מזירת התאונה בירושלים (צילום: דוברות איחוד הצלה)
מזירת התאונה בירושלים (צילום: דוברות איחוד הצלה)

תאונה קשה ברחוב יפו: הולך רגל כבן 60 נפגע מאוטובוס

הולך רגל נפגע באורח קשה מאוטובוס, בעת שחצה את הכביש סמוך לתחנת הרכבת הקלה "הטורים", שברחוב יפו - הוא פונה לשערי צדק; משטרת ירושלים פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 4.5.21 18:06

הולך רגל כבן 60 נפגע מאוטובוס, בעת שחצה את הכביש ברחוב יפו, סמוך לתחנת הרכבת הקלה "הטורים". צוותי ההצלה העניקו לו סיוע ראשוני ופינו אותו עם חבלת ראש קשה לבית החולים שערי צדק. משטרת ירושלים פתחה בחקירה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"בשעה 16:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע אוטובוס ברחוב יפו בירושלים", נמסר ממד"א ירושלים. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר כבן 60 במצב קשה עם חבלת ראש".

הפראמדיקים של מד"א הילה זאווי וניסן חפץ מתארים: "הפצוע שכב על הכביש בסמוך לאוטובוס שהיה עם שמשה מנופצת. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל קיבועים, חבישות ומתן חמצן ונוזלים ופינינו אותו בתוך דקות ספורות לחדר הטראומה בבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

דני שמואלי, חובש איחוד הצלה, מספר: "כשהגעתי למקום הולך הרגל שכב על הכביש, הוא סבל מחבלת ראש קשה, יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני מציל חיים ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כאשר מצבו מוגדר בשלב זה בינוני עד קשה".

ממשטרת ירושלים נמסר: "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים בה הולך רגל נפגע מאוטובוס בעת שחצה את הכביש סמוך לתחנת רכבת קלה 'הטורים' בירושלים. הולך הרגל פונה לטיפול רפואי במצב בינוני-קשה (על פי גורמי רפואה)".



 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר