חנות חיות (צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
חנות חיות (צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

חנות חיות – לא רק משלוחים בחינם

איפה מומלץ לרכוש מוצרים לחיות המחמד? בחנות חיות? או באינטרנט?

פורסם בתאריך: 6.7.20 18:13

אז אתם מחפשים מוצרים לחיית המחמד שלכם ורצים ישר לאינטרנט, חבל. חנויות החיות היום מכילות בתוכן מגוון רחב של מוצרים והרבה פעמים עדיפות על הקנייה באינטרנט

שירות

אחד הדברים העיקריים שיש בחנות חיות שאין באינטרנט, הוא שירות וגוף ייעוץ מידי. בדרך כלל המוכרים בחנות החיות מבינים דבר או שניים על בעלי חיים וישמחו לענות על כך שאלה שיש לכם. הם יעזרו לכם למצוא את המוצר הטוב ביותר לחיית המחמד שלכם ויוכלו לכוון אתכם למה שיתאים לה בצורה הטובה ביותר.

בנוסף, רוב חנויות החיות בארץ היום הן חנויות קטנות ואינטימיות. דבר זה יוצר תחושת ביטחון בחנות ובצוות. מה גם שקשר בין אנושי הוא תמיד כיפי יותר ועדיף יותר מקשר עם מחשב, לכן כדאי להרים את הטלפון ולצלצל לחנות חיות מקצועית כמו צ'או צ'או.

מבצעים

בכל חנות חיות ישנם מבצעים שווים על מוצרים איכותיים. באינטרנט נדיר למצוא דבר כזה, לרוב מבצעים ייעשו רק על מוצרים זולים ופחות איכותיים. שווה להישאר בקשר עם חנות החיות הקרובה לביתכם על מנת להתעדכן על מבצעים שווים!

מבחר

לעיתים אנחנו חשובים שבחנות חיות אין מספיק מבחר ולכן בורחים ישר לאינטרנט. זוהי טעות נפוצה שיכולה לגרום לכם לפספס הרבה מאוד מוצרים מכל מיני סוגים ומבחר רחב במיוחד! אז בין אם זה אוכל או רצועה, תוכלו למצוא מוצרים אלו בקלות בחנות החיות הקרובה אליכם.

בין אם אתם צריכים אוכל לחתולים או חטיפים לכלבים, ברוב החנויות יהיה את כל המזון והציוד הדרוש לכם.

קרוב ומהיר

אז הזמנתם מיטה לכלב מהאינטרנט ועכשיו אתם צריכים לחכות שבועיים עד שהיא תגיע הביתה. בחנות חיות נדיר מאוד שדבר כזה ייקרה. מצאתם מיטה שאהבתם בחנות החיות? תקבלו אותה באותו רגע הביתה. היא לא נמצאת בחנות? תוכלו לבקש הזמנה לחנות וזמן ההמתנה יהיה קצר יותר מזמן ההמתנה לחבילה מהאינטרנט.

איכות

אנחנו רוצים את הטוב ביותר לחיות המחמד שלנו. קשה לפעמים לסמוך על מוצר שאנחנו רואים דרך מסך בלי להרגיש ולראות אותו בצורה ישירה. ולכן גם כאן, חנות חיות עדיפה. תוכלו למצוא בה מוצרים איכותיים וייחודיים ולראות אותם במו עיניכם.

מחיר

יש לנו נטייה לחשוב שבאינטרנט הכל תמיד יותר זול. לא תמיד זהו המצב. נכון שבאינטרנט אפשר למצוא מוצרים זולים, אך לעיתים דבר זה, בשילוב עם העבודה שאנו לא באמת רואים את המוצר, יכולה לגרום לנו לבזבז הרבה יותר ממה שתכננו.

לסיכום, כשמדובר בחיית המחמד שלכם, לפני שאתם בורחים לאינטרנט, שווה לקפוץ לחנות החיות הקרובה לביתכם ולהיות מופתעים לטובה.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר