עידן שמש, מיקי בן שטרית (צילומים: ברנדי ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים, פרטי)
עידן שמש, מיקי בן שטרית (צילומים: ברנדי ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים, פרטי)

דעה | להחזיר את הדרבי: הזיכרון המיוחד מהמפגשים עם בית"ר

הפועל נמצאת בעמדה הקרובה מתמיד להחזיר את המפגשים הסוערים מול היריבה העירונית – השחקנים צריכים להבין שהם נמצאים בישורת האחרונה ולתת הכל בכל משחק עד הבטחת העלייה

פורסם בתאריך: 21.4.21 18:03

כשמדברים איתי על הפועל ירושלים, אני נזכר ישר במשחקי הדרבי. האמת שאני זוכר את השחקנים הצעירים חוששים ורועדים מפני בית"ר לפני המשחקים בימק"א. מישל דיין, רוני ג'רבי ואנוכי, הוותיקים יותר, היינו צריכים להרגיע אותם ולהוביל אותם כדי שלא יפחדו מהיריבה העירונית. לא הבנתי את הפחד שלהם, אבל צריך להיות ירושלמי כדי להבין.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אלה משחקים שאי אפשר לשכוח. הדרמה, ההתרגשות, המתח באוויר והאווירה המחשמלת. אין כמו משחק דרבי ומי כמוני יודע כאחד שהשתתף באינספור משחקים כאלה – בדרבים של חיפה, ת"א, פ"ת, ואפילו ברחובות, אבל הדרבי הירושלמי בימק"א תמיד היה מיוחד במינו וליגת העל זקוקה לכך ולא פחות העיר ירושלים.

שיחקתי רק שנתיים בקבוצה, אבל הפועל השאירה לי רושם טוב ובעיקר האוהדים החמים שתמיד עטפו אותנו השחקנים. אני עוקב אחר הפועל ירושלים, מעורה בפרטים וצופה במשחקים ומחזיק לה אצבעות ומאחל בכל ליבי שתעפיל לליגה הראשונה.

הפועל קבוצה היסטורית, עם קהל אוהדים תומך ומסור – עכשיו לאחר האיחוד אני מקווה שוב לראות את האלפים ביציעים מעודדים את הקבוצה עם כל הלב והנשמה כמו שרק הם יודעים לעשות.

אני בקשר עם מספר אוהדי הקבוצה שאף הזמינו אותי למשחקים. זה מחמם את הלב והתרגשתי מאוד מכך שעדיין רוצים ממני חתימות, צילומים ושעדיין זוכרים אותי. אני מבטיח לבוא לאחד ממשחקי הקבוצה בקרוב. אני שומר שבת ולכן אצטרך לקחת מלון בירושלים באחד מימי שישי של המשחקים ואני כבר מתכנן את הביקור באצטדיון טדי ונרגש מכך.

הפועל בדרך הנכונה לליגת העל, היא נמצאת לקראת הישורת האחרונה והחשובה ביותר. מאמן הקבוצה חייב להכין את השחקנים מנטאלית לקראת האתגרים שמצפים לקבוצה בסיום העונה, כי מעכשיו כל משחק הוא גמר גביע. אני מכיר את ההרגשה, יודע מה השחקנים עוברים, מה הם מרגישים וחווים וזה לא דומה לעוד משחק ליגה. זו תקופה לחוצה והשחקנים הוותיקים של הקבוצה צריכים לקחת את המושכות ולהנהיג את הצעירים. אם כבר מנהיגים, אני לא יכול שלא לציין: עידן שמש הוא כיום השחקן הבולט בקבוצה. חלק מהאוהדים אמרו לי שהוא מזכיר אותי. הוא גולר נהדר ושחקן מסוכן מאוד שכל הזמן מחפש את השער והמספרים שלו מדברים בעד עצמם. אני מאמין שהפועל תעלה ליגה, אבל במחשבה קדימה אסור למועדון להתפרע ברכש בקיץ, אלא להתבסס על הקיים, על אותם שחקנים שעלו ליגה. עידן שמש צריך להיות הציר המרכזי שעליו תיבנה ההתקפה ויש לחזק בעוד שלושה שחקנים איכותיים – ביחד עם הסגל הנוכחי ושחקני הבית. אפשר להחזיר את ווילי אגדה וביחד עם שמש הם יעשו הרבה צרות בליגה והפועל תדבר חזק בליגת העל.

אגלה לכם סוד קטן – יש לי בן בגיל הנערים שהוא שחקן פעיל מוכשר מאוד ששיחק בנשר, הפועל ומכבי חיפה וכעת אני מחפש לו קבוצה באקדמיה במרכז הארץ. לאור מה שאני שומע על המועדון של הפועל, אני לא פוסל את האפשרות שהוא יגיע לשם אם זה יתאפשר. נתראה בעונה הבאה בליגת העל במשחק הדרבי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר