תאונה ניות (צילום: דוברות זק"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

פעילות סוף השבוע נגד תאונות הדרכים: 144 דו"חות ו-14 רישיונות נפסלו

במהלך פעילות משטרתית ממוקדת נרשמו בסוף השבוע 144 דו"חות תנועה, מתוכם 47 דו"חות בגין עבירות של שימוש בטלפון נייד, ונפסלו רישיונותיהם של 14 נהגים שנתפסו נוהגים בשכרות

פורסם בתאריך: 5.7.21 10:28

במהלך סוף השבוע נערכה פעילות אכיפה של משטרת ירושלים כחלק מהמאבק בתאונות הדרכים, אשר הביאה לתפיסתם והורדתם מההגה של 14 נהגים אשר נתפסו נוהגים תחת השפעת אלכוהול וסמים ונהג אחד שנתפס נוהג ללא רישיון נהיגה.

במהלך פעילותם של שוטרי אגף התנועה במחוז ירושלים בסוף השבוע האחרון, נרשמו בסך הכל 144 דו"חות תנועה, מתוכם 47 דו"חות בגין עבירות היסח הדעת עקב שימוש בטלפון נייד, 22 דו"חות בגין נהיגה במהירות מופרזת ו-11 דו"חות בגין אי מתן זכות קדימה להולכי רגל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 


בנוסף לדו"חות הרבים שנרשמו בימי שישי ושבת, במסגרת מבצע שכרות ממוקד שנערך בסוף השבוע ברחבי העיר, נפתחו 13 תיקי שכרות חדשים, בוצעו 14 פסילות של רישיונות נהיגה עקב נהיגה בשכרות ו-14 כלי רכב הושבתו בשל עבירות אלה.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בחופשת הקיץ מוגברת האכיפה נגד נהגים המסכנים את חייהם וחיי משתמשי הדרך, במטרה לשמור על שלומו של הציבור בפתחה של חופשת הקיץ. פעילות אכיפת תנועה בכל הקשור לעבירות תנועה המסכנות חיים ואלו המשפיעות על חומרת התאונה, תימשך כל העת מתוך מטרה להגביר את ביטחון משתמשי הדרך ולמנוע את התמונה החמורה הבאה העלולה לגבות חיי אדם".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר