עו"ד חן הולנדר סנגור פלילי בירושלים (צילום: מיקיאן צילום)
עו"ד חן הולנדר סנגור פלילי בירושלים (צילום: מיקיאן צילום)

מגן ירושלים: עו"ד חן הולנדר סנגור פלילי

כסנגור פלילי מוכר בירושלים, שמו של עו"ד חן הולנדר הולך לפניו בכל הארץ. לקוחותיו וקולגות למקצוע מעידים עליו כמי שאינו מתפשר על צדק וככזה שלא חושש משום מאבק משפטי. את סוד ההצלחה הוא תולה בנחישות ובעבודה הקשה על כל תיק, והצלחותיו הרבות בתיקים פליליים חמורים ובפרשות מורכבות מוכיחות את זה בכל פעם מחדש

פורסם בתאריך: 30.12.20 10:38

"יש שופטים בירושלים", אומר עו"ד חן הולנדר סנגור פלילי בירושלים ובעל משרד עצמאי מצליח בעיר. "וזה ניכר במיוחד במשפט הפלילי. ממסדרונות בתי המשפט נושבת רוח חדשה שקשה להסביר אותה במילים. זו הסיבה שאני אוהב את העיר בכלל ולעבוד בתחומה בפרט. אני מתחבר לתושבים, לעיר ולקצב שבו היא מתנהלת ונושם בכל יום אוויר הרים צלול כיין".

ניסיונו העשיר של עו"ד חן הולנדר בתחום המשפט הפלילי החל עוד כשהיה ילד. הרצון להגן על החלש ולהילחם על זכויותיו היו חלק בלתי נפרד מאופיו. בבית הספר הוא שמע ללא הרף את השאלה 'אתה הסנגור שלו?', בצבא ייצג את החיילים אל מול המפקדים ובאקדמיה הגן על הסטודנטים בפני ועדות המשמעת. את הייעוד הוא הפך מהר מאוד למקצוע בתחום האחד והיחיד שעמד לנגד עיניו – סנגור פלילי.

עו"ד חן הולנדר סנגור פלילי בירושלים (צילום: מיקיאן צילום)

עו"ד חן הולנדר סנגור פלילי בירושלים (צילום: מיקיאן צילום)

זוכה לאמון הנאשמים

משם זה רק הלך והתעצם. עו"ד הולנדר ניתב את לימודיו בחטיבה למשפט פלילי וקרימינולוגיה בראשותו של הפרופ' המוערך בועז סנג'רו, שאף העניק לו בתום סיום לימודיו תעודת הצטיינות על הישגיו המרשימים. בתום התמחות בתחום המשפט הפלילי, הקים עו"ד הולנדר משרד בוטיק מצליח בירושלים ובתוך זמן קצר החל לייצג נאשמים בתיקים פליליים חמורים ובפרשות מורכבות ומפורסמות. בזמן שיא הצליח עו"ד הולנדר לזכות באמונם של נאשמים רבים, תחילה בעיר ירושלים ובהמשך גם בכל רחבי הארץ.

קשר אישי עם כל לקוח

כסנגור לענייני פלילים בירושלים, משרדו של עו"ד הולנדר מתמחה בתחום המשפט הפלילי על כל היבטיו, החל מעבירות קשות כגון רצח, תיקי מין ואונס, פרשיות צווארון לבן ועד עבירות פליליות רבות ומגוונות, מעצרים, סחר בסמים, עבירות רכוש, הונאה ועוד. לצד התמקדותו בעשייה בייצוג משפטים פליליים והתמקצעות בתחום זה, דואג עו"ד הולנדר לתת מעטפת מקצועית ללקוחותיו בתחומים נוספים, זאת, מתוך הבנה כי לתיק פלילי יש לא אחת גם השלכות על מעגלי חיים נוספים, כמו זה האזרחי או המשפחתי ולכן הוא מצרף למשרדו גם עורכי דין מצליחים בתחומים אלו, תוך ליווי וטיפול צמוד, אישי ודיסקרטי ללקוחותיו.

"המטרה שלי היא ליצור מרחב בטוח ופינה חמה עבור הלקוחות שלי", מעיד עו"ד הולנדר. "חשוב לי לשמור על אווירת בוטיק במשרד כדי שכל לקוח ידע שעבורי הוא לא מספר או עוד תיק, אלא אדם בעל שם, משפחה וסיפור אישי שהוא רק שלו. כל הלקוחות שלי יודעים שאצלי הם ימצאו אוזן קשבת וכתף תומכת. אני זמין עבורם גם הרבה מעבר לשעות העבודה, הנייד האישי שלי גלוי ומפורסם בכל מקום אפשרי ואני דואג לחזור ללקוחות שלי בתוך דקות. הקשר האישי עם לקוחותיי הוא נר לרגליי. אני שומר עם הלקוחות שלי על קשר ישיר, הם יודעים שכשהם צריכים אותי הם לא עוברים דרך שום מתווך באמצע, הם מקבלים רק אותי. זה יכול להיות חצי שעה לפני כניסת שבת, שעה אחרי צאת השבת, בלילות ובחגים. אני זמין עבורם בכל רגע נתון".

ייצוג בפרשות פליליות מפורסמות

לא בכדי שמו של עו"ד הולנדר הולך לפניו, הן בקרב ציבור לקוחותיו והן בקרב קולגות למקצוע. הוא ידוע כמי שאינו מתפשר ואינו חושש להילחם על הצדק גם במקרים הקשים ביותר ותוך ניהול משפטים סבוכים ומורכבים. בזכות מומחיותו ומקצועיותו הוא נחשב לאחד מעורכי הדין המוכרים והמובילים ביותר בבירה, ומי שייצג בעשור האחרון בחלק מהפרשות הפליליות המפורסמות והמתוקשרות ביותר שהיו בישראל.

בין הפרשות בהן ייצג ומייצג עו"ד הולנדר ניתן למצוא את פרשת יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד מר אלון חסן שכידוע זוכה באופן מלא ומוחלט במשפטו, פרשת האונס הקשה בדרום שבה זוכו לחלוטין ומכל אשמה שני לקוחותיו שנעצרו בגין עשרות עבירות של אונס, ייצוגו של רוצח הנער מוחמד אבו חדיר, ייצוגו של זורק הרימון לביתו של הרב ברלנד וייצוג אנשי ציבור שונים בפרשיות רבות ומגוונות שהתנהלו בבירה ובארץ כולה.

עו"ד חן הולנדר סנגור פלילי בירושלים (צילום: מיקיאן צילום)

עו"ד חן הולנדר סנגור פלילי בירושלים (צילום: מיקיאן צילום)

"הדלק שמניע אותי"

"אני מאמין שאין דבר כזה תיק גמור", אומר עו"ד הולנדר. "גם בתיקים הקשים ביותר, אם יש לך עו"ד טוב, יצירתי וכזה שלא מפחד להיכנס לעובי הקורה, ניתן להגיע לתוצאות יפות בשטח. עבורי אין דבר כזה שאף פעם אין מה לעשות. המשפט הוא חומר ביד היוצר, בכל תיק ניתן לבנות טיעונים חדשים ומשכנעים ויעידו על כך התיקים הרבים שטיפלתי בהם. אין תיק אחד שדומה למשנהו. בכל תיק יש סיטואציה עובדתית, נסיבתית ואישית אחרת, מאחורי כל תיק עומד אדם אחר עם המשפחה שלו, החששות שלו והצרכים השונים שלו. זה הדלק שמניע אותי בכל פעם מחדש. בלעדי זה אין לי בשביל מה לקום בבוקר".

לצד הלקוח באש ובמים ברגעים הקשים

את סוד הצלחתו של עו"ד הולנדר ניתן לזקוף לזכות היכולת שלו להבין כל לקוח, במהירות רבה ולעיתים בסיטואציה הקשה בחייו, תוך ניתוח מצבו המשפטי והתווית דרכי הפעולה לשם הצלתו. הוא ידוע כמי לא חושש מניהול מאבקים עיקשים מול רשויות התביעה והפרקליטות, אלא להיפך הוא שש אלי קרב משפטי תוך חתירה למצוינות והעובדה שהוא לא ממהר להתפשר. כל אלה הקנו לו קהל לקוחות נאמן שחייהם ניצלו בזכות נאמנותו, מקצועיותו וניסיונו הרב.

"מדובר בנאשמים שעבורם זמן הוא קריטי. ברוב המכריע של המקרים עם ההודעה על מעצר או קבלת מכתב שימוע הם נתקפים פאניקה, חרדות, חששות והמון אמוציות. אין להם זמן לבירוקרטיה, הם מבולבלים, מפוחדים ונמצאים בכאוס שמשפיע גם על המעגלים העוטפים אותם. התפקיד שלי הוא לחסוך את זה מהם, לעשות להם סדר בבלגן ובעיקר להרגיע ולפשט את הדברים תוך התווית דרכי הפעולה. להראות להם שגם אם נראה שכל העולם נגדם יש לפחות אדם אחד שהוא לצידם באש ובמים ואני הוא האדם הזה".

ליצירת קשר עם עו"ד חן הולנדר – סנגור פלילי בירושלים

נייד: 052-6572289

מייל: [email protected]

אתר

פייסבוק

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר