(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

מזרח ירושלים: המשטרה תפסה אלפי סיגריות מזויפות ובגדים מזויפים

משטרת ישראל תפסה מאות קופסאות סיגריות החשודות כמזויפות ומאות פריטי לבוש החשודים כמזויפים. בנוסף, ניתנו קנסות על סך 500 אלף שקלים, ונעצרו שני חשודים בגין החזקת חומר החשוד כסם

פורסם בתאריך: 2.12.21 13:35

בפעילות אכיפה משותפת שנערכה אתמול, רביעי, בהובלת משטרת ישראל במזרח ירושלים, נתפסו מאות קופסאות סיגריות החשודות כמזויפות, אותר בית עסק עם מאות פריטי לבוש החשודים כמזויפים, ניתנו קנסות על סך 500 אלף שקלים ודוחות תנועה, ונעצרו שני חשודים בגין החזקת חומר החשוד כסם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בפעילות משותפת שנערכה אתמול בהובלת תחנת שלם של מחוז ירושלים בשכונות סילואן שבמזרח העיר, פעלו כוחות המשטרה בשיתוף עם גורמי אכיפה נוספים בהם פקחי עיריית ירושלים והפדרציה לקניין רוחני. במהלך החיפוש בשכונת סילוואן, נתפסו מאות קופסאות סיגריות החשודות כמזויפות. כמו כן, אותר בית עסק עם מאות פריטי לבוש החשודים כמזויפים וניתנו דוחות על סך כ-500 אלף שקלים לבעלי עסקים תושבי מזרח ירושלים בגין סחורה מזויפת".


(צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


עוד נמסר כי "במהלך הפעילות בוצעה גם אכיפת תנועה, ניתנו דו"חות בגין עבירות תנועה והוחרם מחפר (באגר) החשוד בביצוע בניה לא חוקית והשלכת פסולת לצד ביצוע אכיפה נגד נהגו שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם. בנוסף, בחיפוש שערכו הכוחות בא-טור, נתפס חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה ונעצרו שני חשודים, תושבי מזרח ירושלים כבני 31 ו-25, שהועברו להמשך חקירה".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מוראד

    תושב מזרח ירושלים
    הלוואי והעירייה תבוא פעם אחת לתקן ולשפץ ולו מעט במזרח ירושלים . הכבישים שם אין אותם אפילו בהודו . הם רק באים לחלק דוחות תנועה אף פעם לא חושבים לתקן את הכביש שבו בוצעה העבירה וחולקו בו דוחות

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הבגדים לא מזוייפים, התויות שלהם מזויפות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר