בשם (צילום: יוסי אוחיון)
בשם (צילום: יוסי אוחיון)

דוכן בשם בקניון מלחה: בושם אישי לפי סגנון

חלק מהתדמית האישית שלנו נבנית לפי הבושם שלנו. לכן דוכן בשם בקניון מלחה בירושלים מאפשר התאמה אישית של ניחוח לפי אישיות, צרכים והסגנון האישי של כל אחד. אחד מיתרונות הדוכן הוא מכירת בשמים במחיר זול משמעותית

פורסם בתאריך: 9.11.19 11:05

ענף הבשמים כמרקחה, מבצעי מכירות היסטריים ממלאים את קטלוג העיתונים: "אם תקנו בושם, תקבלו את השני במתנה. תקנו שניים, תקבלו 12 תשלומים ללא ריבית. קחו 80% הנחה, רק תקנו". אבל מי שלכל אורך השנה מקפיד לספק מחירים נוחים ואטרקטיביים ללא תלות במבצע כזה או אחר, הוא דוכן הבשמים הריחני "בשם" שנכנס לחיינו בשנים האחרונות ותפס מקום חם בלב הירושלמים. בושם הוא מוצר צריכה מבוקש מאוד, מאז ומתמיד, אבל היום יותר מאי פעם אנשים אוהבים להיראות הכי טוב שאפשר, להריח כמו שצריך, ואפילו לבחור את הבושם שמתאים להם מדי יום לפי מצב הרוח. בנוסף, הבושם  נחשב מאז ומעולם למתנה נהדרת לחגים, לימי הולדת ולכל חגיגה.

אז מהו הניחוח האהוב עליכם? איזה בושם תקחו איתכם גם לאי בודד? איזה בושם מזכיר לכם בנאדם מסוים? הריח כאמור הוא אחד החושים החזקים ביותר, ובושם טוב יכול להיות חוויה חושית יוצאת דופן כשהיא באה במינון ובדיוק הנכון. בשמים איכותיים אפשר למצוא בדיוטי פרי או ברשתות הפארם השונות, אבל הכי משתלם וכדאי להתחדש או לפנק במתנה טובה בקפיצה לדוכן הבשמים המדליק "בשם", הממוקם בקומה הראשונה בקניון מלחה ירושלים, ליד המזרקה ודוכן הפרחים הנוסטלגי. קשה להסתובב בקניון ולפספס את הדוכן המעוצב והיפה של "בשם" גם משום שניחוחו נישא לפניו וגם בגלל הצוות צעיר והתוסס. הסניף חוגג כבר 4 שנות הצלחה אבל לפעמים נדמה שהוא היה כאן מאז ומתמיד. הסניף הירושלמי של בוטיק הבשמים היוקרתי ״בשם״ הוקם בשנת 2016 והצטרף לשני הסניפים הנוספים של הרשת בראשון לציון.

בשם אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

״בשם״ מביא איתו קונספט ייחודי – שיווק בשמים ישירות מהיבואן לצרכן, מה שמאפשר מתן מחירים אטרקטיביים במיוחד שמושכים את הקהל הרחב, שמבין שיותר משתלם לעצור ב"בשם" ולבחור ריח חדש למדף, מאשר להיכנס לאחת מרשתות הפארם. בדוכן מקבלים שירות אישי וחם לכל אורך הדרך ועזרה בבחירת הבושם המושלם והמתאים לכל לקוח. ואם אתם רוצים עוד סיבה מצוינת להגיע ל"בשם", בבקשה: בדוכן אפשר למצוא בשמים אקסקלוסיביים שאין להם יבואן רשמי בארץ, מה שאומר שהם לא נמכרים בשום מקום אחר. ומי מאיתנו לא רוצה להסתובב עם ריח מושלם ומקורי שלא ניתן לחיקוי? היתרון הזה, כמו רבים אחרים, מבדל את ״בשם״ משאר המתחרים בשוק הבשמים, וגורם לכך שאנשים חוזרים ומגיעים שוב ושוב, במיוחד וגם על הדרך (קניון מלחה הוא מקום נהדר להעביר יום סידורים), מתוך אמונה מלאה שהבושם האהוב והחדש מחכה להם ב"בשם". בדוכן הבוטיקי ניתן למצוא מאות סוגי בשמים מכל המותגים המובילים בעולם, לצד שירות אישי חם, אדיב, המעניק הסברים ודגימות, וההתרשמות הכללית היא כי צוות המוכרים מקפיד להתאים לכל לקוח את הבושם שמתאים בדיוק לו, ולצרכיו, ולסגנונו האישי.

בשם אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

הבשמים של "בשם" ידועים באיכות המצוינת ובמגוון האדיר, ופונים לגברים ונשים. הדוכן ממוקם במיקום מרכזי ונוח, בקומה הקרקע של קניון מלחה, סמוך למדרגות הנעות, והקונספט המיוחד של הדוכן, קטן וקומפקטי, לעומת החנויות הגדולות מסביב, הוא שמאפשר מתן מחירים משתלמים, היצע גדול ואטרקטיבי ללקוח, ואפשרות להעניק יחס אישי וצמוד לכל לקוח, גדול עד קטן. הרשת נמצאת לאחרונה בתנופה מתמדת ומקפידה להתחדש בכל עת גם בקולקציות חדשות, דגמים חדשים ובכל מה שמעניין את הקהל הירושלמי שמגיע ופוקד את קניון מלחה. פגשתי את יוסי, הבעלים, בחור נחמד ואדיב בן 34, ירושלמי מלידה, שאוהב את העיר ומחובר אל הקהל. יוסי מספר: ״כיף לקום בבוקר כל יום ולהגיע לדוכן, לראות את האנשים חוזרים שוב ושוב, מרוצים, ואפילו מלאי הערכה כלפינו. זה לא מובן מאליו וזה מה שנותן לנו את הכוח להמשיך בעשייה״.

ריח טוב זה משהו שמשאיר לך חוויה טובה, גורם לך לרצות לחזור. זה כנראה מסביר את הלקוחות שמצביעים ברגליים, והולכים שבי אחרי הריחות הנהדרים, המחירים המצוינים והבשמים הנפלאים שמציע "בשם" לעוברים ושבים ברחבי הקניון. אין ספק שהעתיד צופן רק טוב לרשת המתפתחת והמעניינת הזו.

לכו לבקר, תשטפו את העיניים, תיהנו מהריחות ותתחדשו!

כתובת: קניון מלחה ירושלים, קומה א'

לפייסבוק: בֹשֶם

טלפון: 053-7225266

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר