פעילות כוחות הביטחון בעיסאוויה (צילומים: אמיל סלמן)
פעילות כוחות הביטחון בעיסאוויה (צילומים: אמיל סלמן)

בן 9 נפגע בפניו מכדור ספוג שירו שוטרים בעיסוויה

היום, שבת, במהלך פעילות של כוח משטרה בעיסוויה נפגע בפניו ילד בן 9 לאחר שהשוטרים ירו לעברו כדור ספוג - הוא פונה להדסה הר הצופים. משטרת ירושלים: "נסיבות המקרה נבדקות"; חברת המועצה לורה ורטון: "לא ברור לי למה פתחו באש על ילד בן 9"

פורסם בתאריך: 15.2.20 19:40

ילד בן 9 נפגע היום, שבת, בפניו בעיסוויה מכדור ספוג שנורה לעברו על ידי שוטרים. הילד פונה לבית החולים הדסה הר הצופים והוא מטופל על ידי הצוות הרפואי.

במשטרת ירושלים מציינים הערב כי היום בוצעה פעילות של כוח משטרה בעיסוויה – "במהלך פעילות של כוח משטרה בכפר עיסוויה בוצע שימוש באמצעי לפיזור הפגנות שבמהלכו נפצע קטין כבן 9. נסיבות המקרה נבדקות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: "בן 9 מעיסאוויה פונה עם פגיעה קשה בפניו ובראשו. איננו יודעים במדויק את הנסיבות. פונה על ידי בני משפחה – לא מד״א. לאחר ייצובו הועבר להדסה עין כרם להמשך טיפול בפגיעותיו".

חברת המועצה לורה ורטון (מרצ) מתייחסת הערב לאירוע הקשה בעיסוויה ומוסרת: "לא ברור לי למה צריך לירות על תושבים כשיש כל כך הרבה אמצעים אחרים. לא ברור לי למה פתחו באש על ילד בן 9. לא ברור לי למה ירו לראשו. אני מאחלת לילד רפואה שלמה ושהמשטרה תתחקר את העניין הנורא הזה. אני מגנה כל אלימות, מכל צד אך אלימות כלפי ילדים היא קשה במיוחד".


לורה ורטון (צילום: מולי גולדברג)

לורה ורטון (צילום: מולי גולדברג)


כזכור, לפני כחודשיים נרשמו בעיסוויה הפרות סדר, התפרעויות, אבנים, בקבוקי תבערה, פשיטות על בסיס שבועי ובעיקר תחושת מרמור מצד התושבים. בעיסאוויה שבמזרח ירושלים הגיעו לנקודת רתיחה – אולם בתקופה האחרונה דווקא נשמר השקט – עד היום.

כפי שפורסם ב"כל העיר", בעיסוויה הפנו אצבע כלפי המשטרה וכוחות הביטחון. לדברי התושבים בשכונה והארגונים שמנסים לסייע להם – המשטרה נוקטת ביד קשה כנגד התושבים, בעיקר כנגד צעירים, והפשיטות הרבות הן העדות לכך. במשטרה מנגד טוענים כי הם פועלים כנגד משליכי אבנים ובקבוקי תבערה ומציינים כי מאז תוגברה הנוכחות בשכונה חלה ירידה דרמטית במספר האירועים הללו.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחד שראה

    לורה ורטון,לא ברור למה לוקחים ילד בן 9 להפגנה אלימה,נראה שהם השיגו את מה שרצו,ההורים האלה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר