ביר מרקט (צילום: מתן נעים)

בוטיק הבירות הירושלמי שכבש את שוק מחנה יהודה: ביר מרקט

הטרנד הלוהט בשוק מחנה יהודה שכל העיר מדברת עליו הוא בוטיק הבירות הירושלמי ביר מרקט, שמציע מערכת מזיגה עבודת יד, בירות חצופות ואפילו ביקבוק בירה פרטית משלכם. נשמע מתוק? זה הרבה יותר מריר כשטועמים

פורסם בתאריך: 25.9.19 20:50

זה החל במסע שמונע מאהבה אינסופית לבירה. אלכס ויורי, שני חברי ילדות מאזור השפלה, חרשו את הארץ מצפון ועד דרום, ביקרו במבשלות הבירה הגדולות ביותר, טעמו, התאהבו, ואספו איתם 15 מותגי בירה נבחרים שמזוקקים לבר הכי מגניב באזור – הביר מרקט .ביר מרקט (Market Beer) היא בסטה מרעננת, ממותגת וצעירה שתפסה לה מקום של כבוד במצעד הברים שאתם חייבים ללכת ולראות בשוק מחנה יהודה וסביבההמקום נפתח ממש לאחרונה ומציע לכם חוויה של בירה מצויינת לבחירה מתוך מגוון של 15 בירות קראפט ישראליות, כאשר ברשימה אפשר למצוא את טובי המותגים בענף הבירה המקומי: נגב, מלכה, ג'יימסאלכסנדר, עמק האלה, רונן, באסטרס ועוד .את הבירה שלכם תוכלו לקבל בצורה הקלאסית: כוס המותאמת לישיבה במקום, עם חברים, משפחה, או סתם עם עצמכם, או שתוכלו לבקבק את הבירה האהובה עליכם ולקחת אותה יחד אתכם למקום שבו תרצו להתענג עליה בכיףזה יכול להיות בחוף הים, במשחק כדורגל עם חברים, או איפה שלא תרצו – העיקר שתיהנו מהבירה, ואתם תיהנו. הבירה מוגשת בטמפרטורה הנכונה ובאריזה מושלמת – עם בקבוק ממותג, עטוף בלוגו של המקום, כדי שתוכלו לשתות את הבירה שלכם בסטייל ובפנאן. והמחיר? מתאים לכל כיס. כך התיירים והמקומיים, כולם יסכימו שהבירה מעולה וגם המחיר סבבה. המחיר של חצי ליטר בירה מהחבית למשל, מתחיל מ-20 ש"ח בלבד. בהחלט לא יותר מדי בשביל הזכות להתענג על אחת הבירות הטובות בישראל.

אז איך הבירה יוצאת כל כך איכותית וטעימה ממערכת המזיגה? שאלנו את יורי, אחד הבעלים של המקום, שהסביר על התהליך כולו: "מערכת המזיגה שלנו שנבנתה בעבודת יד ובהזמנה מיוחדת, מורכבת מחלקים שהוזמנו במיוחד מארה"ב ,והיא מאפשרת מזיגת בירה בצורה הטובה והנכונה ביותר. הבירות מאוחסנות בתוך חביות שמורות בחדר קירור 2 מעלות, מה ששומר על טריות הבירה, טיב הבירה והטעם המשובח. "הביר מרקט נבנה ונוצר מתוך אהבה אמיתית, אפשר להרגיש זאת מהצעד הראשון. הבר נפתח מתוך חלום שבער בשני השותפים, חלום לפתוח מקום שיספק את הצורך הכל כך גדול לבירה איכותית טרייה וטובה, כאן בעיר הקודש ירושלים. היום אלכס מספר בסיפוק: "הבאנו את אירופה לשוק מחנה יהודה, התגובות של הלקוחות מדהימות, וזה כיף לספק אסקפיזם קטן באמצע החיים, ולראות אנשים באים, שותים את הבירה שלהם, תופסים אתנחתא מהחיים. אבל התענוג הכי גדול הוא האפשרות לבקבק את הבירה הפרטית שלך, זאת שאהבת, למקרר ולבית שלך

.

בואו נדבר קצת על העיצוב המהמם – המקום נבנה בהשראת מפעל בוטיק אורבני ואינטימי עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, תוך שמירה על אותנטיות ושימוש בחומרים טבעיים. העיצוב מאוד חם, גם בצבעים.  הכתום שולט פה במיוחד – בכל זאת, הצבע של הבירה – וכל הריהוט במתחם מוקפד ומטופח, שמור ברמה הגבוהה ביותר ומעניק ללקוחות שבאים לשבת פה חוויה אסתטית, משוחררת ומהנה .את האווירה אתם כבר מכירים כי בשוק מחנה יהודה האטמוספירה תמיד תוססת ומהנה וכמובן שהכי כיף ללגום בירה מהנה שרק מרימה את מצב הרוח.

.

 ולא רק בבירות עסקינן – תוכלו למצוא בביר מרקט גם מבחר רחב של וויסקי איכותי מהעולם, יינות בוטיק ישראליים, ועוד פינוקיםהקהל במקום מורכב גם מחובבי בירה מושבעים, שבאים ופוקדים את המקום פעם אחר פעם, וגם באנשים מן השורה, כמוני וכמוכם, שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם הבירה, מלאי סקרנות כלפי הטעמים השונים. גם הם יותר ממוזמנים לבוא ולטעום את טעמה המופלא של הבירה, ששמה יצא לפניה בכל רחבי ירושלים . אלכס מוסיף: "הלקוחות הם הסיבה העיקרית שבגינה אני נהנה לבוא כל יום למקום, עם חיוך ועם הרבה אהבה. לפתוח את הבוקר עם כוס בירה ושיחה טובה עם לקוח, זה עושה לי הרבה כיף, וכמובן – גם ללקוחות עצמם, שחוזרים שוב ושוב". הסלוגן של המקום הוא – "לבקבק לך", מונח שמתאר את תהליך הביקבוק שבו הבירה עוברת ישירות מהחבית לתוך הבקבוק האישי של הלקוח תוך שמירה מקסימלית על איכות המוצר. כחובבי בירה מושבעים בחרו הבעלים דווקא בלוקיישן הזה, לטענת יורי "הלוקיישן המושלם בעולם", בגלל הקסם הרב ששורה במקום, והנה – עכשיו הם עוזרים לעוד אנשים להתאהב בבירה ובשוק יחד, ואין כמו השוק לחבר אנשים ולעשות לכולם טוב בלבאפילו הכיור לשטיפת ידיים הוא בעצם חבית בירה ממוחזרת, מה שמאפיין את העיצוב המוקפד והיצירתי במקום, כולו באווירה בירה קלילה. מי שאמון על העיצוב הוא לא אחר מאשר חן תורג'מן, מעצב הפנים הירושלמי המוכר והטוב, שהתאהב בפרויקט וברעיון ועשה עבודה יוצאת מן הכלל .ביר מרקט מאפשרת לכם ליהנות מחווית צפייה משותפת עם חברים בכדורגל, ואת האפשרות לקחת אתכם בקבוק אישי – כל אחד והבירה שהוא אוהב, כל החברים, בכיף שלכם. אגב, בקרוב יחל גם מערך המשלוחים החדש לפעול, כך שבמשחק העונה הבא תוכלו כבר להזמין לעצמכם מארז חברים מפנק במיוחד.

מדי יום בין השעות 17:00-20:  בערב מתקיים Happy hour עם בירה שנייה ב-50% ,1+1 על כל הקוקטיילים ועוד – לכו על זה. הקוקטיילים אגב, כולם מבוססים על בירה – והתוצאה לא פחות ממענגת, אל תפספסובכל יום שישי מתקיים מבצע – מבקבקים שני בקבוקים – ומקבלים את השלישי במתנה! אלכס, יורי ושאר הצוות כבר מחכים לכם על הבר – ניפגש בביר מרקט!

כתובת: החרוב 3, שוק מחנה יהודה, ירושלים 

טלפון: 054-3069029 

לפייסבוק: beer market – ביר מרקט מחנה יהודה

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אחד שיודע

    מדובר ללא ספק באחד המקומות היותר טובים לשתות בהן בירה, רמה אירופאית.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר