תקיעת שופר (צילום: או"ת סטון)
תקיעת שופר (צילום: או"ת סטון)

"שופר בפארק": אירועי תקיעת שופר בארבע שכונות בעיר

בראש השנה ייערכו במוקדים שונים בירושלים אירועי "שופר בפארק", בשיתוף רבני צהר - מטרת האירועים היא לאפשר למשפחות שאינן פוקדות את בתי הכנסת בראש השנה להתחבר לערכי החג ברוח ישראלית-יהודית חווייתית

פורסם בתאריך: 28.9.19 11:17

דווקא בימים של שיח מפלג, עולה החשיבות בפרויקט תקיעות שופר המוניות לכולם. תוכנית 'יחד' של רשת 'אור תורה סטון' בשיתוף 'ארגון רבני צהר' והחברה למתנ"סים עורכת אירועי תקיעות שופר המוניות במוקדים שונים בירושלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


גם השנה בשני ימי החג של ראש השנה הקרובים תקיים תוכנית 'יחד' של רשת 'אור תורה סטון', בשיתוף 'ארגון רבני צהר' והחברה למתנ"סים, את ארועי "שופר בפארק" בשכונות גבעת משואה, גילה, נוה יעקב וקרית היובל.

מארגני האירועים מציינים כי המטרה היא לאפשר למשפחות שאינן פוקדות את בתי הכנסת בראש השנה, להתחבר לערכי החג ברוח ישראלית-יהודית חווייתית. מלבד תקיעת השופר המסורתית, ייערכו בכל אחד מהמוקדים פעילויות לכל המשפחה הכוללות שירי חג, חוויה, ועוד שיאפשרו למשתתפים להיחשף לתכני וסמלי ראש השנה כחלק מחוויה משפחתית מהנה וחגיגית ברוח החג.

הרב כתריאל (קנת') ברנדר, נשיא וראש מוסדות אור תורה סטון, מדגיש כי "כפי שהיהדות שייכת לכולם כך גם בוודאי חגי תשרי שייכים לכולם. חשוב שכל אחד ואחת בעם ישראל ירגיש קשר להיסטוריה, למורשת ולסמלי העם היהודי, כל אחד בדרכו ועל פי תפישת עולמו, מתוך עיקרון שמדגיש כי הבדלי השבטים הקיימים ביננו אינם משנים את העובדה כי כולנו עם אחד".

יו"ר ארגון רבני צהר, הרב דוד סתיו מוסיף ואומר: "אנו פועלים לחיבור לערכי החג ולמעגלי החיים לכלל החברה, להעצמת המפגש כמנוע של זהות והזדהות. כחלק מכך, אנו מקיימים את אירועי 'שופר בפארק', שמטרתם לאפשר לאנשים הרוצים בכך, להרגיש את החיבור למהותו ולערכיו של החג".

מנכ"ל אור תורה סטון ינון אחימן: "דווקא לאור התקופה האחרונה שבה היינו עדים לשיח פופוליסטי, משסה ומפלג בין הקבוצות השונות בחברה הישראלית, אנו רואים חשיבות רבה בקיום פעילויות שמסירות את החומות בין המגזרים השונים, כשאנו מבקשים להדגיש כי ראש השנה וסמלו המרכזי – השופר שייכים לכל המגזרים בעם ישראל, כל איש בדרכו".

אירועי "שופר בפארק", המתקיימים זו השנה החמישית, הינם חלק מהפעילות לציבור הרחב שמקיימים רכזי תוכנית 'יחד' מבית אור תורה סטון לאורך השנה כולה בשיתוף עם החברה למתנ"סים ומרכזיים קהילתיים ברחבי הארץ.

האירועים יתקיימו במקומות הבאים: 

גבעת משואה – בפארק בכניסה לשכונה, 30.9, יום שני, בשעה 17:00. 

נוה יעקב –  בגינה ברחוב מזל טלה, 30.9 וב-1.10, ימים שני ושלישי, בשעה 17:00. 

נוה יעקב – בגינה ברחוב משה סנה – 30.9 וב-1.10, ימים שני ושלישי, בשעה 17:00.

גילה – פרק זיידנברג, רחוב הגננת – 30.9 וב-1.10, ימים שני ושלישי, בשעה 17:00.

גילה – גן אפרסמון, רחוב אברהם יערי – 30.9 וב-1.10, ימים שני ושלישי, בשעה 17:00.

גילה – הגן ברחוב תרשיש-אגמון – 30.9 וב-1.10, ימים שני ושלישי, בשעה 17:00.

קרית היובל – מחלקה סיעודית, בהוד ירושלים, גואטמלה 3, קומה 2 – 30.9 וב-1.10, ימים שני ושלישי, בשעה 17:00.

גילה – פנינת 3 האבות מתחם איטרי, דרך ברעם 1 ירושלים בין איזור תעשיה בתלפיות וגילה – 30.9 וב-1.10, ימים שני ושלישי, בשעה 17:00.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר