אינסטלטורים בירושלים והסביבה | צילום: מתוך depositphotos
אינסטלטורים בירושלים והסביבה | צילום: מתוך depositphotos

אינסטלטורים מומלצים בירושלים

לפניכם מספר טיפים ודרכים לאיתור מוצלח של אינסטלטורים מומלצים בירושלים והסביבה

פורסם בתאריך: 2.11.21 23:56

שני דברים חשובים לנו כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע לביתנו ובעיקר כאשר מדובר אל אינסטלטורים. האחד הוא מחיר זול והשני הוא אמינות. כאשר מחפשים אינסטלטור מומלץ בירושלים, ללא ספק שהכוונה היא שהמחיר יהיה זול ושהוא יהיה אמין, איכותי ומקצועי. במאמר הבא תקבלו את הכלים לאיתור נכון ומהיר של אינסטלטור מומלץ.

כך תמצאו אינסטלטור בירושלים מומלץ ואיכותי

איגדנו לכם את הפרמטרים והדברים החשובים לבדיקה על מנת למצוא אינסטלטור בירושלים ובכלל.

חוות דעת וביקורות: קיבלתם שם של אינסטלטור מירושלים? נהדר, כעת הזמן לבצע בדיקה מהירה ברשת האינטרנט ולקרוא אודותיו חוות דעת וביקורות. במידה ואין כאלו, בקשו ממנו לשוחח עם כמה מהלקוחות האחרונים שלו.

הסמכה מקצועית: ישנם קורסים ולימודים מעשיים של אינסטלציה, בסופם עורכים בחינת הסמכה מול משרד התמ"ת, רצוי לבדוק שאכן עשה זאת.

וותק וניסיון: ניסיון בתחום האינסטלציה הוא דבר חשוב, לכן אם העבודה שלכם מעט מורכבת, כדאי שתבדקו כמה שנים הוא פעיל בתחומו.

טווחי המחירים: על פי מחירונים באינטרנט והשוואה מול הצעות מחיר אחרות, תוכלו לדעת כמה הצעת המחיר שהיא מציע לכם קרובה לאחרים, אם המחיר גבוה מידי – כדאי לבדוק זאת היטב.

שיחה טלפונית: תמיד לאחר שיחה קצרה יודעים הרבה יותר, לכן שיחה טלפונית עם האינסטלטור יכולה לספר לכם עליו המון. למשל האם הוא סבלי, מה הידע המקצועי שלו? נשמע לכם אמין? כל זה בשיחה אחת קצרה.

אחריות על העבודה: ראשית כדאי לבדוק האם בכלל הוא מספק אחריות (זה לא מובן מאליו). במידה והוא כן, בדקו על מה האחריות ולכמה זמן היא תקפה.

הצעת מחיר \ חוזה: אינסטלטור מקצועי יספק לכם הצעת מחיר מסודרת בכתב (אם מדובר על עבודה רצינית כמובן ולא פתיחת סתימה או החלפת ברז רגיל). במידה ולא בקשו. וכמובן אם הנכם מרגישים בנוח יותר עם חוזה, בקשו ממנו לחתום על חוזה.

מדוע חשוב לערוך השוואת מחירים?

עריכת השוואת מחירים חשובה ואם קראתם את הפסקה על איתור אינסטלטור מומלץ בירושלים, תבינו שהיא גם מספקת חלק מן הפתרונות, כמו בדיקת מחירים וכמובן "עריכת שיחה קצרה". מעבר לכך הוכח כי באמצעות השוואת מחירים ניתן להוזיל את העלויות בוודאות ובכמה עשרות אחוזים. אם הנכם מחפשים פלטפורמה המספקת השוואת מחירים בין אינסטלטורים, מוזמנים לבקר כעת בפורטל פייפר אינסטלציה.

האם אינסטלטור צריך לעבור הסמכה מקצועית?

נכון לשנת 2021, אין חוק המחייב אינסטלטור להיות כבעל הסמכה ותעודה שביצע לימודים מקצועיים. אם זאת, קיימת הסמכה, מגוון מכללות עורכות קורסים להכשרה של אינסטלטורים בקורסי שרברבות. בסיום הלימודים, עורכים מבחן הסמכה מול  משרד התמ"ת ובמידה ועוברים, מקבלים תעודה.

כמה עולה ביקור אינסטלטור בירושלים?

ביקור אינסטלטור נע בין 150 ₪ ל-250 ₪ בשעות הפעילות המקובלות (בין השעות 8:00 ועד השעות 18:00), כמובן שבימי חול. בימי שבת, חגים ובשעות לאחר הפעילות. מחיר ביקור יהיה גבוה באופן משמעותי.

מה משפיע על מחיר עבודת האינסטלציה?

ישנם כמה פרמטרים אשר יכולים להוזיל או כמובן לייקר את עלות העבודה, הנה המרכזיים:

  • הזמנה במצב חירום: נתחיל בכך שאם הזמנתם אינסטלטור בירושלים מחוץ לשעות הפעילות, כבר מדובר על עבודה יקרה יותר. בנוסף ככל הנראה שהיא דחופה ומצריכה טיפול מיידי, דבר אשר מייקר באופן וודאי.
  • חלפים איכותיים \ חלופיים: לרוב נמליץ להשתמש בחלפים איכותיים, כאלה שאפשר לסמוך עליהם שהפתרון הוא לזמן ארוך יותר. אך אם ההוצאה כבדה או לחלופין אתם שוכרים רק או מתכננים שיפוץ בקרוב. אפשר לחסוך ולהשתמש בחלק חלופי.
  • תקלה מורכבת: לרוב שנקרא לאינסטלטור יהיה בעבור החלפת ברז, פתיחת סתימה או התקנה של כלי סניטרי. אבל כאשר ישנה תקלה מורכבת בצנרת הביוב ולראות מקרים בהם צריך לבצע איתור נזילות, המחיר גבוה ובאופן משמעותי. לכן לרוב ביטוח דירה מכסה מקרי בעיות אינסטלציה.
  • מיקום העבודה: לא משנה אם זה עסק, חברה, חנות או בית. הכוונה היא למיקום העבודה מבחינת הגעה לפתרון התקלה, נסביר. האם זה בגג? מאחורי הכיור? צריך לשבור קיר בשביל לטפל בבעיה? כל דבר אשר גורם לבעיית נגישות לצנרת האינסטלציה או למקור הבעיה, עשוי לייקר את העבודה.

עד כאן. אם קראתם הכל, אנו בטוחים שאתם יודעים כיצד למצוא אינסטלטור מומלץ בירושלים, כמה צריך לעלות ביקור, מהם הדברים שמייקרים את עלות עבודה וכיצד ניתן להוזיל אותה.


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר