החסימה - חתונת הנכד של האדמור מגור (צילום:פרטי)
החסימה (צילום:פרטי)

חתונת נכד האדמו"ר מגור: דיווחים על עומסי תנועה כבדים ברחבי העיר

בשל חתונת נכדו של האדמו"ר מגור, שהחלה בשעה 15:30, נסגרו לתנועת כלי רכב גם רחובות ירמיהו, שמגר והרחובות המובילים אליהם. הצירים ייפתחו בשעות הערב. המשטרה: "צפי לעומסי תנועה כבדים"

פורסם בתאריך: 10.9.19 10:44

עדכון אחרון: 10.9.19 15:40

**עדכון: עומסי תנועה כבדים נרשמים ברחבי העיר – המוקדים: אזור בר אילן, רוממה והר חוצבים. נהגים מדווחים כי חסימת הכביש המרכזי – בר אילן, משפיעה על צירי התנועה באזור – פקקים נרשמים גם בכביש המוביל להר חוצבים ובאזור היציאה מהעיר.



ציר בר אילן, אחד הצירים המרכזים והסואנים בירושלים, סגור החל מהשעה 14:00 לתנועת כלי רכב בין צומת שמואל הנביא לצומת שמגר, זאת בשל חתונת נכדו של האדמו"ר מגור.

הציר ייפתח לתנועה בסביבות השעה 18:00 ובהתאם להתפנות החוגגים בחתונה. יש לציין כי במשטרת ירושלים ובמשטרת התנועה נערכו לעומסי תנועה חריגים באזור כולו – במרכז העיר ובכניסה לעיר – שכן מדובר בציר מרכזי שבו נוסעים כלי רכב רבים מדי יום.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ממשטרת המחוז נמסר: "היום, יום ג', 10.9.19, צפוי להתקיים אירוע של חסידות גור אליו צפויים להגיע אלפים באזור הרחובות ירמיהו-בר אילן. בעקבות כך נערכים כוחות משטרת ישראל ברחובות הראשיים הסמוכים, על מנת לוודא זרימתה של התנועה תוך שמירה על הסדר הציבורי וצמצום ככל הניתן פגיעה בשגרת החיים של תושבי העיר".

במשטרת ירושלים מוסיפים כי "החל מהשעה 14:00 יחסמו לתנועה הרחובות ירמיהו, שמגר, בר אילן והרחובות הסמוכים והמובילים אליהם. הרחובות צפויים להיפתח בשעות הערב. קווי התחבורה הציבורית יפעלו במסלולים חלופיים ומומלץ להתעדכן מראש. אפליקציית הניווט WAZE תעודכן על העת בחסימות ובעומסי התנועה. ציבור הנהגים מתבקש להישמע להוראות השוטרים שיפעלו למען הכוונת התנועה והזרמתה. בעקבות הצפי לעומסי תנועה גדולים בכל האזור וסביבו, ציבור הנהגים מתבקש להתאזר בסבלנות ולבחור בדרכים חלופיות".

בשל סגירת הציר, חברת אגד מודיעה כי "כל מסלולי התחבורה הציבורית יוסטו לכביש בגין, ותחנות האוטובוס מבנייני האומה עד לגבעת התחמושת יבוטלו".

מדובר על חתונתו של נחמיה אלתר, נכדו של האדמו"ר יעקב אריה אלתר, ובח"ל חנה וינגרטן. החופה תתקיים בשעה 15:30 ברחוב ירמיהו, בסמוך לבית המדרש של חסידות גור, כך שגם האזור שמסביב לבית המדרש צפוי להיות סגור לתנועת כלי רכב.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ירושלמית

    כל השרצים ומקקים יצאו החוצה..שמחה וששון..עוד מעט ישריצו עוד 12 פרזיטים לפחות

  2. מתביישת במדינה

    ומי משלם ? אנחנו משלמי המיסים, גם ממנים אותם, וגם צאיכים לסבול פקקים, בזבוז זמן ופגיעה באיכות החיים. והשוטרים שעוד סופגים מהם בימים אחרים קללות נאצה, טיטלחם וכו…. צריכים לשמור עליהם. בושה למדינה.

  3. דודי

    מי מתחתן באמצע היום ? ועל זה להשבית עיר שלמה ?
    לא יכלו להתחתן בלילה כמו כל האנשים הרגילים ?

  4. נורית

    היפוכו של דבר במקום למנוע מצב לא נורמלי שומרים על ה"לא נורמלים מגביים לא פלא שהפנטים החרדים אם בטחון מעל לראש ומרשים לעצמם להרוס לאחרים כי החוק בא לטובתם וכמובן שהממשלה עומדת מאחורי כל זה והאזרחים שלא מודעים משלמים .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר