפגש פיקנטי כשיוסי בניון פוגש את מכבי תל אביב ועומר אצילי פוגש את בית"ר. מעבר לכך, ניצחון על מכבי תל אביב ייתן לנו דחיפה מאוד גדולה להמשך. כבר הוכחנו לא פעם שאנחנו מסוגלים לנצח אותם וכך יהיה גם במחזור הראשון של העונה".

יוסי בניון (צילום: באדיבות האתר הרשמי של בית''ר ירושלים)

יוסי בניון (צילום: באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

 

שחקן בקבוצה מוסיף ומציין כי "המשחק הראשון של העונה הוא תמיד חשוב ולא משנה נגד מי משחקים. אנחנו כמובן נגיע במטרה לנצח ולפתוח טוב".

האוהדים של בית"ר, כמעט מיותר לציין, ממתינים למפגש נגד מכבי תל אביב ונגד אצילי. "זו אחלה של התחלה", אומר שלומי, אוהד מוכר מהיציע המזרחי ומוסיף ש"זו תהיה חתיכת הצהרת כוונות אם ננצח. ויש גם את המפגש מול אצילי, שזה כמו לראות שור אדום מבחינתי".

אורי לביא, אוהד נוסף של הקבוצה מהיציע המזרחי, אומר "המשחק נגד מכבי יכול להראות לאן תלך העונה שלנו. אם ננצח זה ייתן לנו פוש גדול מאוד להמשך. מבחינת אצילי, מה יש לומר? הוא יצא לספרד במטרה לחזור למכבי. חבל שהוא הקשיב לסוכנים שלו ולא נשאר בבית"ר. אני מאחל לו לחמם את הספסל כל העונה".

עומר אצילי (צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

עומר אצילי (צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

 

"זה בהחלט יופי של משחק פתיחה", מציין אוהד שמשתייך לארגון לה פמיליה. "משחק ראשון של העונה ויוסי בניון פוגש את מכבי ועומר אצילי פותח נגד בית"ר. אחרי המשחק הזה יש לנו רצף של משחקים נגד הקטנות ואני מקווה שננצל את זה ונפתח טוב את העונה".

המשחקים שעליהם מדובר הם נגד מ.ס. אשדוד בטדי, נגד מכבי פתח תקוה והפועל חיפה בחוץ, ונגד קרית שמונה בבית. לאחר מכן תשחק בית"ר בחוץ נגד בני סכנין, כשבמחזור השמיני היא גם תתארח נגד מכבי חיפה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר