זיו אריה, שי אהרון (צילומים: אורן בן חקון, דפי ספונר - באדיבות הפועל ירושלים מועדון אוהדים)
זיו אריה, שי אהרון (צילומים: אורן בן חקון, דפי ספונר - באדיבות הפועל ירושלים מועדון אוהדים)

דעה | עד מתי? זיו אריה ממשיך להביך את עצמו. וכן, גם את הפועל

מדי שבוע מציג אריה את הרפרטואר הלא מרשים שלו: קבלת החלטות רעה בניהול המשחק, הופעות מביכות בתקשורת וכדורגל פחדני שעלול להוריד את הפועל ליגה. לקבוצות אחרות שביצעו שינוי זה עבד יפה, אך שי אהרון ממשיך להתעקש להאמין במאמן שלו, ולא ברור למה

פורסם בתאריך: 13.1.22 16:55

עוד בטרם הפסידה הפועל לבני סכנין, היא היתה מצויה מעל הקו האדום ובזה נאחזים מליצי היושר של המאמן זיו אריה. התזה של תומכיו אומרת שזה המקום הריאלי של האדומים ולכן אין מקום לפטרו ולהביא מאמן אחר, ולמתנגדיו אין סיבה אמיתית לבוא בטענות. זו זריית חול בעיניים – הפועל הולכת לפגוש בשלושת המשחקים הקרובים את כל הגדולות של הכדורגל הישראלי שבוע אחרי שבוע – מכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל באר שבע. זה למעשה סוג של רולטה גדולה ואם לא תהיה הפתעה מרעישה באחד מהמפגשים, הפועל תישאר בדיוק על אותן 15 נקודות שצברה עד כה, כשבמקביל אין לצפות שיריבותיה לתחתית יאבדו נקודות עד אין קץ, מה שכנראה יוביל את הקבוצה מתחת לקו האדום.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


בחזרה למשחק מול סכנין. לא בפעם הראשונה מבצע הקשר הצעיר שגדל במועדון, אווקה אשטה, עבירה שבגינה הוא מקבל כרטיס אדום, מה שהשאיר את חבריו בעשרה שחקנים. זו נקודת פתיחה מאוד קשה וגם נגד הפועל ת"א זה קרה, אלא שאז הפועל הצליחה לחלץ נקודה יקרה, אבל לא בכל פעם זה יהיה אפשרי. זו נקודה שיש להדגיש – שחקני הפועל הורחקו השנה כבר חמש פעמים וכנראה שזה לא מקרי – זיו אריה צריך לתת על זה את הדעת.

ההתקפה הדלה של הפועל אומנם הפיקה שער בדקת הסיום, אבל אי אפשר שלא לשים לב שהאדומים כמעט ולא יוזמים, ועכשיו אחרי מכירתו של ווילי אגדה (שנמצאת בספק), מצבת החלוצים דלה עוד יותר. אמנם יש לה את עידן שמש שהוא סקורר לא רע, אבל לבדו הוא לא יספיק. עם הכסף שנכנס מאורי אלון, הצוות המקצועי צריך להנחית חלוץ עם נסיון שיוכל  שיעזור לקבוצה להישאר בליגת העל.

אני רוצה לחזור לזיו אריה, לניהול המשחק שלו ולהתעכב על החלטה אחת מוזרה. הפועל הגיעה למשחק מול סכנין, ללא גיא חדידה המורחק וכאמור ללא אגדה, כך שההתקפה הגם כך דלה, סבלה מקוצר בעמדות ההתקפיות. בדקה ה-67 החליף אריה את חאמד שולאג’ה, שחקן כנף שמאל שבלט באופן יחסי, כשבמקומו הכניס קשר אחורי נוסף. בפיגור 1:0 – כן? לא ברור לי מה עבר בראשו של המאמן שבמקום להכניס חלוץ (אחמד סלמן הצעיר היה האפשרות ההגיונית ביותר על הספסל) הוא ביצע פעולה הגנתית בשעת פיגור. מאותו רגע סכנין לא הפסיקה להחמיץ עד השער השני שגמר את המשחק. עד לאותו חילוף, הפועל עוד היתה במשחק ועמדה באופן סביר בהתחשב למצב. אחמד סלמן נכנס רק בפיגור 0:2 כשאז האדומים התעוררו במקצת. לאריה הפתרונים.

החלטות אלה, ביחד עם הכדורגל השמרני והתנהלותו בראיונות, בתוספת לפאדיחה בדרבי כבר היו צריכים לסיים מזמן את דרכו בהפועל. התעקשותם של ראשי הפועל, כלומר שי אהרון, כבר גורמים לי לחשוב שלא מדובר כאן רק בשיקולים מקצועיים, אלא שיש משהו מעבר. מספר קבוצות כבר החליפו מאמנים העונה, ובחלקן זה אף הביא לתפנית, אך אם הוא ימשיך להתעקש, עוד ימצא את עצמו בליגה השניה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ניסיתי לקרוא ברצינות

    באמת ניסיתי לקרוא ברצינות . אמרתי לעצמי הנה דיון עניני בכדורגל ולא במה שקורה ביציע. על חלק מדברים אפילו הסכמתי עד הרגע שכתבת על עידן שמש ואז הבנתי שזה שוב אותו עניין מייגע של מתנגדי קטמון .
    אתה לא יכול לבקר את כל המשחק ולעצור בשער של עידן שמש. שני משחקים כבר מוכח שאין לו כושר של ליגת העל ותנועה בלי כדור . הוא מסור , מתמצא ברחבה, מבקיע אבל לא מתאים לליגת העל בגיל 33 . שני משחקים ששומרים עליו בלי מאמץ גדול . בליגה הלאומית יש לו לדעתי שתי עונות טובות לתת.
    ביום שתצא מזירת שונאי זיו ותומכיו (גם הם לא חפים מעוורון) אקרא ברצינות.

  2. דוד מירושלים

    צודק בכל מילה!

    השחקנים כבויים לגמרי, אין תשוקה ואין תכנית עבודה מסודרת. ממש כמו בשכונה

    עצוב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר