עידן שמש, רוסלן ברסקי (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)
עידן שמש, רוסלן ברסקי (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)

דעה | בנינו את הסגל בחכמה ובסבלנות – עוד נחזיר את ההגמוניה בעיר

עזרתי בהחתמת שני שחקנים: השארתו של עידן שמש שמאפיינת את המחויבות והצניעות של המועדון וצירופו של רוסלן ברסקי, ששיחק בהפועל הוותיקה לפני שנים והוא חוט מקשר בין העבר להווה

פורסם בתאריך: 17.7.21 21:35

את העונה שעברה סיימנו עם שתי הצלחות גדולות שלא רבים האמינו שנגיע אליהן: איחוד הקבוצה והחזרת השם המקורי וכמובן עלייה לליגת העל. הפועל ירושלים ניצבת ערב פתיחת הליגה לפני האתגר הגדול החדש שלה. לאחר 21 עונות אנחנו מתכוננים לעונה מרגשת כששיאה – דרבי כבר במחזור השני. צמרמורת עוברת בקרב הרוב המוחלט של האוהדים האדומים רק מהמחשבה על הדרבי. גם אוהדי בית"ר שעסוקים בצרותיהם בוודאי נרגשים לקראת חזרת הדרבי הגדול שנעדר מחיינו כל כך הרבה שנים.

בדרבי עצמו, כמו בשאר העונה, יופיעו השחקנים במוטיבציית שיא ובמחויבות עצומה כלפי הקהל. בניית הקבוצה נמצאת לקראת סופה, אפשר להגיד שהיא מורכבת משחקנים נטולי אגו, שמבינים שהקבוצה גדולה מכל שחקן אינדיבידואלי. שחקנים שרוצים בכל ליבם להוכיח שהם טובים מספיק כדי לשחק ולהוביל קבוצה בליגת העל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

באופן אישי הייתי מעורב ועזרתי בהחתמתם של עידן שמש ורוסלן ברסקי. שניהם דוגמא מצוינת למה ששי אהרון וזיו אריה מנסים לבנות. הראשון, כוכב מוכח שהעלה אותנו במו רגליו לליגת העל, ועדיין נשאר צנוע, מחויב, העדיף להישאר איתנו בלי לבדוק אפילו הצעות מקבוצות אחרות. השני, שחקן שידוע בקשיים שעבר כדי להגיע לרמות הגבוהות ובעל מוסר עבודה גבוה מאוד. לברסקי היו הצעות רבות מליגת העל, אבל עליו לא הסכמנו לוותר ועם הרבה סבלנות וחוכמה שי אהרון הצליח לשכנעו לחתום אצלנו. היה לי חשוב להביא שחקן איכותי כמוהו כיוון שמעבר ליכולתו המקצועית, ברסקי שיחק בעברו בהפועל ירושלים הוותיקה והוא כחוט מקשר בן העבר להווה.

שאר הקבוצה בנויה משחקנים מחויבים ושחקני רכש שמתאימים לתפיסה של הצוות המקצועי. אין ספק שחסרים לנו עוד מספר שחקנים במרכז ההגנה, במיוחד לאחר פציעתו המצערת של סהר בראון, שיחד עם גל מאיו המנוסה הם צוות מצוין. מאחל לו החלמה מהירה.

אני מאמין שיגיעו לפחות עוד שני זרים מנוסים שיצטרפו לארבעת הזרים הצעירים שכבר חתומים, בראשם השוער בעל הפוטנציאל האדיר אדליי אדביו והחלוץ שחוזר אלינו לסיבוב שני ווילי אגדה וכן  הקשר קלייטוס נומביל שנשאר ושחקן הכנף החדש חאמד שולג'ה. איתם ועם עוד ישראלי ברמה גבוהה, אנחנו יכולים לצפות לקבוצה צנועה, אך גאה, שצריכה לתקוע יתד בליגת העל בדרך לעתיד טוב ומזהיר.

גם בנושא הקהל אנחנו בדרך הנכונה וכיום המועדון נמצא במספרי שיא לזמן הזה של השנה, עם קרוב ל-800 חברי עמותה. אני סמוך ובטוח שנוכל לחצות את קו 1000 חברי עמותה עד לפתיחת העונה. מספר יפה ומכובד שמייצג עוד אלפים רבים של אוהדים שיגיעו לרוב המשחקים המעניינים ויחד איתם נחזיר את הגאווה האדומה. מי יודע, אולי גם יום אחד נחזיר גם את ההגמוניה העירונית לאחר ארבעים שנה

אסיים בשתי סיסמאות שמאפיינות אותנו ויעזרו גם ברגעים הקשים: ״יש בנו אהבה והיא תנצח" ולא פחות חשוב, ״תמיד אופטימי״.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ירון

    איףףףףףף כמה אגו ראבק…..יש מי שתורם למועדון הרבה יותר ממר לפקין. פי 4 ויותר. בלי תנאים, בלי לפרסם פוסטים פאתטים של האדרה עצמית. בלי להדליף בקבוצות ווטסאפ, בלי שופוני וקשקושים.
    מביך.

  2. רון

    כפיות טובה זאת תכונה מגונה
    אם כואב לקבוצה הקרדיט שליפקין מקבל
    אפשר בקלות לוותר על תרומתו
    כנראה שהמחיר שווה את זה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר