זירת השריפה (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)
זירת השריפה (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)

רוממה: בן 70 במצב קשה לאחר שריפה שפרצה בדירתו

צוותי ההצלה העניקו סיוע ראשוני לדייר, כבן 70, שחולץ במצב קשה מדירה אפופת עשן ברחוב שרי ישראל על ידי כוחות הכבאות בירושלים

פורסם בתאריך: 16.2.21 19:46

בן 70 במצב קשה לאחר שריפה בדירתו בירושלים.

באיחוד הצלה – מחוז ירושלים מציינים כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר כבן 70 שחולץ על ידי כיבוי במצב קשה מדירתו ברחוב שרי ישראל בירושלים".

יצחק אייזיק כץ ,חובש איחוד הצלה, מתאר: "מדובר בגבר, שחולץ במצב קשה על ידי צוותי כיבוי מדירתו אפופת העשן. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע ראשוני".

בכבאות והצלה השתלטו על האש, וכעת נבדקות נסיבות פרוץ השריפה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אמבולנס מד"א (צילום: דוברות איחוד הצלה)

אמבולנס איחוד הצלה (צילום: דוברות איחוד הצלה)


מד"א: "בשעה 18:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פצוע עם כוויות בבית בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם גבר כבן 70 במצב קשה, מורדם ומונשם".

פראמדיק מד"א ישראל ויינגרטן סיפר: "כשהגענו למקום צוותי הכיבוי חילצו אלינו גבר שסבל מכוויות והיה מעורפל הכרה, העלינו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה".

מהכבאות נמסר כי "הערב בסמוך לשעה 19:00 הוזנקו ארבעה צוותי כיבוי חילוץ והצלה לרחוב שרי ישראל במרכז ירושלים בעקבות דיווח על עשן שיוצא מדירה. לוחמי האש חדרו למבנה, וחילצו מתוכו דייר שנפגע קשה מהשריפה והוא הועבר לטיפול רפואי של חובשי מד"א ירושלים. במקביל לפעולות החילוץ, השתלטו לוחמי האש על השריפה ומנעו את התפשטות האש".

אירוע שריפה נוסף התרחש בישיבה בשכונת תל ארזה. "בסמוך לשעה 19:40 הוזנקו שוב לוחמי האש מתחנות מרחב 'האומה' לשריפה בקומה השלישית בישיבה הנמצאת ברחוב חנוך גרוסברג בירושלים", מתארים בכיבוי, "לוחמי האש זיהו שריפה מפותחת בקומה השלישית, ומיד חדרו למבנה הבוער, ואיתרו בתוכו אדם לכוד באחד החדרים. הצוותים חילצו מיד את האדם כשהוא בהכרה והוא הועבר לטיפול רפואי של חובשי מד"א ירושלים כשהוא במצב קל. במקביל לפעולות החילוץ, ביצעו לוחמי האש כיבוי של השריפה ומנעו את התפשטותה לכלל המבנה. נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפות".

בענף ההסברה של כבאות והצלה לישראל שבים ומזכירים לציבור: "בעקבות הקור הצפוי והסופה שפוקדת את ישראל. יש חשש לעלייה בשריפות מבנה כתוצאה משימוש באמצעי חימום לא בטוחים. הקפידו על שימוש באמצעי חימום תקניים ובטוחים ומנעו פגיעה בנפש ורכוש".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר