כלביה טיפולית בבית דניאלה (צילום: יח"צ)
כלביה טיפולית בבית דניאלה (צילום: יח"צ)

מחמם את הלב: מאות מארזי מזון לחיות נתרמו לעמותת 'צער בעלי חיים ירושלים'

על רקע גל הנטישות של בעלי חיים והירידה באימוצים וכחלק מהפעילות למען בעלי החיים - תרמה חברת רויאל קנין ישראל מאות מארזי מזון לכלבים ולחתולים לעמותת 'צער בעלי חיים ירושלים' ולמרכז השיקומי לנוער 'בית דניאלה'

פורסם בתאריך: 26.1.22 15:25

רויאל קנין ישראל, הנציגות רשמית של המותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, תרמה מאות מארזי מזון לכלבים וחתולים לעמותת 'צער בעלי חיים ירושלים' ועוד עשרות מארזי מזון לכלבים למרכז שיקומי 'בית דניאלה'. התרומה היא כחלק ממסע תרומות נרחב של חברת רויאל קנין ישראל, במסגרתו נתרמו על ידי החברה אלפי מארזי מזון בשווי כולל של כ-150 אלף שקלים לעמותות בעלי החיים השונות ברחבי הארץ.

"בישראל יש אלפי כלבים וחתולים שזקוקים לבית חם, בייחוד בתקופה הנוכחית שבה ישנה ירידה ניכרת בכמות האימוצים ועלייה בנטישת בעלי חיים שאומצו במהלך הקורונה. אנו נוכחים לראות שהעמותות והמקלטים לבעלי חיים עמוסים ביותר וקורסים תחת הנטל", אמר קריסטיאן טאשב, מנכ"ל רויאל קנין ישראל, "ולכן אנו רואים בתרומה שלנו תמיכה הכרחית ומשמעותית לעמותות בימים אלה".

בעמותת צער בעלי חיים ירושלים מדווחים כי במהלך גל הקורונה הראשון בתחילת שנת 2020 היה גל חסר תקדים של אימוצים של כלבים וחתולים, אולם בחודשים האחרונים ישנה ירידה ניכרת וכיום העמותה נמצאת בתפוסה מלאה של כלבים וחתולים הממתינים למצוא בית חם. בשנת 2021 נקלטו בעמותה כ-300 כלבים וכ-70 חתולים, בין אם בשל מאמצים המעוניינים להחזיר אותם ובין אם של כלבים וחתולים שננטשו.

מנכ"ל צער בעלי ירושלים עדי להב הוסיף: "העמותה שלנו נמצאת כיום בתפוסה מלאה ואף ישנה רשימת המתנה של כלבים שאמור להיקלט אצלנו. בתקופה זו, אף יותר מתמיד אנו מעריכים את התרומה הנדיבה של רויאל קנין וכמובן כל אנשי העמותה כולל הדיירים ההולכים על ארבע, שמחים מאוד לקבל אותה".

במסגרת סבב התרומות, רויאל קנין תרמו ל'בית דניאלה', מרכז יום שיקומי לטיפול בבני נוער המתמודדים עם בעיות נפשיות, עשרות שקי אוכל לכלבים במרכז, שהם למעשה חלק מהצוות הטיפולי. התרומה הנוכחית שהיא חלק מסיוע שוטף של רויאל קנין, המהווה אספקת מזון למשך כל חודשי החורף.

 

 

רכז תחום הכלבנות הטיפולית ב'בית דניאלה' עופר ביטון אמר: "המרכז השיקומי 'בית דניאלה', הוקם לזכר דניאלה פרדס שאהבה לטפל בכלבים, עד שנטלה את החייה בגיל 14. במרכז אנו מפעילים תכנית של כלבנות טיפולית, כאשר כל נער ונערה מקבל את הכלב האישי שלו ודואג לטפל בו,  ללטף ולאלף אותו, כאשר למעשה הטיפול הוא הדדי. המרכז, הממוקם בסביבה פסטורלית, שם דגש על טיפול בבעלי חיים האמור לחזק את החוסן הנפשי והרגשי ולעזור לבני הנוער להתמודד ולחזור למסגרות. ההצטרפות של רויאל קנין למערכה, מאפשרת לצוות לעשות את העבודה החשובה של טיפול בבני הנוער והתודה שלנו היא כפולה על התמיכה גם בכלבים וגם במטופלים".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירושלמית

    לא הייתי תורמת להם שקל.
    הבאתי חתולת רחוב במצב קשה למרפאה בתלפיות והם סירבו לטפל בה. ניסו להתחמק בכל מיני תירוצים שונים ומשונים. אמרו לי לצלצל למוקד העירוני שיקחו אותה לטיפול, הרי בסוף הם צריכים גם להרוויח, וחתולת רחוב לא מכניסה כסף.
    מאחלת לכל אחד ואחת מהם שבבוא היום, זה יסתובב אליהם בחזרה. או המאמר הפתגם " כל כלב ביג'י יומו!!"

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר