בחירות 30.10.18 בירושלים לראשות העיר קלפי (צילום: אוליבייה פיטוסי)
(צילום: אוליבייה פיטוסי)

היום, שלישי: הבחירות להנהלות המינהלים הקהילתיים בירושלים

אחרי למעלה מעשר שנים שבהן לא התחלפו הנהלות המינהלים הקהילתיים - הבחירות יתקיימו ביום שלישי, 22.12, בין השעות 22:00-8:00 - תושבים מגיל 17 ומעלה יוכלו להצביע בקלפיות. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 21.12.20 18:44

אחרי למעלה מעשר שנים שבהן לא התחלפו הנהלות המינהלים הקהילתיים: עיריית ירושלים תקיים ביום שלישי, 22.12, את הבחירות למינהלים הקהילתיים הר חומה, פסגת זאב, בקעה רבתי, מינהל קהילתי דרום, גינות העיר, בית וגן, אשכולות ובית צפאפא.

הבחירות לנציגי הנהלות המינהלים הקהילתיים יתקיימו בין השעות 22:00-8:00, כאשר תושבים מגיל 17 ומעלה יוכלו לקחת בהן חלק ולהצביע באתרי ההצבעה השונים, העומדים כולם בדרישות התו הסגול.



מה צריך להביא לקלפי? ההצבעה תיעשה באמצעות הצגת תעודת זהות או רישיון וספח ובו כתובת עדכנית בשכונה. בעירייה מציינים כי במידה והכתובת לא מעודכנת בספח יש להביא תעודה מזהה כלשהי – למשל דרכון, ת"ז או רישיון, בצירוף חוזה שכירות וארנונה על שם התושב.

איפה אני מצביע.ה? מיקומן של הקלפיות מפורט באתר המיוחד שהקימה עיריית ירושלים לטובת הבחירות – הבחירות המקומיות. באתר זה תוכלו למצוא את כל האינפורמציה על המועמדות והמועמדים השונים למינהלים.

מהעירייה נמסר כי פרסום התוצאות יתבצע עד חמישה ימים לאחר סגירת הקלפיות. המינהלים הקהילתיים מחולקים כל אחד ל-9 אזורי בחירה, בהם עתידים להיבחר 9 נציגי ציבור באופן שמבטיח ייצוג גאוגרפי וקהילתי, ואלו יוכלו לבחור בהמשך את יו"ר המינהל הקהילתי באזורם.

בעירייה מדגישים כי על הליך הבחירות במינהלים הקהילתיים מפוקח על ידי ועדות המורכבות מנציגי ציבור ועירייה, שתפקידן לקבל החלטות שונות הנוגעות לבחירות, ולהוות ועדות ערר במקרים של אי הסכמה מצד התושבים. לכל מינהל קהילתי קיימת ועדה מקומית המפקחת על הבחירות בו, לצד ועדת הבחירות המרכזית האחראית לכלל הליך הבחירות בעיר.

כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר" – בית המשפט המחוזי בירושלים ביטל בשבוע שעבר את מודל העירייה ל"ייצוג הולם", אשר נועד לשריין מועמדים חרדים לחלק מהנהלות המינהלים הקהילתיים בעיר.

ראש העיר משה ליאון מוסר: "מדובר ביום חג לדמוקרטיה הירושלמית ואני שמח שאחרי שנים ארוכות סוף סוף מתקיימות בחירות למינהלים הקהילתיים. אני מברך על ההליך הדמוקרטי ועל עשיית המינהלים, המסייעת רבות לניהול העיר וחיי הקהילה העשירים בה וקורא לתושבי העיר – צאו לבחור ולהשפיע".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חילונית שבכתר

    מחטף. למה אמרו שהבחירות ידחו לקיץ? אף אחד לא יודע מזה. אנחנו לא יודעים איפה אנחנו מצביעים.
    בבחירות הקודמות גילינו שאנחנו רשומים בקצה השני של העיר ולא נתנו לנו לבחור ליד הבית

  2. נגה

    נראה שלא יום חג לדמוקרטיה אלא פארסה בינכה ראש העיר הורס את העיר עד היסוד וכמסתבר בלי כל טעם (פרוייקט הכניסה לעיר, הרכבת הקלה להה״צ, בית ראש הממשלה) פרוייקטים מגאלומאניים שהרסו את העיר, אף אחד מהם לא יצא לפועל והאזרחים העובדים בעיר שילמו עליהם מיליונים אז בשביל מה להשקיע חצי שניה בעיר הזו בבחירת ועדים אימפוטנטיים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר