הדמיה של המגדל החדש במרכז המסחרי בגבעה הצרפתית (הדמיה: דלה פרגולה אדריכלים בע"מ)
הדמיה של המגדל החדש במרכז המסחרי בגבעה הצרפתית (הדמיה: דלה פרגולה אדריכלים בע"מ)

הגבעה הצרפתית: מגדל תעסוקה ומגורים חדש יוקם במרכז המסחרי

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה אישרה תוכנית להקמת מגדל בגובה 30 קומות, שישמש למשרדים ולמגורים - כ-150 דירות מתוכננות להיבנות בפרויקט

פורסם בתאריך: 12.5.20 17:51

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בראשות סגן ראש העיר אליעזר ראוכברגר (דגל התורה), אישרה השבוע תוכנית להקמת מגדל חדש בגובה 30 קומות שיוקם במרכז המסחרי של הגבעה הצרפתית. המגדל ישמש הן לתעסוקה והן למגורים. שטח התוכנית – כ-2.5 דונם.

במסגרת התוכנית יוקמו כ-150 יחידות דיור. החלק המסחרי של התוכנית יתפרס על שטח של כ-1,300 מ"ר, כ-4,000 מ"ר עבור משרדים מלונאות ומעונות סטודנטים וכ-1,200 מ"ר עבור שימושים ציבורים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעירייה מציינים כי "במסגרת המדיניות העירונית לחידוש מרכזים שכונתיים ישנים בשכונות העיר, מקודמת היוזמה לחדש את כל המרכז המסחרי, להציע בו בניה חדשה ועירוב שימושים, זאת כדי לחדשו ולהפכו למרכז חדש, אטרקטיבי ופעיל עבור תושבי השכונה. התוכנית סמוכה כ-200 מטרים מקו הרכבת קלה המתוכנן. התוכנית הראשונה במתחם היא תוכנית שהוגשה על ידי בעלי סופרסל ומציעה הריסה של הבניין הקיים והקמת בניין חדש בגובה של 30 קומות, מתוכו 5 קומות מסד רחבות עבור שימושי מסחר, משרדים, מלונאות, מעונות סטודנטים ושימושים ציבורים, ועוד 25 קומות מגורים הכוללות כ- 150 יחידות דיור חדשות".

בנוסף, התוכנית מציעה שיפור של המרחב הציבורי באמצעות יצירת כיכר עירונית ומעברים ציבורים חדשים.

ראש העיר משה ליאון מוסר כי "פעולות העירייה לשדרוג מרכזים מסחריים בשכונות העיר נועדו לשפר את איכות חיי התושבים, להחיות את מרכזי המסחר, להרחיב את שוק התעסוקה והמסחר ולהוסיף פוטנציאל בינוי של מאות אלפי מ"ר ותכנון לדיור, תעסוקה ומשרדים בכל רחבי העיר. הכל במטרה לחזק את הכלכלה בירושלים, לייצר עשרות אלפי מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר ולשיפור חייהם".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר