מרכז ז'ראר בכר בירושלים
מרכז ז'ראר בכר בירושלים

בשל שיפוץ ז'ראר בכר: עשרות גמלאיות שחולות באוסטאופורוזיס נותרו ללא אולם התעמלות

עשרות הגמלאיות שמתמודדות עם מחלת הדלדלות העצם מתלוננות כי לא נמצא להן אולם התעמלות חלופי עד לסיום עבודות השיפוץ בז'ראר בכר: "החלופות שהציעו לנו לא מתאימות"

פורסם בתאריך: 7.10.19 11:11

עשרות גמלאיות שחולות באוסטאופורוזיס (הדלדלות העצם) מתלוננות כי בעקבות השיפוצים במרכז ז'ראר בכר הן אינן מתאמנות, ולדבריהן החלופות שהוצעו להן לא מתאימות. "פשוט זרקו אותנו, אין לנו אולם מתאים להתאמן ושעות מתאימות", מספרת ל"כל העיר" מתאמנת בקבוצה. "מדובר בקבוצה של גמלאיות, שהמשותף בינינו הוא שכולנו חולות באוסטאופורוזיס. אנחנו התאמנו באולם במשך 12 שנה, אבל יום בהיר אחד הכל השתנה. העירייה החליטה לקחת לנו את אולם ההתעמלות לעשות ממנו אולם תרבות, להעביר אותנו לכיתה שאינה מתאימה, לשנות ולקצץ את שעות ההתעמלות של חולות האוסטאופורוזיס. נתנו לנו כיתה שלא מתאימה שהיא מאוד קטנה בשעות הצהריים שאינן נוחות, הגבילו את כמות המתאמנות ויש ירידה בכמות הנרשמות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בחודש שעבר שיגרו המתאמנות מכתב לראש העיר משה ליאון, בצירוף עצומה וחתימתן של כ-84 מתאמנות שמתנגדות לשינויים. "שלחנו מכתב לראש העיר בתחילת חודש ספטמבר, אך עדיין לא קיבלנו תשובה. צריך להבין שהחלופות שהציעו לנו לא מתאימות", מדגישה המתאמנת. "כולנו גמלאיות עם בעיות בריאותיות ואי אפשר לצמצם לנו ככה את שעות הפעילות. כולן מתנגדות לשינוי, אנחנו לא יודעות מה לעשות, אם הם רוצים את האולם שיתנו לנו תחליף ראוי – אולם התעמלות מרווח כמו שהיה לנו עם שעות נוחות להתאמן.

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים מחדשת את אולם ז'ראר בכר, לטובת התושבים, לאחר שנים רבות, בתקציב של מיליוני שקלים. במסגרת השיפוץ נאלצנו להפסיק באופן זמני את הפעילות באולם ההתעמלות שבמבנה המיועד לשיפוץ והפעילות הועברה לאולם אחר, בבית העם הצמוד לז'ראר בכר. כמובן שבתום השיפוץ יזכו תושבי העיר לאולם חדש, נוח מודרני ונגיש".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר