גליה אגייב יוסף (צילום: אורן בן חקון)
גליה אגייב יוסף (צילום: אורן בן חקון)

גליה אגייב יוסף "גליה קונדיטוריה", בעלים

"גליה קונדיטוריה" חוגגת עשור של פעילות, ויחד עם הישגים משמעותיים באיכות, בטעם ובטריות, לא נראה שהיא מתכוונת להוריד הילוך. היא אופה את החלום ומבטיחה להמשיך להקפיד על הסטנדרטים הגבוהים. ראיון מתוק

פורסם בתאריך: 24.9.17 13:14

עבור גליה אגייב יוסף, אפייה לא תמיד היתה הדרך המקצועית. היא נתקלה בתחום זה ממש במקרה: "הייתי באתנחתה של לימודים אקדמיים, למדתי קונדיטוריה למנוחה ולנפש במכללת הדסה בירושלים. התחום שבה את לבי מיד ולאחר מכן התחלתי ללמד שם ובמקומות נוספים, להשתלם ולהתמקצע בתחום עד להגשמת חלומי, פתיחת העסק שלי 'גליה קונדיטוריה'".

ספרי לנו קצת על עצמך

(צילום אורן בן חקון)

(צילום אורן בן חקון)

"נשואה עם שני ילדים בגיל ההתבגרות.חשוב לי מאוד לשמור על חיים משפחתיים במקביל לעסק התובעני. ביחד עם חמש עובדות, קונדיטוריות מקצועיות שלמדו בקורסים שלנו ועוד עובדות עם צרכים מיוחדים מעמותת שק"ל שאנו משלבות במקום. אנו מקיימות את העסק במקצועיות ובקשר אישי עם הלקוחות והתלמידים".

(צילום: אורן בן חקון)

(צילום: אורן בן חקון)

מה מייחד את "גליה קונדיטוריה"?
"קודם כל, הכשרה מקצועית, שירות ואיכות מעל הכל. החלום היה לקיים קונדיטוריית בוטיק איכותית ויצרנית ולצדה חדר סדנאות ללימודי התמקצעות בתחום, קורסים שונים ומגוונים. אין כיף גדול יותר מלעבוד ולעסוק במה שאוהבים ויותר מכך להעביר את הידע והאהבה הזו לרבים אחרים. פרט לכך, המוצרים שלנו מאוד מוקפדים, כולם נעשים בחומרי גלם מעולים, כך העוגות מיוצרות ממוצרי חלב, שוקולדים איכותיים, מחיות פרי טבעיות ועוד".

מתי החלטת להקים את העסק?
"לפני הקמת העסק עבדתי בקונדיטוריות שונות, והתחושה שלי היתה שהכל תעשייתי, גדול ופרווה ברובו. אני שאפתי לייצר בכמויות קטנות שמאפשרות עבודה וחומרי גלם איכותיים, בייצור חלבי ואיכותי, שמשולב בלימודים באווירה אישית. מתוך כך קם הרעיון לפתוח קונדיטוריה משלי. לא כל כך פשוט לשלב ולממש את השאיפות אך אני ובנות הצוות שלי מאמינות שמגיע לירושלמים מקומות כאלו".

(צילום: אורן בן חקון)

(צילום: אורן בן חקון)

שמענו שאתם מציעים קינוחים בבנייה אישית.
"כן. אנחנו עובדים עם מיטב המסעדות בירושלים וכל שף שמעוניין להגיש ללקוחות שלו ייחודיות, איכות ושירות יושב עמנו, יכול לפנטז, לבקש, לחלום ואנחנו מייצרות את הקינוחים הללו. התוצאה תהיה קינוח בלעדי לאותה מסעדה, אולטימטיבי ללקוחות ולתפריט שלה, תוך שאנחנו תמיד עם אוזן קשבת לשינויים ובקשות. מי שאינו רוצה קינוחים שנעשים בפס ייצור ומעוניין בקינוחים ברמה אחרת, אנחנו המענה לכך ועושים זאת בשמחה".

מה אתם מציעים במסגרת ההכשרה המקצועית במקום?
"לאחר שנות ניסיון רבות בתחום אנו מקיימים קורסים מקצועיים בקונדיטוריה לקבוצות קטנות עם יחס אישי וחם. מי שנכנס בדלתנו, נכנס למשפחתנו. היחס, הקשר, מענה על שאלות ושירות יינתנו לו גם כשיסיים לימודיו. אנחנו מציעים קורסים מקצועיים הנחלקים לשני שלבים שבהם 16 מפגשים, ולמי שמעוניין להמשיך התמקצעות ניתנים 18 מפגשים נוספים המשלבים הדגמות מקצועיות והתנסות מעשית. חשוב לנו מאד להעביר כללי עבודה, טכניקות עבודה, הבנת חומרי הגלם והיחסים ובעצם כל מה שיאפשר לתלמידים לקחת את הידע מהשיעור ולדעת לבנות מתכונים, לגוון ולשנות את הבסיס שנלמד. חשוב לנו להראות את הרחבת האופקים ולא להיצמד למתכונים הספציפיים שנלמדו בשיעור. את רוב השיעורים אני מלמדת וכשיש מדריכים אורחים המומחים בתחומם אנו דואגות שזו תהיה הרוח".

(צילום: אורן בן חקון)

(צילום: אורן בן חקון)

מה עוד מציעים הקונדיטוריה ובית הספר ?
"מי שלא רוצה להתחייב ללימודים ארוכים יכול להצטרף לסדנאות בודדות ולקורסים קצרים בנושאים ספציפיים. בחופשות בית הספר יש קורסי אפייה לילדים. בנוסף מתקיימות סדנאות פרטיות לגיבוש או למסיבות ואירועים משפחתיים ועסקיים, וסדנאות לימי הולדת לילדים".

אתם משתפים פעולה עם גופים מוניצפלים ואזרחיים?
"בוודאי, עם גופים כמו מט"י ירושלים, אגף מקב"ץ לקידום נוער של עיריית ירושלים, פרוייקט שח"ר של משרד החינוך, פרויקט תגלית ועוד. הקורסים מותאמים לאוכלוסייה, לדרישת הלקוח ולתקציב".

(צילום: אורן בן חקון)

(צילום: אורן בן חקון)

מה ניתן לרכוש בחנות?
"החנות, שנמצאת ברחוב פייר קניג, מציעה מגוון רחב של עוגות איכותיות, פרלינים, מקרונים, עוגות מעוצבות, מזנונים מתוקים ומגשי פטיפורים. ניתן להגיע ולרכוש מהמלאי או להזמין מראש. עוד מציעה החנות חומרי גלם איכותיים לחובבים ולמקצוענים בתחום, כלים מקצועיים וכל אלו תוך ייעוץ של מוכרות שהן קונדיטוריות מקצועיות. לקראת החגים ובכלל אני מציעים לרכוש שוברי מתנה לסדנאות מקצועיות מהנות או לרכישת כלים וחומרים בחנות".

מה החלום שלך?
"להמשיך להדריך וללמד את התחום ולהביא כמה שיותר אנשים לאפות ולהכין קינוחים לבד בבית, בלי לחשוש. אני רוצה שאנשים שיוצאים מהקורסים שלנו יידעו לזהות מה תכולת כל מוצר, שיידעו להכין בכוחות עצמם קינוחים ועוגות עם שינויים מקוריים משלהם כך שיתאימו לצרכים האישיים. כמובן אשמח להמשיך ולייצר מוצרים איכותיים למסעדות וללקוחות פרטיים ולשמח אחרים בעשייה זו תוך הקפדה על מתן שירות ויחס אישי לכל אחד הנכנס בדלתנו".

טל: 02-6715716
כתובת: בית הטורקיז, פייר קניג, 33 ירושלים

לאתר גליה קונדיטוריה
לפייסבוק גליה קונדיטוריה
לאינסטגרם גליה קונדיטוריה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר