עודד קטש (צילום: מדיה דיי - אורן בן-חקו)
עודד קטש (צילום: מדיה דיי - אורן בן-חקו)

דעה | הסגל של הפועל עבר רענון, התרגילים של קטש לא

התרגילים של המאמן, הנעת כדור סביב הפיק אנד רול, עדיין מלווים את האדומים בכל מהלך, והתלות של הפועל ביכולת האישית של פלדין ובראון גדולה מדי | טור דעה

פורסם בתאריך: 11.9.19 18:42

בעוד קצת פחות מחודש תפתח הפועל ירושלים את עונת 2019/20. העונה האחרונה שתוכרע בשיטת פיינל פור בארץ, וזו שבה תילחם שוב הקבוצה באדום על התואר ליגת האלופות של פיב"א. היעדים סומנו כמו בכל שנה, המטרות ברורות לכל נפש יהודי הומיה (גם אם לא כולם יצהירו על כך): עודד קטש ושחקניו מכוונים להגיע לכל גמר אפשרי, וכמובן לעשות הכל ולזכות בו. גמר גביע ווינר בחודש הבא, גמר גביע המדינה בפברואר, גמר הפיינל פור הישראלי על האליפות ביוני, ואולי המטרה הכי חשובה העונה – הגעה והבאת הפיינל פור האירופי לארנה ואחר כך גם זכייה בליגת האלופות.

שלושה משחקי הכנה קיימה הפועל בשבוע וחצי האחרונים – והיא כרגע עם מאזן מושלם של 3 ניצחונות מ-3 משחקים. בשבוע שעבר ניצחו האדומים את באר שבע/בני שמעון ואת מכבי ראשל"צ. האדומים ניצחו את הקבוצה של רמי הדר בתוצאה 77:89 בכיכובו של ג'יימס פלדין , שכל כך אוהב לשחק באולם הקונכיה בדרום. כעבור כמה ימים ניצחו השחקנים באדום את קבוצתו של גיא גודס מעיר היין בתוצאה 76:89.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הניצחון השלישי, היוקרתי יותר, הגיעה ביום שלישי האחרון – כשהפועל גברה על דינמו ססארי – מחזיקת היורוקאפ והקבוצה של קרטיס ג'רלס – בטורניר קליארי היוקרתי באיטליה. להפועל עוד מחכה משחק מול חימקי מוסקבה במסגרת הטורניר, ולאחר מכן היא תפשגוש עוד שתי יריבות איטלקיות.

את ססארי הפועל ניצחה, כידוע, ללא טיישון תומאס שמתח את שריר הירך בחימום. כמובן שנקווה שהפציעה לא חמורה.

אני לוקח שלושה דברים חשובים משלושת משחקי ההכנה האחרונים:

הקבוצה נבנתה כקבוצת הגנה חזקה.



התרגילים של עודד קטש לא שונו ולא שודרגו, אותה הנעת כדור סביב הפיק אנד רול המפורסם.

הפועל תקום ותיפול, שוב כמו בעונה שעברה, על יכולתם במאני טיים של ג'יימס פלדין וג'ייקובן בראון.

בואו נחבר לרגע את הנקודות ממשחקי ההכנה להצבת היעדים באדום ונקבל מעורב ירושלמי עם הרבה חריף. עם הפיזיות והאתלטיות שנראות לעין, ההגנה באדום השנה תהיה הערך המוסף. אם הפועל תצליח לעצור את היריבות על 77-76 נקודות (כמו בשני משחקי ההכנה בארץ), זו תהיה הצלחה גדולה ולדעתי גם המפתח לעמידה ביעדים.


ליאור אליאב (צילום: פרטי)

ליאור אליאב (צילום: פרטי)


לגבי תוכנית המשחק של קטש, שככל הנראה תמשיך להיות בנאלית ושקופה, זה דבר שיכול לפגוע בהגשמה הקבוצתית. וזה מחבר אותי בדיוק לנקודה השלישית, צמד הגארדים האמריקאים. במידה שגם פלדין וגם בראון יישמרו על יציבות לאורך כל העונה, יופיעו ברגעי האמת, ינצחו על התזמורת בגאון – אז ליריבות בהחלט תהיה בעיה. במידה וכמו בעונה האחרונה, בראון ייעלם אחרי הגביע, ופלדין לא ייקח אחריות במשחקים הגדולים, אז הפועל ירושלים תסיים את העונה הקרובה בדיוק כמו את האחרונה – עם טעם מר.

מהשחקנים החדשים, קופשאס הליטאי נראה מתאים מאוד לשיטה של קטש, בריימו ייתן את הלב שלו בכל פעולה, קאזינס יראה לא מעט מהלכים שיקפיצו את הקהל האדום, זלמנסון בהחלט נראה טוב בהכנה, נמרוד לוי הוא ספק נקודות ורק טרנט לוקט הוא חידה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר