איציק חן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
איציק חן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

"סליחה שלא עשינו מספיק": פרידה עצובה מאיציק חן, נכה צה"ל ששם קץ לחייו השבוע

איציק חן, נכה צה"ל שנאבק להכרה כנפגע פוסט טראומה ושם קץ לחייו, הובא השבוע למנוחות. חן, חייל לשעבר בצנחנים, היה בן 48 במותו. מייסד ארגון "ההלם והקרב": "מדובר בבחור ששם על עצמו שני רימונים בחזה וצעד בלבנון מעבר לקווי האוייב"

פורסם בתאריך: 8.12.21 17:45

איציק חן, נכה צה"ל ולוחם הצנחנים ששם קץ לחייו בתחילת השבוע, ראשון, הובא ביום שני למנוחות בירושלים. חן, תושב ירושלים בן 48, נטל את חייו כ-30 שנה לאחר שנפצע בתאונת צניחה במהלך שירותו הצבאי. בני משפחתו ומכריו, שליוו אותו בדרכו האחרונה, טענו כי למרות מצבו הנפשי הקשה ומאבק ממושך שניהל מול המשרד לביטחון להכרה בפוסט-הטראומה שלו, הוא לא הוכר כפגוע נפש ובקשותיו הרבות נדחו פעם אחר פעם.

נתי שקד, מייסד ארגון "ההלם והקרב", ספד בכאב: "כולנו יודעים וראינו את כבודך. כולנו יודעים שמדובר בטובי בניה של הארץ הזו. בחור שבחר ללכת לגיבוש צנחנים. בחור ששם על עצמו שני רימונים בחזה וצעד בלבנון מעבר לקווי האוייב. אמא שלך ראתה אותך נעקד – עקידת יצחק. באתי בתור פצוע צה"ל ואני מקווה שאהיה ראוי להיות שליח ציבור. יצחק, אני בטוח שעשית הכל לפני שויתרת. אני רוצה לקרוא למפקדי צה"ל הבכירים: קחו אחריות על החבר'ה האלה. מדובר בטובי בנינו. אני מבקש סליחה שלא עשינו מספיק. אנחנו תמיד נזכור אותו כגיבור ישראל".

מארגון נכי צה"ל נמסר: "אנחנו כואבים והמומים בעקבות התאבדותו של נכה צה"ל יצחק חן ז"ל. יצחק היה מוכר כנכה בעקבות פציעה פיזית בשירותו, אך ביקש גם הכרה בעקבות פוסט-טראומה, ולא זכה לה. זה בדיוק מה שאנו זועקים כל הזמן: ישנם נכי צה"ל שמחכים להכרה בנכותם במשך שנים, נופלים בין הכיסאות בזמן החולף ואינם זוכים לטיפול ראוי.

"במסגרת רפורמת ״נפש אחת״ מוקדשת התייחסות נרחבת לנושא שער הכניסה ואנו נמשיך לטפל בנושא עד לפתרונו המלא.ארגון נכי צה״ל ימשיך להיאבק על שיפור שער הכניסה בוועדות הרפואיות, כמו גם על הכרה במחלות נלוות לפוסט טראומה. בד בבד ימשיך הארגון לפעול במלוא המחויבות למען נכי צה״ל בכל נושא בו הם זקוקים לעזרה. אנו שולחים תנחומים למשפחתו של יצחק ז"ל".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. שני

    הגיע הזמן להפסיק להתגייס, המדינה מנצלת את כולנו ואז יורקת לנו בפרצוף. לסרב להתגייס זה הפיתרון, שיפסיקו להשתין על כולם בקשת.

  2. כל שם אחר

    העיקר מדינה נגד חקירת אלה המסרסרים את בנותינו כמו בכלא גלבוע לספק צרכיו של אויבינו.

  3. אנינעמי

    רק אחרי אסון מצטערים על זה שלא עשו כלום.היום יש את המושגים המעצבנים האלו 'הכל טוב' 'נגמר' 'די לרחם על עצמך'
    ואף אחד לא באמת לא יודע מה הולך עם אותו בן אדם ולא יכול להיות במקומו כל עוד לא חווה את הדברים

  4. אכן חציר העם.

    אחרי שזרקונגם את איציק סעידיאן ,הגיע תורו של איציק חן . לממן בית מלון מפואר לדר התיירות יש תקציב ,להזבז כספים על נסיעות ח"כים לחו"ל ,יש ויש
    למישרדי ממשלה מיותרים ,יש תקציב למכביר .אבטחה לכל ראשי הממשלה לשעבר ונשיאים שפג תוקפם ,לא חסר . אכן מדינה למופת לכל העמים .
    אלוהים התיאש מכם מזזמממאאאןן . תפנימו ,העם הזה כבר לא עם הבחירה !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר