תינוקת בבית חולים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

התביעה של מנהלת משפחתון שפוטרה: פיצויים בסך 584 אלף שקל מהעירייה

למי להאמין - מנהלת המשפחתון שפוטרה בעקבות הקלטה של הורים, תובעת כעת את העירייה בטענה כי הקלטת נערכה ועוותה

פורסם בתאריך: 31.8.20 09:41

מנהלת משפחתון שפוטרה מעבודתה על ידי העירייה, לאחר שהוקלטה על ידי הורים, תובעת כעת פיצויים מהעירייה ומאגף הרווחה בסך של 584 אלף שקלים.

טענתה של מנהלת המשפחתון, כפי שהוצגה בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בעיר, היא שקבוצת הורים לילדי הגן "הצליחה ליצור הקלטה ערוכה ומגמתית ולהשתמש בה, ככל הנראה כדי שלא לשלם למנהלת המשפחתון את חופשת הקיץ".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בהקלטה, כך לפי הדברים שהוצגו בכתב התביעה, מתועד יום בודד שבו זוג הורים, שילדם היה בחופשה מהמשפחתון, הודיעו למנהלת המשפחתון כי הם החליטו לגמול את הילד ממוצץ וחיתולים, וזאת חרף אזהרותיה כי הדבר אינו מומלץ והוא עלול לגרום לילד "לבכות ולא לסתום את הפה כל היום". עוד נטען כי ההקלטה נערכה, ולכן נשמע כאילו הגננת אומרת לילד "שיסתום את הפה".

כמו כן, נטען בתביעה כי היות והקלטת ערוכה, לא נשמעים דברים שהיו במשך כל אותו יום, כמו למשל שהילד דיבר כל היום ללא הפסקה באופן שלטענת התביעה הפריע לכל הילדים האחרים ולפעילות המקום השוטפת. לכן, כתוצאה ישירה, הואשמה מנהלת המשפחתון כאילו פעלה כנגד הילד באלימות מילולית.


בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)

בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)


בנוסף לטענות כנגד אמינותה של ההקלטה, נטען בכתב התביעה כי זוג ההורים שהקליטו אותה תכננו לעבור לחו"ל באופן קבוע, זאת בזמן שסירבו לשלם צ'קים עבור החודשים יולי ואוגוסט, ובכך למעשה ניסו להימנע מהתשלום באופן גורף, מה שגרם להורים נוספים בגן לעשות כמוהם ולהימנע מהתשלום לאחר שהנושא נחשף.

לצד טענות אלו, טוענת התובעת בנוסף כי שמה נרמס והיא אינה יכולה להתגורר בשלווה, זאת בשל העובדה כי כולם מכירים אותה ויודעים את נסיבות פיטוריה מהעבודה. כמו כן היא מספרת על נזקים חמורים נוספים שנגרמו לה כתוצאה מהפרשה, ולאור האמור, היא הגישה לבסוף תביעת לבית משפט השלום בעיר נגד העירייה בסך של כ-584 אלף שקל.

תגובת העירייה: "התביעה המדוברת טרם התקבלה במשרדי העירייה, כשתתקבל – נגיב כמקובל בבית המשפט".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר