ציון תורג'מן, מנכ"ל חברת אריאל, בדיון הארכת המעצר בשבוע שעבר (צילום: אורן בן חקון)
ציון תורג'מן, מנכ"ל חברת אריאל, בדיון הארכת המעצר (צילום: אורן בן חקון)

הותר לפרסום: ציון תורג'מן, מנכ"ל חברת אריאל, הוא החשוד המרכזי בחקירת השוחד

תורגמ'ן, ביחד עם גורם נוסף בחברת אריאל ומרכז גנזך וארכיב באגף רישוי ופיקוח דני כץ, נעצרו ביום שלישי שעבר בחשד לקבלת ומתן שוחד. ביום רביעי הם שוחררו למעצר בית, שהגיע היום, ראשון, לסיומו

פורסם בתאריך: 11.8.19 11:55

הותר לפרסום: ציון תורג'מן, מנכ"ל החברה העירונית אריאל, הוא החשוד המרכזי בחקירת השוחד שהתפוצצה ביום שלישי שעבר. ביחד עם תורג'מן נעצרו גורם נוסף בחברת אריאל ומרכז גנזך וארכיב פרטי באגף רישוי ופיקוח בעירייה דני כץ.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בבוקר יום שלישי (6.8), בסביבות השעה 6:00, הגיעו בלשי מחלק ההונאה במשטרת ירושלים לביתם של החשודים ועצרו אותם. השלושה – תורג'מן, כץ והגורם הנוסף בחברת אריאל – הובלו לתחנת מרחב מוריה ושם נחקרו בחשד לקבלת ומתן שוחד בעבור קידום אינטרסים אישיים. מדובר בחקירה סמויה שהחלה לפני כעשרה חודשים, בעקבות מידע שהתקבל בחשד לאי סדרים, קבלת ומתן שוחד והפרת אמונים. לפי החשד של המשטרה, תורגמ'ן והגורם הנוסף בחברת אריאל "’סיפקו בחינם’ לאורך השנים אלפי כרטיסים לאירועים והופעות”, כך נמסר מהמשטרה, “באמצעותו של כץ, וזאת על פי החשד במטרה לקדם טובות הנאה בהם ביטולם של דוחות חניה”.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עוד נמסר מהמשטרה לגבי תורגמ'ן כי “בדרך זו פעל לקבלת היתרים להריסתו של מבנה בדרום העיר המוגדר כ’מבנה לשימור’ הנמצא בחזקתה של אשתו, ובנייתו של בניין דירות במקומו”.

כידוע, חברת אריאל, שבראשה עומד תורג'מן, היא החברה העירונית האמונה, בין השאר, על הפקת מופעי תרבות ברחבי ירושלים. בין השאר אחראית החברה על הפקת פסטיבל חוצות היוצר, שייפתח מחר (שני, 12.8), אחראית על מופעי החוצות שמתקיימים בבריכת הסולטן וכמו כן על האירועים השונים המתקיימים בהיכל הארנה ובאצטדיון טדי.



חשד המשטרה, כאמור, הוא שתורג'מן ביחד עם הגורם הנוסף בחברה, השתמשו במלאי הכרטיסים שעמד לרשותם לאירועי החוצות העירוניים כדי לקבל טובות הנאה.


דני כץ, אחראי גנזך באגף רישוי ופיקוח בעירייה, בהארכת המעצר (צילום: אורן בן חקון)

דני כץ, אחראי גנזך באגף רישוי ופיקוח בעירייה, בהארכת המעצר (צילום: אורן בן חקון)


סנגורו של תורג'מן, עו"ד יהודה שושן, אומר ל"כל העיר" כי "פג תוקפו של צו איסור הפרסום שהוטל ביום שלישי ולא ביקשנו אורכה. מרשי הוא אדם מוכר ומערך בירושלים שעבד שנים בעירית ירושלים, וזה כ-16 שנים הינו מנכ"ל חברת אריאל ומעולם לא נמצא בו ובפועלו כל רבב, ואף זכה בפרסים ותשבוחות רבים משועי עולם ומדינה. מטבע הדברים, לאור גילו, יש הטוענים לכתר וברצונם לרשת את כסאו ומכאן מקור החקירה. ככל שהחקירה התקדמה החשדות הלכו והתפוגגו ולא נמצאה כל עבירה פלילית במעשיו של מרשי, אשר חוזר לעבודתו החל מהיום וינהל ביד רמה את הארוע היוקרתי של פסטיבל 'חוצות היוצר'".



סנגורו של כץ, עו"ד ערן זך, ממשרד יגאל ארנון ושות', מציין אף הוא כי "מרשי משוכנע בחפותו, אין לו דבר להסתיר, ולכן גם החליט לא לבקש להאריך את צו איסור פרסום שמו, חרף ההזדמנות שנתנה לו לעשות כן על-ידי בית המשפט. כפי שטענו בדיון ובניגוד לטענת המשטרה והתקשורת, מרשי אינו גורם בכיר בעיריית ירושלים ובוודאי שלא בעל השפעה – בפרט בנושאים הנחקרים. אנו משוכנעים כי בתום החקירה גם המשטרה תשתכנע בחפותו והתיק נגד מרשי ייסגר".

הגורם הנוסף בחברה אריאל ביקש להאריך את צו איסור הפרסום, כאשר הדיון ייערך בשעה 13:30 בבית משפט השלום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר